Roadburnerin Road Pro:t lähti tilaukseen... * *
laud paips seivs laivs tai jotain *![]()
Ei mulla mihinkään kiire ole, joka kerta on moottoritielle 120 kiihtynyt...
Suzuki GSF1250SA - Kohti harmaampaa arkea
ex. K2 GSX-R750, M1800R, GSX1400, B-King
Ai niin rengastuksena mulla on nyt Metzeler 880, edessä 160 ja takana 260.
En suosittele, mutta tuskin tulen enää mitään muita renkaita käyttämään! *Toimii omastamielestä erinomaisesti, ja lisää maavaraa aavistuksen niin vähenee tappien raapiminen (ja pakoputken). *
ja tietysti pakollinen ritari ässä valo
KnightRider LED
Ei mulla mihinkään kiire ole, joka kerta on moottoritielle 120 kiihtynyt...
Suzuki GSF1250SA - Kohti harmaampaa arkea
ex. K2 GSX-R750, M1800R, GSX1400, B-King
Komee on eturengas. Onko laitettu oikein päin vai pyörimään takaperin?
Harmittaa kun ite oli eturenkaan vaihto edessä viime syksyllä ja yritin huoltoliikkeessä vähän kysellä tosta leveemmästä renkaasta niin saivat puhuttua mut pois koko ajatuksesta. Pitäsi olla itsepäisempi...
Kerro lisää tosta Roadburnerista. Mistä tilasit? Paljonko tuli maksamaan kaiken kaikkiaan?
Ja eiku ajamaan![]()
Väärinpäinhän tuo...
Itse kun tekee niin saa mitä haluaa *
Putken tilasin BikeBanditista , niillä oli joku "loppuunmyynti" ja samassa paketissa tuli K&N putsarit niin hinta oli aika tarkkaan 700€ josta putsarit vaajaan satkun.
Tilaus lauantai iltana (24.7), ja perjantaina (30.7) 11.45 UPS:n kuski toi paketin. *
Kätevä toi BikeBanditin live chat, josta varmistin vielä että oon valinnut oikeat osat. (välillä hieman sekava toi verkkokauppa)
Ei mulla mihinkään kiire ole, joka kerta on moottoritielle 120 kiihtynyt...
Suzuki GSF1250SA - Kohti harmaampaa arkea
ex. K2 GSX-R750, M1800R, GSX1400, B-King
Siinä ois mainos video. *(jussi M1800R @ Kesä. 07 2010,19:20) kirjoitti
Cobra tri-pro
Ei mulla mihinkään kiire ole, joka kerta on moottoritielle 120 kiihtynyt...
Suzuki GSF1250SA - Kohti harmaampaa arkea
ex. K2 GSX-R750, M1800R, GSX1400, B-King
M109 Service Manual
http://pagreaves.com/m109R/M109_service_manual.pdf
Ei mulla mihinkään kiire ole, joka kerta on moottoritielle 120 kiihtynyt...
Suzuki GSF1250SA - Kohti harmaampaa arkea
ex. K2 GSX-R750, M1800R, GSX1400, B-King
Intruderclubfinland
Pappa Tunturi
Tunturi Tiger Aqua
Yamaha DT 125 *-87
Yamaha XS 650 *-80
Honda Shadow 600 *-90
Suzuki Intruder 1400 *-91
Kulkeeko tuossa "etukatteen" sisällä mitään johtosarjoaja tms.?
Olen monesti sieluni silmin M 1800 R, 1600 marauderin etulyhtyä!![]()
Tarkoitat siis etuvaloa? Siellä sisällä on rundimittarin, kummankin puolen katkasijoiden, ajovalon ja vilkkujen johdot/liittimet. Jarruletkutkin käyvät kääntymässä siellä...(JTS @ Joulu. 20 2010,09:11) kirjoitti
![]()
Ei mulla mihinkään kiire ole, joka kerta on moottoritielle 120 kiihtynyt...
Suzuki GSF1250SA - Kohti harmaampaa arkea
ex. K2 GSX-R750, M1800R, GSX1400, B-King
^ Juurikin tuota tarkoitin, kiits!
*
Eli ei siis ylettömästi tartteisi johtoja ja letkuja piilotella vaikka etulyhdyn vaihtaisikin...paitsi että mites tuon rundarin kiinnitys sen jälkeen?
Kierroslukumittarihan on 06-09 malleissa raiserien päällä joten lampun vaihto ei vaikuta sen kiinnitykseen. 10 mallissa rundimittari on lampun sisällä, en tiedä miten se on sinne kiinnitetty?
Tossa kuvassa on toi muovi "puukotettu" mittarin siirtoa varten, alkuperäinen on umpinainen.
Ei mulla mihinkään kiire ole, joka kerta on moottoritielle 120 kiihtynyt...
Suzuki GSF1250SA - Kohti harmaampaa arkea
ex. K2 GSX-R750, M1800R, GSX1400, B-King
Onko kellään kokemuksia ajovalon vaihdosta, hyviä vinkkejä tai kuvia. Miten johdot saisi vedettyä hyvin piiloon ja yleensä minkälaisen ajovalon olette vahtaneet? Melkoinen johtosotku kohtasi tänään kun aloitin projektin...![]()
Kertokaas paljonko toi v2 väristää näpeille. Jäi jostain vamma, että joku olis sanonu sen olevat tyyppiominaisuus ja silloin, mun näpeillä, on syytä olla ostamatta.
VN800 on kulkenu ilman kahvalämppäreitä, eikä se tuo värinöitä stongaan. Ajoviimakin on pistäny asennuttamaan ne muihin mopoihin. Hanskoita ei oo apua.
... jotain piti muistaa
Mun kokemus (vajaa 10tkm) M1800R:llä on, että ei värise käytännössä lainkaan tai huomattavasti ainakaan, muuten kuin jollain pienellä kierrosalueella. Tuonkin huomaa vain kiihdyttäessä / moottorijarrussa, enkä enää muista millä kierroksilla. Ei kuitenkaan sellaisilla, joilla ajettaisiin matkaa tai taajama-ajoa. Väitän siis, että ehjä iso Intikka on harvinaisen värinätön laite. Enemmän värisi RSV R puhumattakaan Buellista.(seku @ Helmi. 07 2011,13:52) kirjoitti
Retired
Kiitos! Tuota vähän pelkäsinkin. Kai se tulee ostettavaksi, sitten tuokin![]()
... jotain piti muistaa
Onko pyörään tullut sitten 2006 jotain oleellisia parannuksia, vai onko malli 2006 käytännössä sama kuin 2010 ?
... jotain piti muistaa
Ei tuossa mitään merkittävää ole muuttunut. Kai..........![]()
Outoa, että kaikki älykkäät ihmiset ovat samaa mieltä kanssani.
Mitäs näihin on saanut pelkillä putkivireillä ja uudella ruiskun ohjelmoinnilla? Puhutaan että paljon viripotentiaalia löytyy.
Vaikea sanoa lukuja , mutta ajossa huomaa kyllä selvästi
Outoa, että kaikki älykkäät ihmiset ovat samaa mieltä kanssani.
Vuosimalli erot 06-10 ovat tietääkseni aika pieniä. Se mitä olen löytänyt niin:
-syl.suojakansi vaihtunut muovikromista - metalliin -07
-peilit vaihdettu -07-09
-takajarrun vipu muotoiltu uudestaan -08 ?
-vasemman puolen alakromiposket muovista metallisiin -07
-tyhjäkäyntipiiri (ISC) uusittu -07 ?
-pakoputki vaihtunut -08 , halkasija 1 5/16 - 1 1/4 tuumaan
-imuilmakoteloon muutoksia -08
-takalokasuojan kiinnitystuissa muutoksia -08
-kytkinvipu muotoiltu uudestaan -09
-varvikello siirretty ajovalon koteloon -10
Tämähän on kuin vanha bemari, ei mitään näkyvää eroa eri vuosimalleissa.
![]()
Suihkittu vähän maalia vanteisiin...
http://www.youtube.com/watch?v=eBX7prlq9P8
Ei mulla mihinkään kiire ole, joka kerta on moottoritielle 120 kiihtynyt...
Suzuki GSF1250SA - Kohti harmaampaa arkea
ex. K2 GSX-R750, M1800R, GSX1400, B-King
Sopii hyvin toi musta
Paljonko kustansi ?
Outoa, että kaikki älykkäät ihmiset ovat samaa mieltä kanssani.
Vajaa satkun...
Ei mulla mihinkään kiire ole, joka kerta on moottoritielle 120 kiihtynyt...
Suzuki GSF1250SA - Kohti harmaampaa arkea
ex. K2 GSX-R750, M1800R, GSX1400, B-King
Ei paha! Sopii hienosti.
Outoa, että kaikki älykkäät ihmiset ovat samaa mieltä kanssani.
Komia on "beasti".
Toi Arnottin air ride kruunaa kaiken. Huomasinkin että olit mukana jenkkipoikien ryhmäostoksessa. Hyvään hintaan saitte.
Olisin ite ollut kiinnostunut niitten Fat Fork putkien yhteisostosta jos ois saanut mustana (tietenkin).
Omanikin muuttunut vähän mustemmaksi talven aikana.
Täytyy laittaa kuvia kun saan sen kokoon ja pois nosturista...
Kesää odotellessa voi aina katsoa näitä kuvia
http://www.youtube.com/watch?v=7h6x7...eature=related * * *![]()
On kyllä pirun hyvännäkönen pärrä!!(DizzySpell @ Maalis. 06 2011,22:56) kirjoitti
![]()
Onks toi madallettu , vai näyttääkö vain ?
Outoa, että kaikki älykkäät ihmiset ovat samaa mieltä kanssani.
On ja EI ole...(HannuTee @ Maalis. 14 2011,16:06) kirjoitti
![]()
Ei mulla mihinkään kiire ole, joka kerta on moottoritielle 120 kiihtynyt...
Suzuki GSF1250SA - Kohti harmaampaa arkea
ex. K2 GSX-R750, M1800R, GSX1400, B-King
Loppukesästä sen sit hankin,M1800r -09!1000km kerkesin ajeleen,innolla kelejä odotan,on se niin hieno peli. Sellasta kysyisin ja kiitollisena vastauksia odotan? Mulla muutama kilometri soratietä ennen päälystettä,oon huomannu syylärissä hiukan kivenhakkaamia,mun aikana ne ei vielä oo kerenny tuleen,mut onko teillä vastaavia havaintoja ja olisko mistään mahdollista saada eteen katseen kestävää roiskeläppää vai onko se aivan turha huolenaihe,ettei tulisi sen takia syylärin vaihtoa?![]()