Sivu: 3 / 21:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234513 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 612:sta
    Lainaa (MattiR @ Tammi. 03 2009,14:04) kirjoitti
    Ja Norjasta puheen ollen .. rinkassa tietenkin ..
    Villapaidan sisalle kaarittyna? *

Hitto kun mulla on Suomeen asuntovelkaa! *Otin €50k eli £30k, sita maksanut €10k, ja velkaa jaljella €40k eli £40k!!! * * Omasta puolestani soisin punnan vahvistuvan samalle tasolle kuin vuosi pari sitten.

Lainaa (Gecko @ Tammi. 03 2009,17:04) kirjoitti
    Lainaa (MattiR @ Tammi. 03 2009,14:04) kirjoitti
    Ja Norjasta puheen ollen .. rinkassa tietenkin ..
    Villapaidan sisalle kaarittyna? *

Hitto kun mulla on Suomeen asuntovelkaa! *Otin €50k eli £30k, sita maksanut €10k, ja velkaa jaljella €40k eli £40k!!! * * Omasta puolestani soisin punnan vahvistuvan samalle tasolle kuin vuosi pari sitten.
    Tuallaasi velekoja ei eres piretä velekoina - noon vippejä. Mullon henk.koht. velekaa yli 180 ke eli jos ois nuan vähä niin hyppisin kuin
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
    Lainaa (ttuttu @ Tammi. 03 2009,18:19) kirjoitti
    Tuallaasi velekoja ei eres piretä velekoina - noon vippejä. Mullon henk.koht. velekaa yli 180 ke eli jos ois nuan vähä niin hyppisin kuin *
    Joo, on mulla taallakin asuntovelkaa! *£270k eli saman verran euroina. *Kukakohan sen maksaisi mun puolesta pois, kun punta on nyt niin heikko... *

Silla saa muuten taalta esikaupunkialueelta (noin puoli tuntia keskustaan julkisilla) 50-nelioisen kaksion, ei sen isompaa.

Lainaa (Gecko @ Tammi. 03 2009,20:54) kirjoitti
    Lainaa (ttuttu @ Tammi. 03 2009,18:19) kirjoitti
    Tuallaasi velekoja ei eres piretä velekoina - noon vippejä. Mullon henk.koht. velekaa yli 180 ke eli jos ois nuan vähä niin hyppisin kuin *
    Joo, on mulla taallakin asuntovelkaa! *£270k eli saman verran euroina. *Kukakohan sen maksaisi mun puolesta pois, kun punta on nyt niin heikko... *

Silla saa muuten taalta esikaupunkialueelta (noin puoli tuntia keskustaan julkisilla) 50-nelioisen kaksion, ei sen isompaa.
    Voi jestas teidän asuntojen hintoja!

V.Vesterinen
    Lainaa (Gecko @ Tammi. 03 2009,20:54) kirjoitti

Kawasaki 550 -83 Limited Edition
    Grumpy Old Fart

"Si vis pacem, para bellum"
    Maalla asumiselle on omat etunsa, vaikka siihen jääkin
    Kawasaki zx-12r 2005
    Saab 9-5 Aero 2004
    Saab 96 V4 Super -79
    Lainaa (ttuttu @ Tammi. 03 2009,19:10) kirjoitti
    Voi jestas teidän asuntojen hintoja! *
    Sanos muuta! Mutsilla ja faijalla on 4h omakotitalo valtavan puutarhan kanssa Sipoossa hyvien liikenneyhteyksien paassa, ja arvo noin €100k. Faija kun ei ole taalla kaynyt sitten 60-luvun jalkeen, oli saada slaagin kun kuuli, miten paljon olen asuntoon uhraamassa, luullen minun ostavan ison talon jostain kuningattaren naapurista.

Keskustassa on ihan jarjetonta: pienemmat kaksiot ovat helposti £400k.

Etka muuten sittenkaan omista asuntoa, ainoastaan vuokraat sen (leasehold). 99-999 vuoden kuluttua maanomistaja voi tulla ottamaan asunnon haltuunsa. Itsellani ja jalkelaisillani on asumisoikeus vain 115 vuodeksi tahan asuntoon, sen jalkeen se menee ilmaiseksi maanomistajalle. Ellei sitten maanomistaja suostu myymaan freeholdin minulle, eli omistan myos maanpalasen, mutta siita hinnasta sitten neuvotellaan myohemmin...

Kuten Obelix aikoinaan sanoi, 'Hulluja nuo britannialaiset'...
    Ei ne ole hulluja jotka pyytää, ja pyytäähän ne niin kauvan kun joku vielä maksaa...
    Halpaa puntaa hyödyntäen tilasin eilen Enkuista kameran

www.camerabox.co.uk/

Säästö Suomen hintaseurannan edullisempaan (sis. kaikki kustannukset) oli 28%
    Elämässä täytyy olla muutakin kuin se, että saa kaiken.
    Arain Visiirit olisi itsellä hakusessa, Joku löytänyt hyvällä hinnalla?

Vizorshopista, Musta ja tavallinen 39.99£ + 10 £ kuljetukset
    "Little dirt never hurt anybody." - MacGyver
    "vrsca 1130cc & vrscdx 1250cc v2 HD"
    "Maximum speed: 58 knots V6 YAMAHA"
    Lainaa (Vmatti @ Joulu. 27 2008,17:08) kirjoitti
    Tossa muutama muu UK-putiikki:

http://www.busters-accessories.co.uk/
    Nonni. Tilasin sitten takarenkaan (Avon distanzia) tuolta busterssista. Saa nähdä tuleeko oikea kumi (eri nettikaupoissa on vähän eri tavalla nimettyjä nuo SM-versiot) ja kuinka homma hoituu. Saksan hintaan nähden säästöä tulee aika tarkkaan 50 euroa. Suomen hintaan ei ole verrokkia, kun en ole kotimaassa törmännyt Avonin myyjään vielä. Halpa punta kyllä näyttää tällä hetkellä kannattavan!
    Yamaha YZF-R6 (-04) --> KTM 690 SM (-07/08) --> fillarilla jokunen vuosi --> Husqvarna TE-450 (-05)
    Lainaa (timoko @ Tammi. 01 2009,14:48) kirjoitti
    onko kenelläkään tieto kyseisestä paikasta? http://www.helmetcity.co.uk/
    jos kypärää tilaisi..
    Muuten hyvä mesta, mutta käy vain paypal tai tilisiirto. Eivät omista sähköistä päätettä vaan mankelin vielä 2000-luvulla . Itse kun en maksa, kuin visalla ja jos se ei kelpaa niin saa olla. Joten kypärä jäi silloin tilaamatta.
    Suzuki GSX-R 1100
    Tuli itsekin pistettyä tilaus tuonne Busterssiin. Hugger, tuplakuplapleksi, k&n filter, tankinsuoja ja joku autoglymin purkki. Alle 200£ kotiinkuljetettuna..

Ei mielestäni paha kun viime kesänä katsoin tuota pelkkää filtteriä, niin se maksoi 150€..

Katsotaan nyt miten tilaus menee.
    Kawasaki ZX-12R -04
    Yamaha YZF R1 -02
    Yamaha YZF 1000R Thunderace -96
    Lainaa (Gecko @ Tammi. 04 2009,03:13) kirjoitti
    Sanos muuta! *Mutsilla ja faijalla on 4h omakotitalo valtavan puutarhan kanssa Sipoossa hyvien liikenneyhteyksien paassa, ja arvo noin €100k.
    No ei saa enää 100ke:lla "Sipoostakaan" taloja! Se alkaa olla jo "hyvää aluetta". Helsinkihän pakkolunasti palasen Sipoota ja kuinkas kävi - maan hinta nousi! Alkaa 200 ke olla minimihinta talolle ja tontille noinkin lähellä pk-seutua. Tästä "lamasta" huolimatta?

V.Vesterinen
    Lainaa (-karppa- @ Tammi. 04 2009,13:36) kirjoitti
    jos kypärää tilaisi..
    Muuten hyvä mesta, mutta käy vain paypal tai tilisiirto. Eivät omista sähköistä päätettä vaan mankelin vielä 2000-luvulla *. Itse kun en maksa, kuin visalla ja jos se ei kelpaa niin saa olla. Joten kypärä jäi silloin tilaamatta.
    toisaalta PayPal on hyvä maksukeino. Siinähän PayPal maksaa yritykselle ja PayPal laskuttaa sitten asiakkaan luottokorttia. Kulut PayPalin käytöstähän maksaa myyjä omalla sopimuksellaan PayPalin kanssa.

PayPal on kuitenkin turvalliseksi maksutavaksi todettu, joten ainakin itse maksan mielelläni sillä kuin ilmoittelen vaihtelevantasoisesti suojattuihin nettikauppoihin suoraan luottokorttini tietoja. Myyjähän ei näe luottokorttini tietoja lainkaan maksaessani PayPalilla.

Törkein esimerkki tästä on minusta FC-Moto, jossa luottokortin numero ja se kolminumeroinen varmistuskoodi jää näkyviin tehtyihin tilauksiin. Vaikka vanhoihin tilauksiin pääsee ainoastaan kirjautumalla omalla tunnuksellaan ja salasanallaan, on tuossa tietoturva aika arveluttavalla tasolla.

Maksaessani PayPalilla tiedän varmasti saavani kuitin/tositteen ostoksestani kun se on rekisteröitynyt PayPalin järjestelmään.

Kaiken lisäksi PayPal -maksu rekisteröityy samantien myyjän tietokantaan, joten monessa tapauksessa toimituskin nopeutuu, kun maksu näkyy heillä samantien.

Tiivistettynä: minun mielestä PayPal on varmin tapa maksaa nettikaupossa Visalla. esimerkiksi eBayssa yleensä jätän ostamatta jos maksuvaihtoehtona ei ole PayPalia.
    Kawasaki ZR-7 -01 -> Yamaha FZ6-N -05 -> KTM Super Duke 990 -07 -> Ducati Monster S4R Testastretta -08 -> KTM RC8 -09 -> Buell XB12STT -07
    Lainaa (ttuttu @ Tammi. 04 2009,14:26) kirjoitti
    Lainaa (Gecko @ Tammi. 04 2009,03:13) kirjoitti
    Sanos muuta! *Mutsilla ja faijalla on 4h omakotitalo valtavan puutarhan kanssa Sipoossa hyvien liikenneyhteyksien paassa, ja arvo noin €100k.
    No ei saa enää 100ke:lla "Sipoostakaan" taloja! Se alkaa olla jo "hyvää aluetta". Helsinkihän pakkolunasti palasen Sipoota ja kuinkas kävi - maan hinta nousi! * Alkaa 200 ke olla minimihinta talolle ja tontille noinkin lähellä pk-seutua. Tästä "lamasta" huolimatta?
    Sanoisinko jotta on ollut "hyvää aluetta" jo pidemmän aikaa, hintojen perusteella ainaskin. Jokseenkin on hulluja hintoja. Pk - alueelta esim. 50- neliön rivarikaksiota et juurikaan alle 150ke saa...kolmiot on palttiarallaa 180ke ylöspäin, ja nekin tyylillä "suurremontti edessä"*
    04 Buell xb12s

Lainaa (Tachometer @ Tammi. 04 2009,14:52) kirjoitti
    Lainaa (-karppa- @ Tammi. 04 2009,13:36) kirjoitti
    jos kypärää tilaisi..
    Muuten hyvä mesta, mutta käy vain paypal tai tilisiirto. Eivät omista sähköistä päätettä vaan mankelin vielä 2000-luvulla *. Itse kun en maksa, kuin visalla ja jos se ei kelpaa niin saa olla. Joten kypärä jäi silloin tilaamatta.
    toisaalta PayPal on hyvä maksukeino. Siinähän PayPal maksaa yritykselle ja PayPal laskuttaa sitten asiakkaan luottokorttia. Kulut PayPalin käytöstähän maksaa myyjä omalla sopimuksellaan PayPalin kanssa.

PayPal on kuitenkin turvalliseksi maksutavaksi todettu, joten ainakin itse maksan mielelläni sillä kuin ilmoittelen vaihtelevantasoisesti suojattuihin nettikauppoihin suoraan luottokorttini tietoja. Myyjähän ei näe luottokorttini tietoja lainkaan maksaessani PayPalilla.

Törkein esimerkki tästä on minusta FC-Moto, jossa luottokortin numero ja se kolminumeroinen varmistuskoodi jää näkyviin tehtyihin tilauksiin. Vaikka vanhoihin tilauksiin pääsee ainoastaan kirjautumalla omalla tunnuksellaan ja salasanallaan, on tuossa tietoturva aika arveluttavalla tasolla.

Maksaessani PayPalilla tiedän varmasti saavani kuitin/tositteen ostoksestani kun se on rekisteröitynyt PayPalin järjestelmään.

Kaiken lisäksi PayPal -maksu rekisteröityy samantien myyjän tietokantaan, joten monessa tapauksessa toimituskin nopeutuu, kun maksu näkyy heillä samantien.

Tiivistettynä: minun mielestä PayPal on varmin tapa maksaa nettikaupossa Visalla. esimerkiksi eBayssa yleensä jätän ostamatta jos maksuvaihtoehtona ei ole PayPalia.
    Itse olen lukenut noista ongelmista paypal:n kanssa, kun taas luottokunnan kanssa ongelma tapauksissakin on helppo asioida ihan suomenkielellä. Ehkä näiden asioiden suhteen olen hieman vanhanaikainen, mutta kyllä mankeli 2000-luvulla oli jo melkoista huumoria.
    Suzuki GSX-R 1100
    Lainaa (-karppa- @ Tammi. 04 2009,15:07) kirjoitti
    Itse olen lukenut noista ongelmista paypal:n kanssa, kun taas luottokunnan kanssa ongelma tapauksissakin on helppo asioida ihan suomenkielellä. Ehkä näiden asioiden suhteen olen hieman vanhanaikainen, mutta kyllä mankeli 2000-luvulla oli jo melkoista huumoria.
    No, onhan siinä yksi väliporras lisää. Toisaalta maksusuoritus näkyy sekä luottokunnan laskussa, että PayPalissa. Itsellä ei toistaiseksi ole ollut mitään ongelmia tuon kanssa. Tosin englanti sujuu sen verran, että kait sitä pystyy asioimaan ongelmatilanteissakin...
    Kawasaki ZR-7 -01 -> Yamaha FZ6-N -05 -> KTM Super Duke 990 -07 -> Ducati Monster S4R Testastretta -08 -> KTM RC8 -09 -> Buell XB12STT -07
    Paypal toimii kuin junanvessa.

Suosittu huijausyrityksille, mutta yleensä nuo ovat erittäin helppo tunnistaa.
    Ei liity moottoripyöriin mutta tilasin tommosen roomba560 robotti-imurin briteistä hintaan 244e sisältäen postituksen. Gigantissa sama vehje 379e...
    98% of all statistics are made up

Honda CBR1100XX - 2005 / 29tkm
    Vaatteiden shoppailuksi meni lontoossa enimmäkseen..
    Eikös se ole niin, että kun ostaa puoleen hintaan alennusmyynneistä tuplasti lentolipun hinnalla, niin matka on ilmainen..

Visa laskua odotellessa.
    Käteisellä tuolla vaan ei kannata maksaa, koska muuntokurssit on niin surkeita verrattuna luottokortin vastaavaan.
    zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
    Lainaa (FixxaH @ Tammi. 04 2009,23:47) kirjoitti
    Ei liity moottoripyöriin mutta tilasin tommosen roomba560 robotti-imurin briteistä hintaan 244e sisältäen postituksen. Gigantissa sama vehje 379e...
    Laitatko linkkiä mistä tilasit..
    Kitoos!
    Hiilikuituosat on samoissa hinnoissa kun täällä muoviset?
    Laitoin Huggerin tulemaan...
    Lainaa (AimoPamaus @ Tammi. 06 2009,00:17) kirjoitti
    Hiilikuituosat on samoissa hinnoissa kun täällä muoviset? *
    Laitoin Huggerin tulemaan...
    Mistä tilasit hiilikuituisia?
    Yamaha RD125 -74 -> Honda VT750C -98 -> Suzuki GSX750F -00 ->Honda CBR 1100 XX -01 -> *Kawasaki ZX-6R -06 ->Honda CBR 1000RR Fireblade -08

'Boredom is a big killer of men'
    Buster Martin, 100, Britain's oldest worker
    Lainaa (Markku @ Tammi. 04 2009,12:03) kirjoitti
    Halpaa puntaa hyödyntäen tilasin eilen Enkuista kameran

www.camerabox.co.uk/

Säästö Suomen hintaseurannan edullisempaan (sis. kaikki kustannukset) oli 28%
    Minkä tilasit? Ite tilasin täältä Kamera
    Aika halpaa!
    Lainaa (v.s.o.p larsen @ Tammi. 06 2009,00:44) kirjoitti
    Minkä tilasit? Ite tilasin täältä Kamera
    Aika halpaa!
    Toivottavasti et kuitenkaan tilannut tai jos tilasit niin et ainakaan lähetellyt sinne mitään rahoja.

Haishkahtaa ja vahvasti: Domaini perustettu vajaa kuukausi sitten, sivuilla näkyvät livewebbikuvat ovat samoja kuin Xenosworldin ja Mobicen käyttämät.

Harkitkaa pariin kertaan ennen kuin tuolta tilaatte.

edit. Xenosen webbikamerat ei näköjään enää toimikkaan.

Xenos webbikamera
    http://www.xenosworld.co.uk/camera2.php

onichtec webbimakera
    http://onichtech.co.uk/camera2.php

<p>tänään minä - huomenna minä- ja entäs ylihuomenna, no minä. www.roadracing.eu </p>
    Kaasareiden ja ruiskujen synkkaukseen tarkoitetut mittarit saa nyt todella halvalla (~50€) täältä. Postikulutkin mitättömät.

Carbtune
    Lainaa (cmas @ Tammi. 04 2009,13:32) kirjoitti
    Suomen hintaan ei ole verrokkia, kun en ole kotimaassa törmännyt Avonin myyjään vielä.
    hoplaa!
    Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
    minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
    Lainaa (vtwin @ Tammi. 06 2009,11:47) kirjoitti
    Lainaa (cmas @ Tammi. 04 2009,13:32) kirjoitti
    Suomen hintaan ei ole verrokkia, kun en ole kotimaassa törmännyt Avonin myyjään vielä.
    hoplaa!
    Kiitoksia. Nyt on sit verrokki. Suomesta 195 euroa + postit, Saksasta posteineen 166 euroa ja Briteistä posteineen 117 euroa. Jokunen kymppi tulee säästöä vaikka väkisin *
    Yamaha YZF-R6 (-04) --> KTM 690 SM (-07/08) --> fillarilla jokunen vuosi --> Husqvarna TE-450 (-05)
  30.  
    Lainaa (Nomad @ Tammi. 06 2009,10:14) kirjoitti
    Kaasareiden ja ruiskujen synkkaukseen tarkoitetut mittarit saa nyt todella halvalla (~50€) täältä. Postikulutkin mitättömät.

Carbtune
    Tilaukseen meni ja postikulut peräti 1€
    ZH2 2020
Sivu: 3 / 21:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234513 ... ViimeinenViimeinen