Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
    Onko kenelläkään kokemuksia mp-asun Biker-bootseista? Pitävätkö vettä?

Biker-bootsit sivulla 39. Hinta 169 €.
    http://www.mp-asu.com/images/MP-Asu2009.pdf (iso tiedosto)

Luulis aika hyvin pitävän kun ei ole saumojakaan juuri mitään. Ei ne Nokian Hai-saappaille varmasti pärjää vedenpitävyydessä, mutta varmasti pitää ainakin jonkin verran. Voisi ehkä verrata normaaliin nahkamaihariin hyvin hoidettuna, ei se upottamista kestä, mutta sateessa ei juuri huomaa (ellei ole joku monsuunikausi).
    Honda CBF600S
    Tarkoitatko noita Latex bootseja sivulla 39 vai noita Biker bootseja sivulla 37? *

Aivan sama, ei kokemusta kummastakaan, mutta sen voin melkein taata, että nuo Latex:it pitää vettä, Bikerit melko suurella todennäköisyydellä, koska on paha lähteä myymään seulaa "Waterproof classic boots of thick leather." -tekstillä, eikö? Pitääpä pohjakin lupauksissa öljyä ja petroolia (lue; bensaa). *

P.S. Kun olen tällainen lättäjalkainen ja ajan customilla (tai kruiseri mikä lie), kyllä kiinnostaisi hankkia tuollaiset Custom Bootsit, kun saattaa lestikin passata Suomalaiselle.
    Triumph Thunderbird 1700 -10
    Yamaha FJR 1300 -13
    Suzuki "SolluSuitsa" PV 50 -86
    Lainaa (harald73 @ Helmi. 25 2009,08:15) kirjoitti
    Tarkoitatko noita Latex bootseja sivulla 39 vai noita Biker bootseja sivulla 37? *

Aivan sama, ei kokemusta kummastakaan, mutta sen voin melkein taata, että nuo Latex:it pitää vettä, Bikerit melko suurella todennäköisyydellä, koska on paha lähteä myymään seulaa "Waterproof classic boots of thick leather." -tekstillä, eikö? Pitääpä pohjakin lupauksissa öljyä ja petroolia (lue; bensaa). *

P.S. Kun olen tällainen lättäjalkainen ja ajan customilla (tai kruiseri mikä lie), kyllä kiinnostaisi hankkia tuollaiset Custom Bootsit, kun saattaa lestikin passata Suomalaiselle.
    Hommasin messulta tommoset waterproofit.
    Jalkani koko on Suomimitassa (Pekka Lahden bootseissa) 43.
    Mutta noin MP-Asun popot piti hommata 44:set.
    <p>Vanha patu..</p>
    Lainaa (barfly @ Helmi. 25 2009,08:22) kirjoitti
    Hommasin messulta tommoset waterproofit.
    Jalkani koko on Suomimitassa (Pekka Lahden bootseissa) 43.
    Mutta noin MP-Asun popot piti hommata 44:set.
    Jaa, sitten mä käyn sovittamassa heti alkuunsa numeron 47 kenkää, kun Pekka Lahden bootsit on (sen lisäksi että 19 vuotta vanhat, niin) muistaakseni kokoa 46.*Ostin ne aikoinaan Boot Factoryn Pitäjänmäen liikkeestä (jota ei ole ollut olemassakaan "pariin" vuoteen).

Pitää tosin muistaa, että nimenomaan bootsit muokkautuu klapiin ajan kanssa ja jos ostaa väljät, alkaa v.tuttamaan hyvinkin nopeasti. Muistaakseni (en tosin tiedä noista MP-Asun bootseita) Pekka Lahdella mallattiin saapasta jalkaan muovikassin kanssa, kun piti olla tarpeeksi tiukka alkuunsa tms. Mahtaako vielä nykyisin olla sama homma, ei tietoa??

P.S. Sori vähänniinku OT, mutta tätähän tämä aina, eikö vaan?
    Triumph Thunderbird 1700 -10
    Yamaha FJR 1300 -13
    Suzuki "SolluSuitsa" PV 50 -86
    mie ajelen samoilla bootseilla pärrällä ku mitä käytän farkkujenkin kans...pitävät vettä ja tuulta..ei kertaakaan kastunu jalat viime kesänä...muistaa vaan pitää bootsit kunnossa. kenkäplankkia armeijan tapaan...hyvin toimii...maksavatkin kolmasosan vähemmän ku noi mp-asun bootsit...

kyseessä siis tavalliset suomalaisvalmisteiset bootsit, joita saa tavallisesta kenkäkaupasta...

-minä ihan ite!-
    -Yamaha FZ6s -07-
    Entäs onko kenelläkään kokemuksia Cobran Biker-bootseista?

http://www.bootfactory.fi/index.php?cPath=21_26
    vähän on kyl noissa pekkalahden buutseissa laatu heikentyny, ku eivät kestä enään ku 10 vuotta ja rapiat, semmosta ympärivuotista kovaa käyttöä. ei vaan, lujat on ja hyvin tehty.

nuista MP-asun jalkineista en osaa sanoa juuta enkä jaata.

nimim. ekat Cobrat vieläkin tallella, vuodelta -90
    Tyyli ennen tarkoitusta.
    Ko. bootseista ei ole kokemusta, mutten usko että pitävät vettä. Mulla on ollut kahdet MP-asun nahkasaappaat, ja kummatkaan kengät eivät ole pitäneet vettä. Ekoissa hajosi vetoketjukin yhden kauden jälkeen.
    Stiflat olen aina pitänyt hyvässä rasvassa, joten kyse ei ole ollut siitäkään. Mm. vedet tuli läpi mennen tullen Hasariin...

Eipä silti, läpi ne on tullut pekkalahdistakin normikäytössä(Cobrat vm.91/92: tummanruskeat;alaosa pintanahkaa, varsi kirjailtua mokkaa). Prätkällä en ole juuri viitsinyt ajaa, on sen verta hyvässä kuosissa vielä.
    Vedet on tullut läpi myös jenkkiarmeijan maihareista 2h jälkeen(sateessa Tasarista himaan 1½ vuotta sitten).
    Tosin ylläkin oli vain nahkafarkut ja Trumpan oma villa/nahka baseball-rotsi...
    <p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
    Lainaa (harald73 @ Helmi. 25 2009,09:29) kirjoitti
    Jaa, sitten mä käyn sovittamassa heti alkuunsa numeron 47 kenkää,
    Mun ajosaappaissa lukee 49

Iku
    Mitään en yritä mutta parhaani lupaan
  11.  
    Bootfactory

Noissa ei ole vielä jalka kastunut, pisin testisessio n 1000 km/12tuntia, ja sama seuraavana päivänä uudestaan.
    Rasvasin bootsit ennen reissulle lähtöä, sateessa oli kiva katella kun vesi helmeili pois saappaan päältä
    "Ei tässä iässä enää jaksa aikuistua..."