Sivu: 19 / 19:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 9171819
Tulokset 541:stä 550:een 550:sta
  1. #541
    joo istuu matalalla mutta lyhyt henkilö poltaa helposti koipensa pakoputkeen kun jalat saa olla aika levällään
  2. #542
    Ei nyt ehkä kannata otta esimerkiksi vajaa 10v nassikka, joka painaa puolet mopon painosta ja
    penkki on hartiakorkeudella. Että miksi tuo ei hirveästi haittaa harrastamista.

    Turhan helposti kuitenkin unohtuu se kylmä tosiasia, että aika kova "salipena" saa olla kun
    olematonta suuremmalla kallistuskulmalla pitää hartioillaan reilustikin 250+ painoista mankelia.

    Kyllä se raskaan vehkeen kanssa venkslailu perustuu PÄÄOSIN.... juuri PÄÄN KÄYTTÖÖN.

    Ihan sama vaikka punnerrat menemään täyden betonikärryn kanssa.

    Ei siinä ÄO tarvitse olla lähelläkään tappia, mutta jos ajatus katoaa, sitten alkaa tapahtua
    jo "aika alhaisilla nopeuksilla". Itse asiassa jo ilman minkäänlaista nopeutta.

    Ihan kokemuksen kautta nää asiat realisoituu.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  3. #543
    Moi

    Tuli hankittua tuollainen Intikka AVK:sta. Ajoon se pitää saada, onneksi vauriot on pieniä.

    Siihen liittyy kysymys. Mikä kikka kolmonen on etumaskin irroitukseen ja nopeusmittarin irroitukseen? Ei viitsisi enempää paloitella ja onhan tuota hetki jo ihmetelty mistä aukeaa. Muut osat kyllä lähtee.

    Vaikuttaa jämäkältä pyörältä 177cm pitkälle istuma-asento on hyvä.
  4. #544
    jos vaikka tualta löytyis huolto ohje kirja pdf muodossa;
    2007 M109r Owner's Manuel - M109Riders.com
  5. #545
    Istuin pois
    Tankki pois
    Pikaliittimet irti ruuvit irti jne...
    Joudut purkamaan melkein kaikki katteet irti jos meinaat saada ehjä pois.

    Kun avaat tankin kiinnitys ruuvin nosta noin 15 cm edestä ilmaan että saat bensaletkun irti tankin alta.(pikaliitin).
    Ennen kuin nostat tankin pois irrota tankin yläosasta johdotus irti 1 iso liitin ,huomaat kun bensaletkun irroituksen jälkeen nostat tankin ilmaan tai istuimeen päin.
    Siellä on katteissa koukkuja ja kumipusliin painettavia kiinnikkeita +ruuveja ja painettavia muovikiinikkeitä.
    EK
  6. #546
    Tervehdys kaikille.

    Uutena täällä ja heti kinkkisen asian kanssa.

    Pyörä: Intruder M1800R - 06. Ajettu 9 tkm. Muuten vakio, mutta v&h putket vaihdettu -07.

    Taustaa ongelmasta: Viime syksynä viimeisellä käynnistyksellä ennen talviteloille laittoa mittaristossa alkoi vilkkua FI valo. -> ei sen enempää ihmettelyä vaan pyörä talveksi seisomaan. Nyt sitten keväällä kun laittoi käyntiin, niin FI valo ensin sammuu ja sitten syttyy ja jää palamaan.

    Vikakoodit hyppylangalla valkoisesta pistokkeesta = -C00, eli vikaa ei pitäisi olla, mutta Fi valo vaan palaa. Käynti ok.

    Nyt tehtyä: Otettu kaikkia mahdollisia pistokkeita irti pyörää purkamalla ja puhdistettu paineilman ja elektroniikka sprayn kannssa = ei vaikutusta. Bensat vaihdettu Shell 99 (vaikka jokavuosi talviteloille mennessä laitettu säilöntäaineet tankkiin).

    Alkaa ideat loppumaan kesken ja vois pikkuhiljaa jo päästä ajeluhommiin...ohjekirja sanoo että FI valon palaessa kokoajan ei saisi ajaa.... hyviä ideoita/ehdotuksia otetaan vastaan
  7. #547
    onkohan pinni poistettu boxilta ohittaa silloin putken vaihdosta syttyvän fi. valon.e n muista mitkä vuosi mallit toimi inruder palstalla enemmin aiheesta juttua. onko akku ok. tai maadotus
  8. #548
    pyörä toiminut normaalisti 07 - 16 syksy. Mulla ei tietoa onko jtn pinnejä laitettu boxille, mutta käsittääkseni ei.

    Maadoituspiuha irroitettu / tarkastettu / laitettu takas paikalleen. Akulle tehty joka talviseisonnan ajan väh 3-4 latausta ja pyörä seissyt n. +18 asteen lämpötilassa talvet aina -09 vuodesta lähtien, kun se mulle tuli. Koskaan ei ole starttaus ongelmia ollut.
  9. #549
    ^
    Löytykö ongelma? Mulla palaa kans tuo FI valo. Otin akun navan irti, toimikin vähän aikaa, kunnes sytty tuo valo uudestaan palamaan. Mulla on 1800 c. 08vm
  10.  
  11. #550
    Antaako jonkun vikakoodin?

    https://youtu.be/SeeNrhRUtcU

    http://ozboulevards.com/index.php?th...cial-tool.442/

    C00: None - No defective part
    C12: Crankshaft position sensor (CKPS) - Pick-up coil signal, Generator
    C13: Intake air pressure sensor #2 (IAPS #2) - For Front cylinder
    C14: Throttle position sensor (TPS) - (Note *1)
    C15: Engine coolant temp. sensor (ECTS)
    C17: Intake air pressure sensor #1 (IAPS #1) - For Rear cylinder
    C21: Intake air temp. sensor (IATS)
    C23: Tip-over sensor (TOS)
    C24: Ignition signal #1 (IG coil #1.1) - For Rear cylinder
    C25: Ignition signal #2 (IG coil #2.1) - For Front cylinder
    C26: Ignition signal #1 (IG coil #1.2) - For Rear cylinder
    C27: Ignition signal #2 (IG coil #2.2) - For Front cylinder
    C28: Secondary throttle valve actuator (STVA)
    C29: Secondary throttle position sensor (STPS) - (Note *2)
    C31: Gear position signal (GP switch)
    C32: Injector signal #1 (FI #1) - For Rear Cylinder
    C33: Injector signal #2 (FI #2) - For Front Cylinder
    C40: Idle speed control valve (ISC valve)
    C41: Fuel pump control system (FP control system) - Fuel Pump, Fuel Pump Relay
    C42: Ignition switch signal (IG switch signal) - Anti-theft
    C44: Heated oxygen sensor #2 (HO2S #2) - For E-02, 19, 24
    C46: Exhaust control valve actuator (EXCVA)
    C49: PAIR control solenoid valve #2 (PAIR valve #2) - Except for E-03, 28, 33
    C60: Cooling fan control system - Cooling fan relay
    C61: PAIR control solenoid valve #1 (PAIR #1)
    C64: Heated oxygen sensor #1 (HO2S #1) - For E-02, 19, 24
    Honda CB 600 FA Hornet 2007 --> Suzuki Intruder M1500 2010
Sivu: 19 / 19:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 9171819