Hei!
Allekirjoittaneella olisi kiikarissa ostaa tuollainen -98vm otsikon mukainen menopeli. Nyt kaipaisin sekä hyviä ja huonoja kokemuksia kyseisestä pyörästä ja toivonkin että vain ne vastaavat joilla on pyörä ollut, ei siis niitä "essonbaari"- juttuja.![]()
Pyörä tulisi pieneen pyörittelyn mutta myöskin matka-ajoon ja tarkoitus olisi pientä naishenkilöäkin kyytsäillä.
Kiitokset jo etukäteen!![]()
Et ole suunnitellut että ostaisit suoraa 1000 kuutioisen? Toden näköisesti kesän-kaksi ajat kusiaisella ja vaihdat sitten tonniseen![]()
Hidas ollakseen nopea.
Suzuki GSX-R 1000 K6
Tai vaihtoehtoisesti 750 kuutioiseen? Mä ajoin kanssa yhden kesän kusiaisella ja se riitti..öö ainiin se olikin kawa(hoo @ Joulu. 20 2008,17:33) kirjoitti
Mun mielestä 600 kuutioinen on hyvä aloitus pyörä, mutta jos luonnetta haluu pyörältä niin ehdottomasti sijoittaisin 750 - 1000 kuutioiseen!
Mitä mää oon ajellu isommilla pyörillä ja vertaan esim mun 750-r :ään ei ole paljoa ollu houkutusta vaihtaa isompaan vaikka se vääntö tuntuu aikalailla mukavalta + matalat murinat.
Hae pois vaan. Kesä sillä ja seuraavana kesänä isommalla.![]()
Gsx-r:ät yleisesti ottaen laatulaitteita![]()
suzuki rf 600r -96
http://www.moottoripyora.org/kuva-al...php?pos=-18895
Olen kerran erehtynyt, silloin luulin olevani väärässä.
Sori OT, mutta on se jumal**ta kumma, että jos kysytään mielipiteitä mistä tahansa kuussatasesta, niin heti ratkaisu on ostaa kilonen laite. Mikä helvetti ihmisiä oikein vaivaa. Joka saamarin tuppikulli haluaa parkkipaikalleen sen kylän kovimman laitteen ja sit vahataan sitä ja näytellään ja retostellaan netissä ja koetetaan saada naapurin Lissulta.
ystävällisin terveisin "kuussatasella pari vuotta ajanut eikä koskaan kiloista kaivannut"
ps. eikä vedetä niitä herneitä nenään. Ketjun aloittaja ois ehkä vaan kaivannut niitä mielipiteitä tuosta suzukista.
Yamaha YZF-R6 (-04) --> KTM 690 SM (-07/08) --> fillarilla jokunen vuosi --> Husqvarna TE-450 (-05)
Joo on se nyt jumal**ta kumma! No eii..Uskon tuollaisen kusiaisen kuitenkin näihin omiin tarpeisiin riittävän ainakin pariksi kesäksi niin saa vähän tuota mopoilua harjoiteltua.
Taitaa tämä sukisukin tekniikka Tomppaa lainaillakseni olla aikaa pomminvarmaa? Onkos nyt niin että tämä malli on RF:n seuraaja? Noita käyttökokemuksia ei vielä tainnut juurikaan tulla tästä pyörästä sen kummemmin, eli antakaahan palaa!![]()
Jatketaan OT linjalla.(cmas @ Joulu. 20 2008,20:06) kirjoitti
Suotta revit pelihousuja vaikka joku kilosta ehdottelee.
Kyllä kusiaiset on mahtavia ja nopeita pyöriä. Ei sitä voi kiistää. On vaan tosi asia että kilonen, varsinkin maantiekäyttöön, on reilusti käytännöllisempi laite ja hauskempi ajaa. Ei se tee kusiaisesta huonoa. Sitä paitsi on kusiaisissa sekin puoli että saa vetää koko ajan kierrokset tapissa että kulkee. Sehän tekee *vaan ajamisesta hauskaa ja opettavaa.
Suosittelen kyllä kokeilemaan kilosta joskus (vaikket sellaista kaipaakaan), ihan avoimin mielin. Saatat huomata että on niissä muutakin kuin "retostelu arvoa".
![]()
Supermoto
Juuh, jos pyörässä on heppoja samanverran kuin keskiverto henkilöautossa, ja se painaa alle 200kg, niin ei sillä pääse kertakaikkiaan yhtään mihinkään. Hyytyyhän moinen laiskimus jo pieneen ylämäkeenkin...
Ostakaa ihmeessä aina heti se sairain tykki, mitä rahalla saa, niin ei kukaan ainakaan luule, että teillä on pieni muna. Kiloiseen ahtimen asentamalla voi vielä poistaa viimeisetkin epäilyn häiveet. Jos on vähänlaisesti ajokokemusta, niin sitä enemmän tarvitsette tehoa kompensoimaan, että saa ne ajokaverit kiinni ainakin suorilla.
(luetaan hitunen sarkasmia äänessä..!)
- Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
Hehe nooh näin hauska OT sallittakoon, MUTTA eikö tosiaan foorumilta löydy yhtään ihmistä joka kusiaisgixxeriä on ajanut (edes jossain vaiheessa elämää)?![]()
Onhan jokusella noista tullut ajettua. En ole koskaan ollut mikään rivinelos-fanaatikko, ja uusin 08-malli oli ensimmäinen, jossa minusta riitti sitkeys jo matalemmillakin kierroksilla, jotkut aikaisemmat oli melko lailla hengettömiä alhaalla. Aina ei kuitenkaan jaksa ajaa kierrokset tapissa, tai ehkä jotkut jaksaa. Moottorinohjaus on kyllä kehittynyt paljon, ja se näkyy näissä uusimmissa. Pirun kiva pyörä ajaa yksin mutkapätkiä, ja käydä vaikka satunnaisesti ratapäivillä. Emännän kuskaamiseen, kaupunkiajoon taikka matkantekoon tiedän kyllä monta paljon paremmin sopivaa mallia.
Lujia moottoreita (ja kokonaisia pyöriäkin) Suikka on kyllä osannut tehdä jo pitkään, joten kestävyys varsinkin tämäntyyppisessä käytetyssä riippunee ennen kaikkea aikaisempien omistajien ajotavoista, sekä siitä, ovatko huoltaneet ajallaan. Paljon rata-ajoa voi kyllä käydä esim. kytkimen ja laatikon päälle. Normikatuajoa tuommoinen laatikko taas kestää käytännössä ikuisesti.
- Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
Jos tuo kommenttisi koski erityisesti 600 gikseriä, niin missäs vehkeessä ne kytkimet ei kestäneetkään BIKE:n testissä ;)(pecha @ Joulu. 21 2008,00:09) kirjoitti
"Hidas mutta kankee"
Jeba! Mulla on K1 600cc itellä ja kaverin -98 600cc mallilla tullut kruisattua melko paljon myös. Oma tuntuu tuplasti vääntävämmältä ja ripeemmältä johtuen pitkälti ruiskusta ja vaihdetusta ratastuksesta. 98:ssa on kaasarit ja tuntuu oman jälkeen varsin puhdittomalta laitteelta.
Tossa vanhemmassa on stonga paljon kauempana ja rasittavampi ajaa jos on lýhyt yläkroppa niinku mulla. Kilsoja siihen oli kertynyt n.40 000 ja hyvin pelitti kaikki, ei moitteen sijaa missään.
Jos tuntuu ettei 600cc kulje niin voi johtua myös siitä että kuski on läskiperse...varsinkin ekaks pyöräks 600cc kyykky on varmasti paras valinta, niitä kilosia myydään myös ensikaudella. *
Edit: Kyytsäilyssä loppuu teho mutta K1 saa ainakin mirrit kuumaks, mäkin sain tänä kesänä pesää kyyditettävältä!
Kikseripoika
MUISTA HUUMORINTAJU
Kuinka kokenut/nopea pitää olla, että voi nauttia tehosta ilman "kikkeli" vertailuja? Kuitenkin aloittelijoilta kiellettyä ehdottomasti? On kyllä totta, että kusiainen on parempi tapa opetella tavoille, mutta uudet kilosetkin ovat niin hyviä/helppoja ajaa, että menee vaikka ensipyöränä ja soveltuu katukäyttöön muutenkin kusiaista paremmin. Aina ei tarvitse ajaa kierrokset tapissa kuitenkaan, joskus on ihan kivaa "kiiruhtaa rauhallisesti" myös sporttipyörillä.(pecha @ Joulu. 20 2008,22:02) kirjoitti
Ps. Panjabille ehdottaisin 2000 luvun 750 gixxua. Hyvä kaikessa. Helppo ja kevyt *ajaa kuin kusiainen, eikä jää edes kulussa tonnisille juuri ollenkaan.
Jos taas pommin varmaa kusiaista hamuat niin 600 cbr on varma valinta ens pyöräksi ja parempi muutenkin kuin vanhemmat kusiais gixxerit.
Supermoto
nnooo, eläpä nyt ota liian tosissasi...
Fakta on se, että tämän päivän tonnisissa on enemmän huipputehoa, ja suunnilleen saman verran painoa kuin noin 10 vuoden takaisissa Superbike MM-tason kilpureissa. Siis sellaisissa, mitä esim. herrat Bayliss ja Haga ajoivat/ajavat työkseen.
Myös alustat ja renkaat on kehittyneet siinä määrin, etten yhtään hämmästyisi, jos nykyisellä vakio-tonnisella kierrettäisiin rataa rivakampaa tahtia, kuin vaikkapa vuoden 1998 maailmanmestarin pyörällä.
On vissiin dementia päässyt iskemään, kun en ollenkaan muista silloin vuosikymmen sitten kovin monen ehdotelleen, että tämmöinen MM-Superbike voisi kyllä olla oikein mainio ALOITTELIJAN pyörä!
Niin ne ajat muuttuu. Aloittelijatkin on sitten vissiin paljon parempia kuskeja nyt kuin 10v sitten, kun nyt niillä voi jo ajella ihan siitä vaan.
Voihan sitä toki aloittaa varmaan ihan millä haluaa, eikä liika neuvominen varsinkaan tietyille tyypeille uppoaisi kuitenkaan, sillä heidän pitää saada ottaa itse asioista selvää. Sen voin täysi-ikäisille ihmisille suoda aivan mainiosti.
Sen minä kuitenkin sanon, että jos ei ne ´rispekti-asiat´ siellä oman pään sisällä ole aika visusti kunnossa, niin nykypäivän tonninen voi yllättää aika ikävällä tavalla, jos ei ajokokemusta juurikaan ole. Vähätehoisempikin toki voi, mutta litrainen yllättää silti kaikista helpoiten.
Niillä on niin käsittämättömän helppoa ajaa niin järjettömiä nopeuksia, ja kun tekee sen väärässä paikassa, niin on kusessa.
Ottamatta kantaa siihen onko kuussatku riittävän tehokas vai ei niin ehdottaisin miettimään myöskin tuota rahallista puolta... eli jos on jo tässä vaiheessa tiedossa että tuo kuussatku on vain yhden kesän välivaihe siirryttäessä tonniseen, niin osta suoraan se tonninen.
Pyöräkaupoissa kun häviää aina ja liikkeessä vaihdettaessa vieläpä tuhansia euroja joten siitä yhden kesän "opettelusta" maksat aika paljon.
Uudehkot tonniset on helppoja ajaa ja kevyitä käsitellä, tietysti jos kasvaa sarvet päähän niin hengenlähtö on ehkä vähän lähempänä kuin kuussatkulla, mutta kyllä sellaisellakin itsensä hengiltä saa..
Dodiin tutkin hieman bikezistä noita kusiaisia ja huomasin että tuossa 98-mallissahan on peräti 5hp enemmän kuin hondassa ja 8hp enemmän kuin RF:ssä ja täysi teho saatavilla vieläpä alemmalla kierrosalueella. Vielä kun tuota painoa näyttää olevan hitusen vähemmän niin eikö nyt puhuta jo taskuraketista?![]()
Eiköhän nuo tehot näin alkuun riitä, sitten kun homma alkaa käydä tylsäksi niin lupaan käydä noita tonnisia kokeilemassa.
Nyt on käyttäkokemuksiakin jo muutama tullut, tosin niissäkin vertailu kääntynyt saman mallin uusiin pyöriin, ja tottakai uusi aina on parempi kuin n. 10v vanha joten ehkäpä tuota vertailua pitäisi käydä samanikäisiin sisarmalleihin.
Joku mainitsi tuosta että stonga on hieman kauempana, se tuskin tulee ongelmaksi kun olen tämmöinen 180cm pitkäraajainen kaveri.![]()
Jos joku ihmettelee miksi en samantien osta uutta niin tosiaan tässä ollaan vielä opiskelijapoikia ja ensipyörää olen hakemassa tuossa max. 4000e budjetilla.![]()
Ei pyöräkaupassa häviä "aina". Varsinkin jos puhutaan nyt semmoisen käytetyn ostosta, jossa on suurin arvon aleneminen jo tapahtunut. Jos sattuu tekemään ns. löydön, eli pääsee ostamaan esim. sellaiselta, jolla on syystä tai toisesta tulenpalava kiire päästä pyörästään eroon (eikä syyksi osoittaudu se, että laite olikin susi!) niin voi hyvinkin olla, ettei tule ollenkaan pahasti takkiin myöskään sitten, kun on itse myymässä/vaihtamassa. Jos siinä välissä on ajanut pyörällä kauden tai pari, niin se oli rahallisesti aika hyvä ostos.(maketku @ Joulu. 21 2008,13:02) kirjoitti
Aina uudesta uuteen vaihtaminen onkin jo sitten ihan toinen juttu.
Kaverilla ollut tuollainen 97-mallin 600 GSX-R pari vuotta ja itsekin olen käynyt jonkin verran ajeleen ja muutenkin laitteeseen tutustunut, joten kommentoidaan nyt.
-Pyörä on kokonaisuutena hyvä, varsinkin ikäisekseen. Pystyy ajaan myös matkaa ja kyydittään, takapenkki on ainakin sen kokoinen että siinä pystyy istumaan (vrt. uudemmat joissa istuimen koko on noin 10x10cm).
-Takapenkin alla oleva säilytystila on sporttipyöräksi erittäin tilava.
-Moottori ei ole huipputehokas mutta tehoalue on melko tasainen ja kyllä se yläkierroksilla ihan mukavasti vielä pikkuisen repäisee.
-Suzukin tapaan luotettavuudessa ei ole ollut ongelmia ja tuntemallani yksilölläkin ajettu kohta 60tkm. On myös nähnyt rataa, vaihteisto ja kytkin pelaa siitä huolimatta. Tietysti tämänikäisen laitteet ovat täysin yksilöitä. Huoltaminenkin on melko helppoa, moottoria ei ole sullottu kovin ahtaaseen paikkaan.
-Nykypyöriin jos vertaa niin alustahan tuossa ei kovin kummoinen ole, mutta ikäisekseen varmasti hyvä. Pyörä on melko isokokoinen (jälleen verraten uudempiin), mutta siitä tuskin on haittaa jos kuskikin on sen 180cm
4000 euron hintaluokassa suosittelen ehdottomasti.
2012 Aprilia Shiver 750
2021 Beta RR 250 racing
No niin hienoa Bro!Juuri tuollaista listaa olen tässä parisen päivää odotellut. Olenkin katsonut että tuo penkkiosasto näyttää houkuttelevalta.
Jos muilla on lisättävää niin antaa palaa!
P.S Uskon että tässä pyöräkaupassa en tulisi tappiota tekemään, ainakin mikäli tuota nettimoton hintatasoa katselee.![]()
No, kieli poskella täällä kirjoitellaan aina... *(pecha @ Joulu. 21 2008,11:40) kirjoitti
Onhan tuo tosi asia että kohtuu karuja vehkeitä nuo nykypäivän mopedit on, varsinkin jos vanhoihin vertaa. Ajettavuus vaan paranee vaikka kulkupuoli kasvaa.
Omasta mielestä nykypäivän kusiainenkin on kuitenkin niin kova kulkuinen laite, että kädetön reikäpää pääsee niillä aivan yhtä helposti hengestään kuin kilosellakin. Itse asiassa kusiainen houkuttelee helposti ajamaan huomattavasti agressiivisemmin. Ainut mikä mielestäni puoltaa kusiaista aloituspyöräksi on se, että oppii nopeassa ajossa alusta asti pitämään koneen tarkasti vedolla. Kilosella on helppo räiskiä vaan menemään.
Itse asiassa yksi parhaista puolista kilosessa on se, kun ajelee peltojen keskellä mutkatietä menemään esim. 5-6 vaihteella ja pitää kohtuu kyytiä ihan rennosti. Samassa kyydissä joutuu helposti pikkupirralla veivaan jo askia ylös alas ja sarvet kasvaa väkisellä päähän kun kierrokset ulvoo tapissa. * *
Siitä onko sporttipyörä yleensäkään järkevä vaihtoehto ensipyöräksi, voi olla montaa mieltä, mutta mielestäni sellaista tahtovan on aivan turha mitään 535 viragoa alkuun laittaa.
Supermoto
mulla oli joskus tuommonen 99 mallin 600 gixxeri..Oli kaikenäköstä viripalikkaa koneessa ja muutenkin pyörässä kiinni.. Ei mitään valittamista. *
Ainut vika mitä oli niin suutinputket olivat kuluneet väljiks niin ei oikein pelunnut huonostikkaan, piti vaihtaa uudet kaasarit koska vanhoja putkia ei saanu vaihdettua uusiin.. Suutinputkien kuluneisuus vaan taisi johtua pyörään asennetusta factoryn neulasarjasta joka oli sitten ne putket hangannut paskaksi.
Paikallisen mp-korjaamon mukaan aika yleistä noilla factoryn neuloilla
Ihan hyvä pyörä varmasti aloitteluun, nokka pysyy maassa kiihdytyksissä (eipähän yllätä alkuun) ja muutenkin ihan ajettava vekotin. Tosin aika norsuhan se on ajoltaan näihin nyky kuusatkuihin verrattuna..
-JAAJAA RacingTeam-
-------GSX1400T--------
Ahtamalla paranee!
http://gsx1400turbo.blogspot.com/
Hienoa hienoa, lisää kokemuksia kaivataan!![]()
Itse ne voi ymmärtää miksi joku ostaa 14-16 tuhatta kiertävän pelin ja ajelee sitten 4000-5000 kierroksella *Minusta se on perverssiä hyvän laitteen pilaamista. Sportti pyörällä pitää ajaa sportisti. Jos mä hauaisin ajella kuin matkalahnalla, niin mä ostaisin matkalahnan, enkä sporttia. *
Osta pois jos löydät hyvän ja soivan pelin. Onhan tuo teknikka kehittynyt kymmenessä vuodessa, muttei se ole kaikki kaikessa. Suurempi arvo on vapaudella ja tunteella elämisestä.
pai tö vei. 600 vakuutukset tulee hiton paljon halvemmiksi.
Ja mikä parasta 600 on niin julmetun hauskaa kyykyttää niitä naapurin pertsoja joilla on se nakkikiska tonninen. *On tigeli tangelia ja kilpaputki, hyvältä näyttää muttei sisällä oikeasti mitään miehisiä arvoja.
Luulevat olevansa nopeita kun käyvät kerran kesässä tikkurilassa ja takaisin. *
Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08
m 72 projekti
Moro.
Omistan -97 vuoden gikserin eli saman yksilön, josta bro jo kommentoikin. Allekirjoitan kommentit täysin.
Tosiaan pyörä vääntää melko alhaalta asti, mikä tekee mm. kaupunkiajosta helppoa. Kaksi kesää on jo tullut ajeltua, eikä ainakaan vielä ole tehojen puutteen takia tarvetta vaihtaa pyörää. Kutonen on täysin matkavaihde, "aktiivisessa ajossa" joutuu(lue saa) käyttämään nelos- ja vitosvaihdetta.
Kyytiläisen kanssa meno hieman hyytyy, mutta ei liikaa. Useamman sadan kilsan päivämatkoja on tullu tehtyä yksin ja kyytiläisen kanssa ilman selkävaivoja tai teknisiä murheita. Ohjaustangon tärinä, jota vanhemmissa peleissä monesti esiintyy, häiritsee jonkin verran matka-ajoa. Tämäkin voisi tosin korjaantua ohjauslaakerin vaihdolla.
Jarrut ovat aika keskinkertaiset, alusta samoin. Vuoden -98 mallissa on muistaakseni hieman parempi alusta, sillä siitä löytyy keulasta puristusvaimennuksen säätö. Tekniikka on yksinkertaista ja varmatoimista. Pyörän rakenteesta löytyy paljon mukavia huoltoa helpottavia yksityiskohtia(pois lukien katteet ja niiden purku ja kasaus).
Eniten itse pidän pyörän monikäyttöisyydestä; sillä ajaa taajamassa, mutkapätkillä, radalla sekä matkaa. Kannattaa silti miettiä että, kannattaako ostaa näin vanhaa pyörää, sillä uudemmat pyörät ovat kehittyneet joka osa-alueella.
Monster M1100 -09, ex. 748 -01, ex. SRAD GSX-R600 -97
Itse en voi ymmärtää miksi joku ostaa alitehoisen sporttipyörän vaikka parempaakin olisi tarjolla... *(rammus @ Joulu. 21 2008,20:25) kirjoitti
Leikki leikkinä.*
Tuskinpa sinäkään ajat koko ajan kierrokset tapissa? Samalla tavalla noilla täysiä ajetaan, oli sitten kusiainen tai kilonen. Joskus on kuitenkin muutakin ajoa kuin täysiä? Silloin on kilosen vääntö poikaa. *
*
Pitää kyllä paikkansa että onhan kusiaisella kivaa kepittää kilosia, jos siellä ei ole osaavaa kuskia ajamassa... Sieltä se kuitenkin vauhti tulee näillä vehkeillä, ei pyörän tehoista. Itse monta vuotta pienemmillä mopoilla sahanneena, olen kuitenkin sitä mieltä, että kilonen on varsinkin tänne Pohjois-Suomen suorille teille, kaikista hauskin mopo. Jos ajo olisi pelkkää mutkatietä (joita täällä ei ole), saisi pienemmästä moposta paljon enemmän irti.
Valitettava tosiasia vaan on, että kun kilosen tehoon tottuu, muuttuvat kusiaiset tosi laiskan tuntuiseksi. Ei se niistä huonoja tee, mutta enpä itselleni enää kusiaista laittaisi, paitsi jos rupeaisi vaikka rata-ajoa harrastamaan.
Itse vaihdoin 750 gixxun kiloseen, pelkästään tehon tuoman hauskuuden takia. Nopeus kyllä riittää pikku gixxerissäkin.
Supermoto
Itse kärräsin viikko sitten -99 mallisen 600 gsx-r:n talliin! Pari kilokyykkyä omistaneena (-01 R1 ja k2 1000) voin ainakin omasta kokemuksesta/mieltymyksestä jopa suositella pienempää!Onhan niissä isommissa vääntöä ja voiman tuomaa kivaa,mutta jos haluaa enemmän sitä kuuluisaa racing-henkeä,niin silloin pienempi on parempi.. Kortti ei välttämättä lähde jo ykkösvaihteella motarikiihdytyksissä ja mutkapätkillä saa konetta käskeä ihan kunnolla!
![]()
K3 kuussatku oli ainakin ihan loistava peli,katsotaan nyt sitten miten tuo pelaa.. Ja onhan tämänikäiset pyörät huomattavasti yksinkertaisempia huoltaakin,kuin nuo uudet ruiskuvehkeet.Varsinkin silloin,jos tulee jotain ongelmia ja takuu ei ole voimassa..! Ei mene sormi suuhun,kun tankin alla ei olekaan kilometritolkulla johtoa,vaan tutut ja turvalliset kaasarit!
Jokainen tietysti tyylillään..![]()
Täytyy kompata tuota, että pikkupirralla saa paljon helpommin "racing henkeä" tuolla mutkapätkillä. Ne nyt vaan aina vaatii rankempaa käskytystä. Hyvässä ja pahassa.(Repis @ Joulu. 23 2008,23:04) kirjoitti
Edelleen mielestäni hyvä valinta nimenomaan mutkapätkien nautiskeluun on 750. Vaatii jengaa kuin kusiainen mutta löytyy kivasti enemmän vetoja. Parhaat nautinnot myös mutkapätkillä suo siltikin kilonen, ainakin tällä hetkellä, customin osto fiiliksiä odotellessa...*
Ps. Uusi v-max/nightrod kelpaisi melkein gixxerille kaveriksi. Tosin niin kelpaisi turbobussikin. Ei tullut pukinkontista mitään noista. *![]()
Supermoto
Kaverilla on kyseinen peli ja kovassa rääkissä on ollut ja on edelleen. Yli 50 tkm mittarissa eikä mitään kipua ollut.
Itsekin pyörää ajalleena täytyy sanoa, että on kyllä
alhaalta vääntävä peli kuussataseksi ja mutkaakin taittui paljon mukammin omaan (entiseen) 600 zzr:ään verrattuna.
Suorituskyky oli käytännössä samaa tasoa, ei se zetorilta suorilla horisonttiin kadonnut. Matkapyöräksi siitä ei ole eikä ole tarkoituskaan. Moni luuli kiksua tonniseksi, on oloistaan isomman näköinen. Mitä tohen kaksi päällä ajamiseen tulee niin on se aika välttävällä tasolla esim. cbr tai zzr:ään verrattuna. Polvikulma on aika tiukka ja kunnon pitokahvaa ei ole. Hieno, kestävä ja sporttinen ajettava, suosittelen.
Eipä noilla 600:lla ja 750 gixxul oikee muuta eroo oo kun teho. Ite kävin tos syksyl ostaa 750 ja ajelin sil vielä piikki kortil muutaman sata kilsaa ja hyvältä tuntu piikin jälkee.Nyt olis jo kortti taskus kun tulis vaa se kevät. Mutta ihan sama minkä kokosee kiksuu päädyt, nii jos tylsistyt nii aina voi vaihtaa isompaa jos ei teho riitä.
![]()
--GsxR:iä--
Jaha, muillakin ollut saman tapaista vääntöä gigserin kanssa kuin minulla muutama vuosi sitten. Olen muistaakseni aiheesta kirjoitellut foorumille aikaisemminkin. Ei lisättävää factoryn neuloista, enköhän mä niitä tarpeeksi ole jo haukkunut.(Metallimies @ Joulu. 21 2008,14:47) kirjoitti