Tervehdys!
Poikkesin tuossa juuri ennen joulua Tuupakan Bike Worldissä sovittelemassa uutuuden alta pois myytäviä vanhan mallin RX-7:ja (hintaan 599,-), ja tuli samalla juttua myös uudesta mallista ja sen hinnasta.
Eihän tuo kovin edullinen ole tuo vanhakaan malli, mutta ilmeisesti tuon uuden sh. tulee olemaan luokkaa 999,- ja yksivärinen oli muistaakseni jotain 850,- luokkaa. Mielenkiintoista nähdä mihin hintoihin asettuu ulkomailla.
Jos vanha malli tai muut alemallit kiinnostavat, niin mallit ja hinnat löytyvät TÄÄLTÄ.
Joulupäivä terveiset kaikille!
Honda CBR 600RR - 15
Täällä odotellaan kans mielenkiinnolla uuden 7GP:n hintaa, ku sain kinuttua sellasen ensvuonna 3kymppislahjaksi *
...myönnettäköön, että tolla "vanhalla" (itse siis en omista) corsairilla varmasti pärjäisi paremmin ku hyvin, mutta katotaan ny minkä hinnan ne tolle uudelle keksii! Ja kyllä ne varmasti keksii *
Sopivasti täysillä!!
749R (0001) + s4r + 999S + TRX 850
kävin kysymässä muutama kuukausi sitten mihin tuo hinta asettuu tuossa uudessa gp:ssä ja kuulemma sama mikä vanhassa corsairissa eli 825e.itellä tuo corsair ja ajatuksissa olis tilata toinen samanlainen kun melkosen tyytyväinen olen tuohon.
hiljaa hyvä tulee!!! gsx-r 1000 k7
Näyttää saavan edullisen punnan saarelta uutuutta varsin asialliseen hintaan Sportsbikeshopista vaikka tuon hinnan päälle tuleekin reilu parikymppiä postikulujakin. Tietäisi vaan millainen tuo uutuus on päähän, niin saattaisi jo tilaillakin...
Onko joku jo sovitellut moista ja miten eroaa esim.vanhasta RX-7:sta?
Honda CBR 600RR - 15
Kannattaa katella vanhan mallin poistomyyntitarjouksia. Oon pitkään kuolannut RX-7 Corsairia, mutta hinta on ollut esteenä. Löysin sitten Ebaystä liikkeen ilmoituksen juuri siitä väristä mitä olin halunnut. Hintaa tuli toimituskuluineen 305 Euroa, jota voi pitää vähintäänkin kohtuullisena.
Tunturi Senator > Tunturi Tiger > Piaggio NRG PureJet > Honda CBR1000RR RR8