Sivu: 14 / 21:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 41213141516 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 391:stä 420:een 624:sta
  1. #391
    Onkos kukaan rakentanut vaihtovaloa?
    Suzuki m1800r
  2. #392
    kuuluuko takapenkin tilalle vaihdettava muovi suoja uuden intruderin vakio varusteisiin? onko tietoa?
    elämä on kovaa...osta kypärä
  3. #393
    Lainaa kartsa kirjoitti Katso viesti
    kuuluuko takapenkin tilalle vaihdettava muovi suoja uuden intruderin vakio varusteisiin? onko tietoa?
    Kyllä kuuluu , myös ostettaessa käytetyn pyörän
  4. #394
    muistaako joku äkkiseltään m1800r vakio riserien korkeutta ja pullbackiä?
    elämä on kovaa...osta kypärä
  5. #395
    Lainaa kartsa kirjoitti Katso viesti
    muistaako joku äkkiseltään m1800r vakio riserien korkeutta ja pullbackiä?
    About tollanen
    Viimeksi muokannut: DizzySpell; 13.05.2013 klo 14:02.
    Ei mulla mihinkään kiire ole, joka kerta on moottoritielle 120 kiihtynyt...

    Suzuki GSF1250SA - Kohti harmaampaa arkea


    ex. K2 GSX-R750, M1800R, GSX1400, B-King
  6. #396
    sattuisko jollakin olemaan siirtosarjaa ylimääräisenä? +12 cm ja mieluusti musta

    yksityisviestillä saa tyrkyttää ja kuvakin olis kiva mukaan
    elämä on kovaa...osta kypärä
  7. #397
    Hälytin asennettu.
    X-TRE hommattu.
    Suzuki m1800r
  8. #398
    Lainaa susrajan suhari kirjoitti Katso viesti
    Hälytin asennettu.
    X-TRE hommattu.
    Millaisen hälärin asensit? Itellä vielä toistaiseksi levylukko hälyllä.
  9. #399
    Talvisäilytys ohjeita kaipaisin...! Riittääkö pelkkä akun irroitus, ja pitääkö käytellä pitkin talvea?
  10. #400
    Lainaa TimmiAura kirjoitti Katso viesti
    Talvisäilytys ohjeita kaipaisin...! Riittääkö pelkkä akun irroitus, ja pitääkö käytellä pitkin talvea?
    Itte en oo ruiskumopoihin muuta tehny ku tankki täyteen ysikasia ja akku irti. Tosin säilytys lämpimässä tallissa. Käyttää voi jos haluaa fiilistellä, mutta ei mitenkään tarpeellista. Eri juttu oli kaasarivehkeissä ku piti saada bensat vaihtumaan kaasareissa. Akkua oon viimevuosina lataillu muutaman kerran talvessa. MUTTA älä ny vielä pistä säilöön
    Exät:
    Yamaha DT 125 R -89
    Husqvarna WR 250 -92
    Honda CB 750 -73
    Honda CBR 1000 f -90
    Suzuki Bandit 1200 -02
    GSX1300R Hayabusa K5
    M1800r -09
    Nyxä: H-D Electra Glide Standard 2019
  11. #401
    Lainaa jummijammi kirjoitti Katso viesti
    Itte en oo ruiskumopoihin muuta tehny ku tankki täyteen ysikasia ja akku irti. Tosin säilytys lämpimässä tallissa. Käyttää voi jos haluaa fiilistellä, mutta ei mitenkään tarpeellista. Eri juttu oli kaasarivehkeissä ku piti saada bensat vaihtumaan kaasareissa. Akkua oon viimevuosina lataillu muutaman kerran talvessa. MUTTA älä ny vielä pistä säilöön
    Kiitti tiedosta... Parin viikon päästä pakko laittaa, ku tuleepi pitempi ulkomaan komennus. Saattaapi olla lumi maassa kun takas tulen. ;)
  12. #402
    mistä porukka on hommannut 10x18" takavanteita? jos jollakin on ylimääräinen pyörimässä nurkissa niin saa tyrkyttää yksityisviestillä.. olis tarvetta vanteelle
    elämä on kovaa...osta kypärä
  13. #403
    Takagummi kesti noin 10000... Nyt vinkkejä uudesta renkaasta/renkaista? Etunen näyttäsi olevan ok, mut pitäskö molemmat vaihtaa samalla kertaa? Koska merkki tulee vaihtumaaan todennäköisesti...
    Turussa olen huollattanut Salosella, mut mistä renkaat asennettuna?
  14. #404
    Ensiasennusgummithan on Dunlop D221 ja ainakin etunen kuluu klopille. Takaläskillä ajoin reilu kympin.
    Valinnanvaraa ei hirveesti ole. Helposti löytyy Metzeler ME880, jota suosittelen , ja sitten ainakin Dunlop Elite E3 koossa 250/40-18 ja olen nähnyt myös Pirellin luettelossa takagummia 240/40-18.
    Metzellä on menty monta kesää ja hyvin pelaa...
    ..niin ja Vrodi tulee tulee myös samalla takarengaskoolla ja merkki on kai Harley Davidson/Michelin... hinta????
  15. #405
    Tänään tuli Mynetmotosta Avonit, eteen 160/60 STORM 2 ULTRA AV56 ja taakse 240/40 COBRA AV72.


    Tähän asti tullut käytettyä Metzelereitä mutta huomasin tuossa sellaisen seikan että kataloogin mukaan uudessa 260 Metzelerissä kuvion syvyys on alle 6mm ja 240:ssäkin vähän päälle kun taas Avonissa reilu 9mm. Ehkä nää nyt kestäis yli kympin mikä tuntuu olevan metzelerin maksimi mulla.
    Viimeksi muokannut: DizzySpell; 29.03.2013 klo 02:34.
    Ei mulla mihinkään kiire ole, joka kerta on moottoritielle 120 kiihtynyt...

    Suzuki GSF1250SA - Kohti harmaampaa arkea


    ex. K2 GSX-R750, M1800R, GSX1400, B-King
  16. #406
    Lainaa DizzySpell kirjoitti Katso viesti
    Tänään tuli Mynetmotosta Avonit, eteen 160/60 STORM 2 ULTRA AV56 ja taakse 240/40 COBRA AV72.


    Tähän asti tullut käytettyä Metzelereitä mutta huomasin tuossa sellaisen seikan että kataloogin mukaan uudessa 260 Metzelerissä kuvion syvyys on alle 6mm ja 240:ssäkin vähän päälle kun taas Avonissa reilu 9mm. Ehkä nää nyt kestäis yli kympin mikä tuntuu olevan metzelerin maksimi mulla.
    Avon Cobra 250 renkaalla ajettu n.7000km, voi olla että pääsee vielä saman verran lisää sillä.
    Viimeksi muokannut: lämmittäjä; 31.03.2013 klo 12:21.
    <br />
  17. #407
    Kysytään hieman tarkennuksena liittyen tuohon takarenkaaseen...
    Vakio vanteelle käsittääkseni menee 280/40R18 rengas kohtuullisesti?
    Onko kukaan edes kokeillut/perehtynyt 300 leveään renkaaseen, ottaako jo kiinni swingiin, mitenköhän kardaanin linja yms?
    Omassa vekottimessa on käsittääkseni levitetty vanne (nyt 240 renkaan levyinen) ja hieman kiehtoisi ajatus tuosta 300 takasesta
    x-x-x-x-x-x-x-x- Pain Comes For Free -x-x-x-x-x-x-x-x

    * * * * * * * * * *
  18. #408
    Kolmesatasella svingiin täytyy tehdä lovi ja ilmeisesti lokasuojaa sisäpuolelta muokata. Renkaan vaihdossa, jos on alkuperäisestä muokattu tai aftermarket yksiosainen svingi ,täytyy irrotta koko perämurikka että vanteen saa pois! Tänä keväänä tullut markkinoille Swampworksinc:n kaks osainen svingi helpottamaan renkaan vaihtoja.


    http://www.ebay.com/itm/M109R-2-PIEC...7dd4f2&vxp=mtr
    Ei mulla mihinkään kiire ole, joka kerta on moottoritielle 120 kiihtynyt...

    Suzuki GSF1250SA - Kohti harmaampaa arkea


    ex. K2 GSX-R750, M1800R, GSX1400, B-King
  19. #409
    Kiitos nopeasta vastauksesta!
    Eli 280 laitetaan tilaukseen, metzeler, avon tai joku muu??
    x-x-x-x-x-x-x-x- Pain Comes For Free -x-x-x-x-x-x-x-x

    * * * * * * * * * *
  20. #410
    300...
    Ei mulla mihinkään kiire ole, joka kerta on moottoritielle 120 kiihtynyt...

    Suzuki GSF1250SA - Kohti harmaampaa arkea


    ex. K2 GSX-R750, M1800R, GSX1400, B-King
  21. #411
    Tutkiskelin vielä tuota takarengastusta, mulla on pyörässä Thunderbiken M1800Silver rakennussarja (ilman korkeussäädettävää takaiskaria), joten takalokarin muoto todellakin rajoittaa rengaskoon 280/35R18 kokoon. Samainen koko on myös mainittuna Thunderbiken osaerittelyssä....
    x-x-x-x-x-x-x-x- Pain Comes For Free -x-x-x-x-x-x-x-x

    * * * * * * * * * *
  22. #412
    Jos meinais hommata tuulilasin Intikkaan, niin mimmoinen kannattas hommata?
    Ei tarviis olla mikään aivonravistaja!

    Onko tää hyvä?


    Ite oon 185 cm pitkä.
    Suzuki m1800r
  23. #413
    Mites toi jäähdytysneste, sinistä vai vihreetä?
    x-x-x-x-x-x-x-x- Pain Comes For Free -x-x-x-x-x-x-x-x

    * * * * * * * * * *
  24. #414
    Millaisella systeemillä olette laittaneet M10- kierteellä olevat ledivilkut kiinni eteen.
    Pystyykö alkuperäisen kiinnikkeen purkamaan ja kötöstelemään siihen kiinni ton uuden, vai tartteeko adapterin?

    Tietystihän alkuperäisen reiän voi peittää ja porata suosiolla vaan uuden...
    XT1200Z
    M1800R2
  25. #415
    x-x-x-x-x-x-x-x- Pain Comes For Free -x-x-x-x-x-x-x-x

    * * * * * * * * * *
  26. #416
    Lainaa The Stick kirjoitti Katso viesti
    Ai sä palasit vielä takas customiin =) Sun vanha b-kingi on jo ollut kovassa ajossa =)
  27. #417
    Lainaa Samppale kirjoitti Katso viesti
    Ai sä palasit vielä takas customiin =) Sun vanha b-kingi on jo ollut kovassa ajossa =)
    Jooh, ei tosiaan polvileikkauksen jälkeen oikein kestä jalka tuota tapille taittoa, joten customi palvelee nyt paremmin kuin hyvin

    Pidä Kinkystä hyvä huoli ja kovaa ajoa, se on siihen tehty!
    x-x-x-x-x-x-x-x- Pain Comes For Free -x-x-x-x-x-x-x-x

    * * * * * * * * * *
  28. #418
    Mitäs laukkuja ja kiinnikkeitä porukka käyttää? Itellä kilpi siirretty sivulle ja mietityttää mahtuuko laukku ollenkaan. Kilpiteline lyhyttä mallia. Katellu noita klicbaginja hepco&beckerin telineitä ja laukkuja. Tuleeko tarpeeksi korkealle ettei ota kilpeen kiinni?
  29. #419
    Räjäytetty Arnott (QA1) iskari numero 2...


    Ja ihan samalla tavalla iskari "petti" mitä ensimmäinenkin, nyt vaan kilsoja alle 4 tuhatta, eka kesti yli 17 tuhatta!
    Ei ole vissiin Aameriikan laitteet suunniteltu Suomen routa teille?


    Ei mulla mihinkään kiire ole, joka kerta on moottoritielle 120 kiihtynyt...

    Suzuki GSF1250SA - Kohti harmaampaa arkea


    ex. K2 GSX-R750, M1800R, GSX1400, B-King
  30.  
  31. #420
    Paska homma...kun laitteet ei pysy nipussa.
    Ei taida Arnott AirRide-iskarin laatu olla ihan Öhlinsin tasolla.

    Hyvä homma kun tiedotat näin m1800 porukkaa, thanks !
    Ei tarvi pohtia tuotakaan asiaa tämän enempää.
Sivu: 14 / 21:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 41213141516 ... ViimeinenViimeinen