Hieno pöörä(Magnum 67 @ Maalis. 31 2010,08:52) kirjoitti
. Itse olen kaavaillut mattamustalla ja jollain oranssilla. Noi teipit sopii hienosti. Madallus tekee ulkonäköä , mutta itse en aio ( jos saan aikaiseksi mitään ) siihen ryhtyä. Vie aika tavalla pois pyörän suorituskyvystä.
Ihan tuli sit mieleen , että paloiko rahaa kuinka? Osaa itse laatia budjettia , mitä kustantais![]()
Outoa, että kaikki älykkäät ihmiset ovat samaa mieltä kanssani.
Kiitos!(HannuTee @ Huhti. 08 2010,23:27) kirjoitti
Eihän tällainen omanlaiseksi modifiointi mitään halpaa lystiä koskaan ole.
Maalaus 400,-. Vein osat ja vanteet renkaat päällä liikkeeseen ja he hoitivat kaiken esityön.
Madalluspalikat arvioisin n. 100 euroo sis. rahti ja tulli.
Asennuksen tein ite.*Kesti ehkä noin tunnin.
Putket kun vielä löytäis mustana jostain.
Oikeastaan tykkään orkkis putkien mallista niin ehkä niitten maalaaminen vois tulla kyseeseen ens talvena...
Mustasta ja oranssista tuli mieleen että tän vuoden mallistossa taitaa just olla niillä väreillä oleva. Ei mattamustana kylläkään. Todella hyvä väriyhdistelmä.
Lämpenis jo kelit....![]()
Pyörän hain eilen ja tänään sitten varsinainen kauden avauslenkki tehty. Hieno oli ajella , mutta kun ainoat vaatteet on nahkaiset , niin ihan hiki ei päässyt tulemaan *![]()
Pääsinhän sitä ite myös jo lopulta koittaa uutta härveliä. Eilen ja tänään tullu ajettua vajaa 300 km ja vaikuttaa todella hyvältä pyörältä. Kaveri kävi koittaa ja tiedä vaikka ostaa samanlaisen kamppeen itellekin...![]()
[QUOTE= (Magnum 67 @ Huhti. 09 2010,10:33)]Herra siunaa, siinä on miesten tyyliä.Magnum 67,Maalis. 31 2010,08:52 kirjoitti
Mustaa se pitää olla eikä mitään blingblingiä!
Oman mustaus on jo aloitettu keulan kromilapion maalauksella ja ilme parani kerrasta. Vielä kun joskus jaksais loput kiiltävät palikat irrotta.
Mustat putket olis nannaa, mutta mitenkähän se maali niissä pysyiis.
Pitää miettiä.
Pistä kuvia jos moiset saat aikaiseksi.
- Kenobiitti
*XT660RR
Joo, tietenkin samaa mieltä mustasta.
Mattana ehkä vielä tyylikkäämpi mutta se vaatii jo hivenen
enemmän töitä.
Täytyy kysäistä joltain ammattilaiselta noista putkien maalaamisesta jos joku lämpöä kestävä maali vois pysyä kiinni...
Nyt on myös Cobra tullut uusilla putkilla 1800r:ään. Löytyy DLP:n valikoimasta.
http://www.directlineparts.com/produ...d=9911&str=290 *
Suhkot tyylikkäät ja mustana. Äänipuolta en ole tosiaan vielä kuullut.
No niin nyt mullakin ensimmäiset 30~40km ajettuna, tosin sateessa joten ei vielä oikeen uskaltanut kokeilla kaikkia ominaisuuksia... *![]()
Näin äkkiseltään pyöränmitoitus tuntuu olevan tälläselle 190cm pitkälle pitkäselkäselle ja pitkäkätiselle juuri oikea! Tosin mulla on tossa jotkut 2-3cm korotuspalikat raisereiden alla.
Ensimmäinen "modaus" tuli myös tehtyä, eli jo liikkeessä kylmiä tyyppejä ottaessa huomasin että tollanen siro 45:n kenkä ei mahdu oikealle tapille kunnolla, koska jarrupoljin on edessä.
No ei muuta kuin tukeva ote polkimesta ja taivutusta niin johan mahtuu! *
Tähän tyyliin, kuvat M109Riders.comista
Ennen
jälkeen
Ja tuli myös asennettua Scorpion SR-i900 hälytin...
Ei mulla mihinkään kiire ole, joka kerta on moottoritielle 120 kiihtynyt...
Suzuki GSF1250SA - Kohti harmaampaa arkea
ex. K2 GSX-R750, M1800R, GSX1400, B-King
Ainakin mun kokemusten perusteella kuumankestomaali pysyy oikein hyvin pakoputkessa. Ex Shadowin putkesta maalasin osan, ensin hioin pinnan rikki hienolla hiomapaperilla ja sitten kuumankesto mattamustalla maalaus + kiinni kun kuivat ja käyttö kuumaksi, niin kovettuu vielä hiukan maali.(Kenobiitti @ Huhti. 13 2010,21:20) kirjoitti
Edit: Käyristä en mene kyllä takuuseen.
Retired
Joo toi poljin moddaus olen tehnyt itsekkin.
Toinen juttu minkä olen tehnyt niin että voi istua vähän taempana oli satula. Otin päällysteen irti (takaosa vaan) ja leikkasin pehmustetta pois "takareunasta" enimmäkseen. Muuttui tietenkin kovemmaksi mutta omasta mielestä ei pahemmaksi.
M109riders sivuilta löytää vastauksen kaikkiin ongelmiin/kysymyksiin jos taitaa jotenkin englanninkieltä.
Onko kukaan käyny mittauttamassa meluja esim. Cobran tai V&H:n putkilla. Meneekö läpi. Kuulostaa vaan toi 103dB aika vähäiseltä... Toi orkkisputki on melko säälittävä supsuttaja vaikkakin hyvännäköinen.![]()
Juu , ei mene läpi. Itsellä Cobran putket ja asensin talvella "killerit" ettei olis niin kovin kimakka saundi. Eikä mene muutenkaan , kun pitää olla "katti".(pitbull71 @ Huhti. 17 2010,10:25) kirjoitti
PS. Kävin tossa Tampereen kaukajärvellä katsomassa onnettomuuspaikkaa missä M1800 oli traakisesti törmännyt betoniporsaaseen. Kynttilöitä oli paljon , mustia muovinosia ja vilkut vieressä. Melkoinen pomppu tiessä juuri ennen törmäyspaikkaa ja jos toi poliisin 170km/h pitää paikkansa , niin eipä tartte ihmetellä. Ollaan varovaisia !!
Tietääkö joku suomalaista nettikauppaa mistä sais tilpehööriä fillariin. Lähinnä vilkut ja kytkin-ja jarrukahvat. Tietty joku eu kauppakin käy.
Tässä olis muutamat hyväksi havaitut: *
Suomessa
http://www.motoparts.fi/
Saksa
http://www.crc-custom-parts.de/chrom-p....ex.html
http://www.mopedshop.de/index1.php
![]()
Saksan e-baystä löytyy etuvilkut mustina tai kirkkaina hintaan 31,80 sis. rahti jos etsii sanalla m1800.
Maanantaina ajelemassa. Hivenen hirvitti pysyykö kaikki osat kasassa. Näköjään oli muistanut laittaa kaikki pultit ja mutterit takaisin talven projektin jälkeen...
Tunne oli kuitenkin mahtava![]()
240 etunen *
![]()
Kokoelma erilaisia m1800r:iä
http://www.youtube.com/watch?v=Ah6rhFjRQb4
Uusimmassa MP Maailmassa esittelyssä Arttu Harkin R2 "Enberok Valkolintu" *
-Vahvasti modattu takalokari
-CC-gasser vanteet
-musta roadburner vaimennin(linjausta muutettu)
-omavalmiste satula
-Pro-r hypercharger
-keulaa pudotettu
-digimittari tankin päällä
Itse en ole erityisemmin tykästynyt tuohon R2 ajovaloon, mutta tässä se sopii kokonaisuuteen erittäin hyvin!
Artikkelissa olisi tosin saanut olla enemmän kuvia koko pyörästä, ainoa kokopyöräkuva ja siinäkin tekstilaatikoita kuvanpäällä.![]()
Ei toi etunakki ole kyllä ihan mun makuun . Muuten ois hieno(DizzySpell @ Touko. 05 2010,18:13) kirjoitti
Joo sivuprofiili on ihan jees, mut edestäpäin on ihan liian levee ja typerän pienet valot.(HannuTee @ Touko. 06 2010,14:00) kirjoitti
21" vanteella näyttäis tollanen pitkäkeula paremmalta...![]()
Samaa mieltä täällä. Noi 240:set ja leveemmät sopii kyllä paremmin takarenkaaksi. You tubessa taisin nähdä lyhyen pätkän tosta samasta Mean Cyclesin pyörästä ajossa. Äijä ajeli tosin vaan suoraa tietä siinä pätkässä. Voi olla mielenkiintoinen ajaa mutkapätkiä tolla eturenkaalla.
Löytyykö jossain netissä kuvia tosta Harkin pyörästä?
Ei oo näkynyt *kirjoitti
Kenenkäs tämä on? Tuli ajettua (duuniautolla) tämän ohi kehä1:llä tässä yksi ilta.
Tossa Harkin pyörässä vähän samaa näköä takalokasuojassa, mutta pyörä on harmaa...
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=zP3I_igH9cE *(Magnum 67 @ Touko. 07 2010,15:01) kirjoitti
![]()
Mahtaakos kellään olla ihan omakohtaista havaintoa Roadhouse:n slipareiden soundista **?
V & H:n kamat ovat tuttuja, joten ei niistä sen enempää *.
Täytyy tässä vanhoilla päivillä kai alkaa väsäämään
seuralaista tuolle 1402:lle..... ettei sen koko pitkää talvea
yksin tartte levätä *.
On muuten molemmissa peleissä tuo hinta/tavara
aika omaa luokkaansa.
Saa pelin rakenneltua mieleisekseen samaan rahaan
kun jonkun toisen työntää pelkkänä aihiona kaupasta ulos.
Suosittelen lämpimästi kaikille *.
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
Moni on varmaankin irroitellut merkit pois fillarista ni millä olette parhaiten saanut liiman jämät pois tankista?
KSYLEENI toimii....... MUTTA !!!!!!!!!!!
Laita puuvillarättiin, t-paitaa tms. reilusti.
Töpötä vain liimankohtaan.... ja pyyhkäise samantien
kuivalla rätillä... vain liimakohtaa.
ÄLÄ JYNSSÄÄ PITKIN TANKKIA!
Sen jälkeen on hyvä antaa paikan "huilata" vaikka seuraavaan
päivään.... ja sitten vahalla yli.
On varmaan muitakin kikkoja, mutta tuolla konstilla on
aina onnistunut oikein hyvin ja helposti.
Täytyy vaan muistaa, ettei ala leipomaan pitkin
tankkia!
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
Tuossahan tuo...(Magnum 67 @ Touko. 07 2010,15:01) kirjoitti
![]()
moro
Cobra Tri-Pro Oval 2 into 1 Exhaust for Suzuki M109R', kenelläkään vielä?
http://www.directlineparts.com/produ...d=9911&str=290
kiinnostas tietää millainen ääni tuosta tulee.. tuo musta kiinnostais![]()
Black M1800R is the beast
Joo olen ihmetellyt itsekin ettei noista Cobran putkista ole vielä mitään videopätkiä edes jenkkien m109 sivuilla.
Mustat putket kun ois itselläkin vähän hakusessa niin on noi Roadburner Velocity Prot ruvennut kiinnostamaan. Ei valitettavasti vaan löydy DLP:n valikoimasta enää...
Taitaapi muuten tossa Harkin pyörässä olla just Roadburnerin putket. Voin olla väärässäkin kun on noita malleja kaikenlaisia.