Sivu: 15 / 21:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 51314151617 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 421:stä 450:een 624:sta
  1. #421
    Tuli taas homattua 1800r on kyllä todella mukava peli ajella
    suzuki m18oor 10
    ex honda cb1000r 11
    ex suzuki m1800r 07
    ex yamaha fz1-s 10
    ex yamaha fz6-n 09
    ex yamaha xt660x 10
    ex yamaha r6r 08
  2. #422
    2014 B.O.S.S.

    Ei mulla mihinkään kiire ole, joka kerta on moottoritielle 120 kiihtynyt...

    Suzuki GSF1250SA - Kohti harmaampaa arkea


    ex. K2 GSX-R750, M1800R, GSX1400, B-King
  3. #423
    Melko maukas peli, itseasiassa helevetin hieno
    Onko tuo ihan tulossa tehtaalta tuolleen 2014 vai jonkun oma tuuninki??
    Muistuttaa maalaukseltaan vähän jammun special edition vai onko se nyt sp malli -maalausta, tuo tosin tummempi, kun ei oo valkoista.
    Tuommoseen voisi vaihtaa sitten, kun kyllästyy tuohon omaan rz:n musta/oranssiraita maaliin.
  4. #424
    Honda CB 600 FA Hornet 2007 --> Suzuki Intruder M1500 2010
  5. #425
    Todella tyylikäs väritys.
    Retired
  6. #426
    onko tietoa mahtuuko pyörimään ja pysyykö vanteella 300/35/18 vakio vanteella???
    suzuki m18oor 10
    ex honda cb1000r 11
    ex suzuki m1800r 07
    ex yamaha fz1-s 10
    ex yamaha fz6-n 09
    ex yamaha xt660x 10
    ex yamaha r6r 08
  7. #427
    Pikaisen haun perusteella ei mahdu pyörimään ilman modausta. Tuolta lisää:

    http://www.m109riders.com/forums/sho...d.php?t=116473
    Honda CB 600 FA Hornet 2007 --> Suzuki Intruder M1500 2010
  8. #428
    Tarvii tyytyä 280
    suzuki m18oor 10
    ex honda cb1000r 11
    ex suzuki m1800r 07
    ex yamaha fz1-s 10
    ex yamaha fz6-n 09
    ex yamaha xt660x 10
    ex yamaha r6r 08
  9. #429
    En kyllä saanut ihan tarkaan selville miksi ei 300sovi kielitaito hukassa
    suzuki m18oor 10
    ex honda cb1000r 11
    ex suzuki m1800r 07
    ex yamaha fz1-s 10
    ex yamaha fz6-n 09
    ex yamaha xt660x 10
    ex yamaha r6r 08
  10. #430
    Oma käsitykseni tuon ketjun perusteella on:

    260 = suoraan vakiovanteelle plug and play

    280 = mahtuu takahaarukkaan ja menee kyllä fyysisesti vakiovanteelle, mutta ajettavuus on iso kysymysmerkki. 10 tuuman vanteella toimii paremmin.

    300 = vaatii leveämmän takahaarukan ja 10 tuuman vanteen. Mahdollisesti sisälokasuojan ranetuksen jos/kun on kuitenkin madallettu.
    Honda CB 600 FA Hornet 2007 --> Suzuki Intruder M1500 2010
  11. #431
    Jotakuinkin noin ja

    Dunlopin Elite 3 250 on leveämpi kuin Metzelerin 260:nen...
    Ei mulla mihinkään kiire ole, joka kerta on moottoritielle 120 kiihtynyt...

    Suzuki GSF1250SA - Kohti harmaampaa arkea


    ex. K2 GSX-R750, M1800R, GSX1400, B-King
  12. #432
    Omasta mielestä 280 huomattavasti parempi ajaa kuin vakio240
    suzuki m18oor 10
    ex honda cb1000r 11
    ex suzuki m1800r 07
    ex yamaha fz1-s 10
    ex yamaha fz6-n 09
    ex yamaha xt660x 10
    ex yamaha r6r 08
  13. #433
    Asiasta viidenteentoista....

    Hommasin äskettäin M1800R:n ja peli nypyttää (nykii) kaupunkinopeuksissa 2-3 vaihteella.
    Hoitunee ruiskun tunauksella vaan missä olette käyneet pyöriänne tunaamassa ja ketä
    suosittelette? Pyörä on täysin orginaalikunnossa vm 2008 eli siinä ei ole PC:tä, tehoputkia tms.
    enkä haluaisi niitä ensimmäiseksi pyörään asentaa. Tietty kysymys kuuluu saadaanko tuo
    nypytys pois ilman PC:tä? Mitä kokemuksia teillä on tästä?

    Mä asun uudellamaalla, joten olisi kiva jos tunausta varten ei tarvisisi lähteä "merta edemmäs kalaan".
    Jos (tai siis lähinnä kun) olette suikan org ruiskua käyneet tunaamassa, niin paljonko olette "köyhtyneet"?
  14. #434
    Mulla ainakin nypytys loppui, tai ainakin väheni huomattavasti, kun rikasti hieman seosta. Vaihdenäyttöjä ovat laitelleet, joka poistaa nykimisen kokonaan.

    Ja 300:nen rengas mahtuu pyörimään vakiovanteella!! Pitää asentaa tyhjänä paikalleen, kuten toi 280.
    Ajonautinnosta en tiedä, mut 240, 260 ja 280 testattu ja 260:nen toimii parhaiten.
    XT1200Z
    M1800R2
  15. #435
    Jep, eli kaksi samaa perusongelmaa on omassa M1500:ssakin jotka aiheuttaa tuota. Ensimmäinen on se, että sytytyksen ajoitusta on myöhästetty vaihteilla 1-3. Sen korjaa "TRE" palikka (timing retard eliminator). Täytyy olla vaihdenäyttöyhteensopiva, muuten vaihdenäyttö näyttää kokoajan nelosta, paitsi vapaalla vapaata. Idea on siis että käytetään 4. vaihteen seoskarttaa ja ajoitusta kaikilla vaihteilla (paitsi sillä vapaalla). Toinen on sitten se, että päästösyistä seos on aivan liian laihalla. Nuo kaksi kun korjaa, niin on huomattavasti mukavampi pyöritellä kaupungissa. Jompi kumpi niin sekin jo vähentää nykimistä.
    Honda CB 600 FA Hornet 2007 --> Suzuki Intruder M1500 2010
  16. #436
    Tätä modausta vissiin ei saa takuun piikkiin?
    suzuki m18oor 10
    ex honda cb1000r 11
    ex suzuki m1800r 07
    ex yamaha fz1-s 10
    ex yamaha fz6-n 09
    ex yamaha xt660x 10
    ex yamaha r6r 08
  17. #437
    No ei tietenkään. Itseasiassa saattaa takuu jopa lähteä modauksen johdosta? Seoksen säädön voi pyytää vaikka huollon yhteydessä, kuuleman mukaan 2-3% rikkaammalle niin vieläkin ollaan turvallisesti vähän laihalla, mutta helpottaa jo. Niin ja Suzukin boksiahan voi säätää suoraan, eli ei ole ihan heti tarvetta powercommandereille tms.
    Honda CB 600 FA Hornet 2007 --> Suzuki Intruder M1500 2010
  18. #438
    Löytyykö keneltäkään pääkaupunkiseudulta M1800R:ään takarengasta? Käytettykin? Koolla tai merkillä ei nyt niin väliä kunhan 240-260 väliin osuu. Kaikkein paras olisi tietysti 240 Avon. Halpa.

    Pyörä Meturalla rengas tyhjänä eikä kuulemma voi paikata. "Suomi" hintaa en renkaasta maksa.

    Mutta jos joltain löytyy uusi rengas niin tilaan sitten tietysti uuden renkaan tilalle tai miten sovitaan.


    Mutta kohta vien oman vanhan loppuun ajetun renkaan Meturalle että saan pyörän pois...
    Viimeksi muokannut: DizzySpell; 14.07.2013 klo 20:42.
    Ei mulla mihinkään kiire ole, joka kerta on moottoritielle 120 kiihtynyt...

    Suzuki GSF1250SA - Kohti harmaampaa arkea


    ex. K2 GSX-R750, M1800R, GSX1400, B-King
  19. #439
    Rengas-store tulee muutamassa päivässä edukkaasti
    suzuki m18oor 10
    ex honda cb1000r 11
    ex suzuki m1800r 07
    ex yamaha fz1-s 10
    ex yamaha fz6-n 09
    ex yamaha xt660x 10
    ex yamaha r6r 08
  20. #440
    Juuh, ja mynetmotosta vielä edukkaammin mut kun pitäis olla nyt tai heti
    Ei mulla mihinkään kiire ole, joka kerta on moottoritielle 120 kiihtynyt...

    Suzuki GSF1250SA - Kohti harmaampaa arkea


    ex. K2 GSX-R750, M1800R, GSX1400, B-King
  21. #441
    Onko kellään kokemusta tuosta Katin tyhjentämisestä onko mitään vaikutusta??
    suzuki m18oor 10
    ex honda cb1000r 11
    ex suzuki m1800r 07
    ex yamaha fz1-s 10
    ex yamaha fz6-n 09
    ex yamaha xt660x 10
    ex yamaha r6r 08
  22. #442
    Apua tarvittaisiin myös etu renkaan kanssa pitäisikö 150 mahtua?!?
    suzuki m18oor 10
    ex honda cb1000r 11
    ex suzuki m1800r 07
    ex yamaha fz1-s 10
    ex yamaha fz6-n 09
    ex yamaha xt660x 10
    ex yamaha r6r 08
  23. #443
    Ainakin Metzelerin 880 ja Avonin Storm2 160/60 mahtuu ilman muutoksia joten 150/60 menee ainakin, 150/70 ei muistaakseni mahdu ilman lokarin korotusta.
    Ei mulla mihinkään kiire ole, joka kerta on moottoritielle 120 kiihtynyt...

    Suzuki GSF1250SA - Kohti harmaampaa arkea


    ex. K2 GSX-R750, M1800R, GSX1400, B-King
  24. #444
    Kai tuo 160/60 olis aika Komia
    suzuki m18oor 10
    ex honda cb1000r 11
    ex suzuki m1800r 07
    ex yamaha fz1-s 10
    ex yamaha fz6-n 09
    ex yamaha xt660x 10
    ex yamaha r6r 08
  25. #445
    Lainaa jariiisakkala kirjoitti Katso viesti
    Kai tuo 160/60 olis aika Komia


    Metz


    Avon
    Viimeksi muokannut: DizzySpell; 17.07.2013 klo 21:35.
    Ei mulla mihinkään kiire ole, joka kerta on moottoritielle 120 kiihtynyt...

    Suzuki GSF1250SA - Kohti harmaampaa arkea


    ex. K2 GSX-R750, M1800R, GSX1400, B-King
  26. #446
    Aika kova hinnan ero noilla kahdella
    suzuki m18oor 10
    ex honda cb1000r 11
    ex suzuki m1800r 07
    ex yamaha fz1-s 10
    ex yamaha fz6-n 09
    ex yamaha xt660x 10
    ex yamaha r6r 08
  27. #447
    Lainaa DizzySpell kirjoitti Katso viesti
    Tänään tuli Mynetmotosta Avonit, eteen 160/60 STORM 2 ULTRA AV56 ja taakse 240/40 COBRA AV72.

    Tähän asti tullut käytettyä Metzelereitä mutta huomasin tuossa sellaisen seikan että kataloogin mukaan uudessa 260 Metzelerissä kuvion syvyys on alle 6mm ja 240:ssäkin vähän päälle kun taas Avonissa reilu 9mm. Ehkä nää nyt kestäis yli kympin mikä tuntuu olevan metzelerin maksimi mulla.
    Tilanne päivitys.

    Ja nyt on sit taka Avoni siinä millin kulutus merkissä keskeltä (reunoilla vähän enemmän) ja kilsoja vajaa 18000km! Eli hyvin kestää ja hintakin halvempi mitä Metzeler. Sateella aavistuksen liukkaampi mitä Metz mutta ei häiritsevästi. Joten samanlaiset laitoin just tilaukseen.
    Ei mulla mihinkään kiire ole, joka kerta on moottoritielle 120 kiihtynyt...

    Suzuki GSF1250SA - Kohti harmaampaa arkea


    ex. K2 GSX-R750, M1800R, GSX1400, B-King
  28. #448
    onko muuten tuo vakipenkki sellanen kivikova? jossain liikkeessä koeistuin M-sarjasen ja penkki oli kun olis kakkosnelostten päällä ollut

    onko tuo vakiona tollanen / saako jotain "matkapenkkiä"
    ***
  29. #449
    Ainakin mun hanurille penkki oli ihan hyvä pidempäänkin ajeluun.
    Retired
  30.  
  31. #450
    Heps ja tervehdys kaikille! Tuli hommattua M1800R sitten vielä syksyn ajeluihin
    On kyllä mahtava peli ja tuskin maltan odottaa ensi kesää kun pääsee kruisailemaan paremmilla keleillä.

    Yksi asia on nyt askarruttanut enkä löytänyt keskusteluista vielä mainintaa asiasta. Onko VZR sama kuin M1800R? Jenkeissä taitaa vastaava malli olla M109R tyypillä (eri yksiköt varmaankin). Rekisteriotteessa on itselläni mainittu malliksi VZR1800.

    Nettimotoa selatessa huomasin, että sieltä löytyy sekä Intruder M1800R että VZR hakuehdoissa, päällisin puolin näyttää samalta pyörältä?
Sivu: 15 / 21:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 51314151617 ... ViimeinenViimeinen