Sivu: 7 / 21:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5678917 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 181:stä 210:een 624:sta
  1. #181
    Eiköhän tuo omaan piikkiin mene vaikka Kalliosta kaukana ollaankin. Uusi pyörä jolla on kiva antaa hiukan happea jne. Yllättävän nopeasti meni yhtäkaikki. Kirkkaat vilkunlasit laitoin tänään paikoilleen ja mukavasti muuttui lookki modernimmaksi. *

    http://personal.inet.fi/viihde/ajpages/download.html

    Kuvat 1-3 Intikasta on uusia.

    Edit: Katon jos saan renkaasta lähikuvan vielä ennen vaihtoa.

    Edit2: Otan sen verran takaisin, että kyllä tuolla ehkä 8tkm pääsisi jos haluaisi, kun sitä tarkemmin tutkin. Ehkä ei. Vähän vaikea sanoa. Kulutuspintaa on kuitenkin jäljellä, mutta ei enää lain vaatimaa määrää tosin. Siis keskellä.



    Retired
  2. #182
    Hienoja kuvia
    Outoa, että kaikki älykkäät ihmiset ovat samaa mieltä kanssani.
  3. #183
    Kiitoksia. Pitäisi tutustua johonkin netin kuva-albumiin, kun nuo kotisivut on niin hankalat ylläpitää ja tilaltaan onnettomat.
    Retired
  4. #184
    Lähenkin tästä katsomaan "burplee" tampereen jäähalliin *



    Outoa, että kaikki älykkäät ihmiset ovat samaa mieltä kanssani.
  5. #185
    Ja mää kohta Porin Jatseihin kikkailemaan.
    Retired
  6. #186
    Kohta pappamallilla 17 000 lasissa ja kummit vaan kestää.

    Kaverilla on Yamaha XVZ 1600 -01 *kysyin kumien kestosta 21 000 tuli lasiin ennen vaihtoa, oli kuulemma kummi kauppiaskin sanonut jotta ompas kummit kestäneet.

    Vihjeeksi kertoi jotta n.10% matka-ajosta täytyisi ajaa pujotellen puolelta toiselle jottei kaikki kilometrit kohdistu renkaan keskiosaan???

    En sitten tiedä mutta kyllä tuo 21 000 puhuu puolestaan!!!

    Oon kyllä yrittänyt muistaa kaverin vinkin, jos joku sattui tulemaan tänään vastaan kun ajelin Porista kohti Espoota tuli siinä vähän matkittua pujottelija Kalle Palanderia.

    Käytiin katsomassa vähän jazzkatua ja sukulaisia. *

    Vaimo ajoi autolla perässä kun sitten pysättiin Humppilassa sanoi lopeta nyt tuo pelleily!! *

    Sen siitä saa kun parhaansa yrittää

    Kumeja *http://www.rodamoto.es



  7. #187
    No niin, n. 7700km pääsin ennen vaihtoa. Riippuen vähän paljonko on pintaa sen jälkeen kun ura häipyy olisi renkaalla päässyt varmasti 8tkm, mutta en usko että paljoa sen yli - sateella en olisi tuolla enää halunnut ajaa nytkään. Pari kuvaa nappasin ennen viimeistä 150km lenkkiä, mutta ne on vielä kamerassa. Editoin tähän sitten kun saan ne sieltä otetuksi. Plussana se, että rengas oli alusta loppuun hyvä ajaa, eli ei kulunut kantikkaaksi (ainakaan liikaa), eikä mitenkään muutenkaan huonoksi.

    Jos noilla nyt pääsisi sen 8tkm (eturenkaalla ajettu nyt reilu 4tkm), niin sitten alle tulee jotain muuta. Ja jos mahdollista netin kautta... Osunee sopivasti 24tkm huollon kanssa ensi vuonna noiden vaihdot.

    EDIT:
    Takarengas n. 7500km nähneenä: http://personal.inet.fi/viihde/ajpages/TakaR.JPG
    Eturengas n. 4000km nähneenä: http://personal.inet.fi/viihde/ajpages/EtuR.JPG

    Tuosta näkee myös, ettei ole takasessa käytännössä lainkaan chickenstripeja oikeallakaan puolella, jonne mulla sitä yleensä enemmän jää. Vasemmalla vielä vähemmän. Ajoin eilen uudella kumilla noin 100km lenkin ja siihen jäi ainakin nyt vielä selkeät kulumattomat alueet. Toki ajoin rengasta sisään, enkä kanttaillut vielä oikein reippaasti. Mielenkiintoista kuitenkin seurata millaiset tuohon uuteen ajan kanssa tulee, jos eroavat kovasti voisi päätellä, että ekassa oli jotain pielessä. * Sen 150km ajoin kuvan ottamisen jälkeen vielä tuolla. Uusi rengas ei tunnu erilaiselta ajossa, paineita laitoin sen ohjearvon mukaiset 2,9 nyt kuitenkin. Uusi ja vanha rengas on muuten samalla viikolla / vuonna paistettu.

    Edit: Taitaapi kulua yhtä reunoille tämä uusikin.



    Retired
  8. #188
    moi taas

    lomat lusittu..ja muutama tuhat kilometriä takana metzelereillä.. ja täytyy kyllä kehua noita renkaita.. aivan eri renkaat kuin dunlopit (ensiasennus)..

    ei oo kumeissa minkään näköisiä kulumajälkiä, toisin kuin edellisissä oli parin tuhannen jälkeen...
    Black M1800R is the beast
  9. #189
    Itse olen RM.Heinolta tiedustellut leveempää takavannetta. Jos sellainen kohtuu hinnalla löytyis laittelisin seuraavan renkaan ;

    http://www.mynetmoto.com/motorra....en.html



    Outoa, että kaikki älykkäät ihmiset ovat samaa mieltä kanssani.
  10. #190
    Lainaa (HannuTee @ Heinä. 18 2009,15:38) kirjoitti
    Lähenkin tästä katsomaan "burplee" tampereen jäähalliin *
    Tähän kommentti näin jälkeen päin ; Kaveri tummu 45min jälkeen jaloiltaan ja tunnin verran jäi katsomatta
    No , hauskaa oli siihen asti
    Outoa, että kaikki älykkäät ihmiset ovat samaa mieltä kanssani.
  11. #191
    Lainaa (HannuTee @ Elo. 04 2009,12:05) kirjoitti
    Itse olen RM.Heinolta tiedustellut leveempää takavannetta. Jos sellainen kohtuu hinnalla löytyis laittelisin seuraavan renkaan ;

    http://www.mynetmoto.com/motorra....en.html
    Menee toi 280:nen sille orkkiksellekin.
  12. #192
    Niin menee , mutta epäilen sen pyöristyvän aikalailla. Vai ?
    Outoa, että kaikki älykkäät ihmiset ovat samaa mieltä kanssani.
  13. #193
    Lainaa (HannuTee @ Elo. 04 2009,23:07) kirjoitti
    Niin menee , mutta epäilen sen pyöristyvän aikalailla. Vai ?
    En ny muista tarkallaan mutta helppo sitä vannetta ei o takasin sovittaa enää tolla renkaalla. Oiskohan ollu niin että tarvi ottaa perämurikka irti. No enivei. Saahan tohon Bling Bling vannettakin. 10" tuumasta näyttäs olevan.
  14. #194
    Juman kekka Mitkä hinnat *
    Komeita kyllä................



    Outoa, että kaikki älykkäät ihmiset ovat samaa mieltä kanssani.
  15. #195
    oikeasti, hirvittävät hinnat... kuten sanoit, komeita... mutta hinnat hirvittää...
    Black M1800R is the beast
  16. #196
    raikuli:n avatar
    Liittyi Jul 2006
    Missä millonkin huvittaa olla .
    Lainaa (kn-11 @ Huhti. 09 2009,20:19) kirjoitti
    hyvä on ajaa ,mutta yksi paha miinus ,täristää voimakkaasti kun nopeutta nostaa , tasakaasulla menee hienosti ,merkkiliikkeen meilestä on ominaisuus ,itse kyllä epäilen jotein olevan vialla
    JUU ! Sen verran kokeillut ja ajanut pari kertaa, että KURKO ylivoimasesti Japsi Customeista, ainakin niistä mitä MÄ olen ajanut. Voimaa ON, Vääntöö AEVAN Helevetisti. MUTTA tohon tärinään minäkin kiinnitin huomioni ? Ja HD: t väitetään tärisevix ? No mallikohtaista tietty. Oma V-Rod ei tärise pätkääkään MILLÄÄN kierrosalueella.

    Olin aika lähellä viime kesänä vaihtaa JUST ostetun K8 Busan Intikkaan. Jyhkee peli ajaa ja on sitä "Meisseliä". Onneksi pidin Busan ja vaihoin vasta 2.7-09 V-Rodiin. Myös jykevä ajaa, riittävän painava n. 300kg . Potkua ja vääntöö myös ihan tarpeeksi, Mutta Intikkaan verrattuna erittäin ketterä. Jos ois Lompsa "Oikein kunnossa". Olis mulla V-Rodin lisäksi myös Iso Intikka ja Busa pihassa.

    ps. Jos haluu toimintavarman Customin, eikä luota ja haluu HD : merkkistä, niin eikun Intikka kaupoille.
    Viimoset 7 tauon jälkeen.

    1200 GSF *Bandit *-02

    Suzu GS 500 E *-99 *( Mimmalle )

    Suzu Hayabusa -04 ( Liekkari )

    Suzu Hayabusa -08 ( Valkkari )

    HD *V - ROD * -06 *( Street )

    HD *Electra Glide 1600*-09

    HD XL 1200 Low Sportster -10
  17. #197
    Mä taas mietin josko laittaisin oman nettimotoon myyntiin. Toisenlaista - matkaenskaa - tekee nyt mieli. Kustomeista ei tosiaan minunkaan mielestä parempaan enää pysty vaihtamaan - poislukien ehkä V-Rod ja Night-Rod ja niissäkin hinta/laatusuhde on selkeästi huonompi.

    Voisi kai sanoa, että kustomit on nyt koitettu.
    Retired
  18. #198
    Lainaa (raikuli @ Elo. 09 2009,18:14) kirjoitti
    Mutta Intikkaan verrattuna erittäin ketterä.
    Tää on sinänsä jännä, että itsehän koeajoin keväällä V-Rod Musclen ja koin siinä olevan tehoa ja kiihtyvyyttä M1800R:ää enemmän, mutta se vaikutti paljon kankeammalta. Toinen miinus verraten Intikkaan oli tuulen ottaminen käsille paljon pahemmin.
    Retired
  19. #199
    raikuli:n avatar
    Liittyi Jul 2006
    Missä millonkin huvittaa olla .
    Lainaa (TwinTenox @ Elo. 09 2009,18:21) kirjoitti
    Lainaa (raikuli @ Elo. 09 2009,18:14) kirjoitti
    Mutta Intikkaan verrattuna erittäin ketterä.
    Tää on sinänsä jännä, että itsehän koeajoin keväällä V-Rod Musclen ja koin siinä olevan tehoa ja kiihtyvyyttä M1800R:ää enemmän, mutta se vaikutti paljon kankeammalta. * Toinen miinus verraten Intikkaan oli tuulen ottaminen käsille paljon pahemmin.
    Juu ! Mä myös koeajoin Musclen, ENKÄ syttynyt siihen laisingaan, Ensinnäkin ulkonäöllisesti V-Rod / Night-Rod paljon hienompia ( Makuasia tietty ) ja En tiedä miksi nimi on "Muscle", kun tuntui JOPA ponnettomammalta, kuin oma Rodini ? VOI olla, että vaan tuntui . * *

    Ps. Mulla tosiaan V-ROD > Street - Rod versio, ja SE lähinnä "matkalehmä" ajoasentonsa istuinkorkeutensa ( 76cm ) ja jalkatappien normisijoituksen takia huomattavasti myös TäysCustom Rodeja näppärämpi ajaa. Toki jälleen puhtaasti makuasioita . * *

    Eli JOS pitäisi valita 1800 Intikan ja perus Rodin välillä, saattasi jopa Intikka voittaa, koska hankintahinta verraten kohtuullinen uutenaKIN, saati vähän ajettuna. Nyt mennään kuitenkin Street Rodilla ja pitkään, koska tätä mallii ei enää tule. AINAKAAN Suomeen ? * *



    Viimoset 7 tauon jälkeen.

    1200 GSF *Bandit *-02

    Suzu GS 500 E *-99 *( Mimmalle )

    Suzu Hayabusa -04 ( Liekkari )

    Suzu Hayabusa -08 ( Valkkari )

    HD *V - ROD * -06 *( Street )

    HD *Electra Glide 1600*-09

    HD XL 1200 Low Sportster -10
  20. #200
    raikuli:n avatar
    Liittyi Jul 2006
    Missä millonkin huvittaa olla .
    Lainaa (HannuTee @ Heinä. 09 2009,18:34) kirjoitti
    Lainaa (jussi M1800R @ Heinä. 09 2009,07:26) kirjoitti
    itse laitoin nyt 260 Metzlerin alle, ja se tuntuu hyvälle nyt noin parin sadan kilsan jälkeen verrattuna dunloppiin..

    kaverilla on 280 alla, ja kuulema meni heittämällä paikalleen.. mutta kommenttina oli että renkaan muoto on hiukan muuttunut (eli ei kuulema paras vaihtoehto alle, huom tää oli mielipide)...

    Olen kans suunnitellut laittaa aikanaan 280 leveän takanakin , mutta ehdottomosti vaihdan vanteen myös. Leveämpää orkkisvanteelle ei kannata laittaa. Profiili muuttuu pyöreämmäksi ja voi jopa aiheuttaa ajossa joskus yllätyksiä. Tiedä sit paljonko vanne kustantaa?
    Paljonko olette Metzlerin hinnaksi tinganneet?
    Juups ! Metzelerillä ainakin Z6 mallissa ns. interaktiivinen seos, eli reunoilta pehmeempi ja keskeltä kovempi, en vaan ehtiny busalla VIELÄ toteaan sen paremmuutta/kestävyyttä normi Z6 : seen verrattuna, kun tuli "vaihtarit" ja just oli ekan Interaktiivisen laittannu busaan.
    Viimoset 7 tauon jälkeen.

    1200 GSF *Bandit *-02

    Suzu GS 500 E *-99 *( Mimmalle )

    Suzu Hayabusa -04 ( Liekkari )

    Suzu Hayabusa -08 ( Valkkari )

    HD *V - ROD * -06 *( Street )

    HD *Electra Glide 1600*-09

    HD XL 1200 Low Sportster -10
  21. #201
    Sain vanteista mr.heinolta mallit ja hinnat. 2000€ ja yli Sisältää toki kaiken jarrusälän.
    Eli taidan ajella 240 tai korkeintaan 260 ja orkkisvanteella
    Outoa, että kaikki älykkäät ihmiset ovat samaa mieltä kanssani.
  22. #202
    raikuli:n avatar
    Liittyi Jul 2006
    Missä millonkin huvittaa olla .
    Lainaa (HannuTee @ Elo. 10 2009,15:57) kirjoitti
    Sain vanteista mr.heinolta mallit ja hinnat. 2000€ ja yli * Sisältää toki kaiken jarrusälän.
    Eli taidan ajella 240 tai korkeintaan 260 ja orkkisvanteella *
    NIH. En käsitä, miks Intikkaan pitäsi isompaa ees laittaa ?? Ajo-ominaisuudet ei ainakaan parane, Ulkonäkö ? Aikas markinaalista eroo. Oon ite tyytyväinen, että takana 180 / 55 / 18 ja etunakki 120 / 70 / 19 V-Rodissa vakiona. Hinnat sen verran "mukavat", että ei tarvi ees maalimalta tilata . JO 240 kokonen aikas muhkee, joskin 1800 R toki iso pyörä, mutta kuitenkin.........

    Viimoset 7 tauon jälkeen.

    1200 GSF *Bandit *-02

    Suzu GS 500 E *-99 *( Mimmalle )

    Suzu Hayabusa -04 ( Liekkari )

    Suzu Hayabusa -08 ( Valkkari )

    HD *V - ROD * -06 *( Street )

    HD *Electra Glide 1600*-09

    HD XL 1200 Low Sportster -10
  23. #203
    niinpä.. itse nyt laitoin 260 alle, mutta luulempa että 240 olis ollut samanmoinen ajoltaa.. ulkonäöllisestikään ei juuri eroa ole.. hinnassa on sentään jonkinmoinen ero..

    280 ja siitä ylöspäin vaatii vanteen kuten edellä todettu, mutta onko sen väärtti on taas jokaisen itse pohdittava..ajo ominaisuudet tuskin paranevat, toisaalta en usko jotenkin että ne myöskään huononisivatkaan.. usein isojen rengaskokojen arvostelijat ovat vain ajelleet alle 200 rengailla, ja vain heittelevät osaavina kommentteja (raikuli, en nyt kuittaa sulle, oot näemmä ajanut ja kokenut isompiakin kumeja/pyöriä).. kävi vain tänään että taasen yksi 'kokenut' matkamotoristi alkoi heitellä kuittia, kun katseli mun takarengasta...no, ei siinä mitään kyllä se kumi arvostelua kestää siinä missä se kestää maantietäkin.. mielestäni 260 toimii näillä suomen nopeusrajoituksilla kuin ajatus.. ja on toiminut myöskin noilla mutkateillä.. olen todella ollut tyytyväinen näihin metzlereihin... seuraava on myös metzi.. en taida edes muuta pähkäillä, ellei sitten tule markinoille todella mullistavaa kumesta...

    ei muutakuin hyviä ajohetkiä kaikille tälle syksylle.. kesäkelit muutoin olleet todellä hyvät tänä vuonna...

    Black M1800R is the beast
  24. #204
    onks muuten kenelläkään tiedossa mistä sais edullisesti 'Cobra Speedster Swept' -putket?

    oon meinannut tässä että pcIII + putket tulee paikalleen.. toi nypytysongelma palautuu aina noin 1500km säädön jälkeen (nyt jo neljä kertaa säädetty, damn).. aivain kuin ruiskun säätö lähtisi valetelemaan.. todella pirullinen..

    alkaa vain toi mitta täyttyä vähitellen..
    Black M1800R is the beast
  25. #205
    Lainaa (jussi M1800R @ Elo. 10 2009,18:52) kirjoitti
    toi nypytysongelma palautuu aina noin 1500km säädön jälkeen (nyt jo neljä kertaa säädetty, damn).. aivain kuin ruiskun säätö lähtisi valetelemaan.. todella pirullinen..
    Todella mielenkiintoista ja ikävää. Olen nyt omalla ajanut yli 9tkm ja se on pysynyt samanmoisena koko ajan. Huollon (tulpat yms.) jälkeen tuntui pirtsakammalta, mutta varmaan oli ihan plasebotunne vaan. Eli ei kyllä pitäisi säädön vaellella. Tai siis, mulla ei ole varmaa tietoa onko omaa säädetty, mutta mitä ilmeisimmin on.

    Rengaskeskusteluun sanoisin itse, että 240-260 on ihan sopiva, sekä ulkonäöllisesti, että hyväksi ajossa todettu + ei tarvitse vaihdella mitään vanteita. Itselle tulee melko varmaan 250 seuraavaksi, jos ensi kausi tällä mennään. Yksi tuttu M1800R omistaja vaihtoi eteen 160/60/18 ja taakse 260/40/18 Metzit ja kehuu että on parempi ajaa kurveissa kuin originaaleilla. Ilman modauksia meni paikoilleen tuo eteen.



    Retired
  26. #206
    raikuli:n avatar
    Liittyi Jul 2006
    Missä millonkin huvittaa olla .
    Lainaa (jussi M1800R @ Elo. 10 2009,18:46) kirjoitti
    niinpä.. itse nyt laitoin 260 alle, mutta luulempa että 240 olis ollut samanmoinen ajoltaa.. ulkonäöllisestikään ei juuri eroa ole.. hinnassa on sentään jonkinmoinen ero..

    280 ja siitä ylöspäin vaatii vanteen kuten edellä todettu, mutta onko sen väärtti on taas jokaisen itse pohdittava..ajo ominaisuudet tuskin paranevat, toisaalta en usko jotenkin että ne myöskään huononisivatkaan.. usein isojen rengaskokojen arvostelijat ovat vain ajelleet alle 200 rengailla, ja vain heittelevät osaavina kommentteja (raikuli, en nyt kuittaa sulle, oot näemmä ajanut ja kokenut isompiakin kumeja/pyöriä).. kävi vain tänään että taasen yksi 'kokenut' matkamotoristi alkoi heitellä kuittia, kun katseli mun takarengasta...no, ei siinä mitään kyllä se kumi arvostelua kestää siinä missä se kestää maantietäkin.. mielestäni 260 toimii näillä suomen nopeusrajoituksilla kuin ajatus.. ja on toiminut myöskin noilla mutkateillä.. olen todella ollut tyytyväinen näihin metzlereihin... seuraava on myös metzi.. en taida edes muuta pähkäillä, ellei sitten tule markinoille todella mullistavaa kumesta...

    ei muutakuin hyviä ajohetkiä kaikille tälle syksylle.. kesäkelit muutoin olleet todellä hyvät tänä vuonna...

    Juu ei mittää vaikka vähä kuittiikin tulis joskus. Ja näihän se menee, että usein arvostelijat IHAN kaikessa ei ite omaa kokemusta asiasta lainkaan.

    Kaiken näköstä kokkeiltu juu.

    Ja tosi ei se ajettavuus välttämättä hirmusesti muutu, VAIKKA rengasleveyttä melko radikaaliti muuttasikin, ajo-ominaisuudet koostuu niin paljon useista eri tekijöistä. Isopata Intikka on kuitenkin helevetin jämäkkä pyörä, ja eikun kokeileen vaan niin saadaan oikeeta tietoo mutujen sijaan.
    Viimoset 7 tauon jälkeen.

    1200 GSF *Bandit *-02

    Suzu GS 500 E *-99 *( Mimmalle )

    Suzu Hayabusa -04 ( Liekkari )

    Suzu Hayabusa -08 ( Valkkari )

    HD *V - ROD * -06 *( Street )

    HD *Electra Glide 1600*-09

    HD XL 1200 Low Sportster -10
  27. #207
    [QUOTE= (TwinTenox @ Elo. 10 2009,20:04)]
    Lainaa jussi M1800R,Elo. 10 2009,18:52 kirjoitti
    Yksi tuttu M1800R omistaja vaihtoi eteen 160/60/18 ja taakse 260/40/18 Metzit ja kehuu että on parempi ajaa kurveissa kuin originaaleilla. Ilman modauksia meni paikoilleen tuo eteen.
    Tollanen eturengas on ollut kans toiveissa , kunhan toi vanha nyt ens kuluis pois
    Aika helppo uskoakkin , että eturenkaan vaihto parantaa ajoa. Hyvä kun tuli esille.

    En tiedä onko tämä ollut jo muualla , mutta katsokaa miten hienoja : http://www.youtube.com/watch?v=Ah6rhFjRQb4



    Outoa, että kaikki älykkäät ihmiset ovat samaa mieltä kanssani.
  28. #208
    Lainaa (HannuTee @ Elo. 10 2009,22:34) kirjoitti
    mutta katsokaa miten hienoja...
    Oli kyllä muutama todella maulla tehty.

    Jos mulla olisi taitoa ja / tai rahaa, niin tekisin tosta omasta MadMax tyylisen vehkeen. Mattamustaa, alumiinia ja ripaus oranssia. Suoraa putkea jne. Päässä on kaikenmoista ajatusta, mutta kykyä ja rahaa toteutukseen ei ainakaan toistaiseksi ole.
    Retired
  29. #209
    Lainaa (TwinTenox @ Elo. 10 2009,23:40) kirjoitti
    Oli kyllä muutama todella maulla tehty. *

    Päässä on kaikenmoista ajatusta, mutta kykyä ja rahaa toteutukseen ei ainakaan toistaiseksi ole.
    Mua kiinnostaa se alkupuolen oranssi / musta

    Loppu onkin sitten suoraan lainauksessa
    Outoa, että kaikki älykkäät ihmiset ovat samaa mieltä kanssani.
  30.  
  31. #210
    Lainaa (raikuli @ Elo. 10 2009,22:34) kirjoitti
    Isopata Intikka on kuitenkin helevetin jämäkkä pyörä, ja eikun kokeileen vaan niin saadaan oikeeta tietoo mutujen sijaan. * *
    Kallista tietoo mun lompakolle jos n 2000 € ja silleen
    Outoa, että kaikki älykkäät ihmiset ovat samaa mieltä kanssani.
Sivu: 7 / 21:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5678917 ... ViimeinenViimeinen