Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 42:sta
  1. #1
    Näkyy jonkun onnistuneen Agustallakin peltoa kyntää.
    Miten lie tuollaista uskaltaisi hankkia vahinkokeskukselta?
    Osia ei taida edes Ebaysta pahemmin löytää, eli ne pitäisi ostaa edullisesti maahantuojalta?
    Triumph Speed Triple 1050 -05 raato
    BMW R45 -79
    Yamaha rd 250 lc -81
  2. #2
    Meinasitko osia tuohon korjaukseen, vai yleensä huoltoihin?

    Katteita ainakin löytyy alkaen 150e sarja, pikkuosia voi saada suoraan tai modattuna muista pyöristä, jne. Jos tuossa pyörässä kone&laatikko&lohkot on ehjät, kai sen liikkeelle saa? (pitää yllyttää, koska ei noita liikaa tien päällä liiku)
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  3. #3
    kyllä niitä osi voi löytyä, esim englannissa oli joku jamppa joka osteli ehjiä agustoja ja purki niitä myyntiin. löytyy ebay.co.uk tai ebay.de

    ei oo halpoja osia.
    <a href="http://stores.ebay.co.uk/Time-Machine-Bikes-2007_MV-Agusta-parts_MV-Agusta-F4-parts_W0QQcolZ4QQdirZQ2d1QQfsubZ10659
    366QQftidZ2QQtZkm" target="_blank">My Webpage</a>



    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  4. #4
    Kannattaa myös kysellä MP racingilta osia, jotka jääntyt heille kaadetuista pyöristä. Jos on hyvät vakuutukset pyörässä, se on saatava virheettömään kuntoon ja joistakin pikkunaarmuista/vioista mitä ei huomaa kuin tosi läheltä tarkasteltaessa vaurioituneet osat usein tilataan italiasta uudet tilalle. Joten varastossa heillä täysin turhana osia jotka heittävät kuulemma roskiin tarpeeksi kauan siellä lojuttuaan. Tietysti jos haluaa pyörästä täysin virheettömän niin sitten ei tästäkään säästövinkistä hyötyä. En tiedä muiden firmojen menettelytavoista jotkak huoltoja tekee. Itselläni myös käyttämätön pleksi joka voisi irrota aika halvalla.
  5. #5
    Agustaa vielä harvemmin vastaan tulee vain agusta fighter.
    Jokaisen mutkan takana on uusi mahdollisuus.
    -Raptor 650ie*
    Rahaa!
  6. #6
    Sen verran kallista osaa on tulossa maailmalta nykyiseen pyörääni, että taitaisivat hirttää munista jos nyt peruisin tilaukset. Mutta lähinnä jos tulevaisuudessa sattuisi vastaava kohdalle.
    Olishan ökypeli jokkiskisoihin.
    Ja tosiaan ökyfighteri nakkikiskalle.

    Ja eihän nuo ole enää mahdottoman hintaisia uutenakaan, edullisimmillaan saa jo pariin kymppiin.



    Triumph Speed Triple 1050 -05 raato
    BMW R45 -79
    Yamaha rd 250 lc -81
  7. #7
    Lainaa (K100 @ Joulu. 08 2008,02:22) kirjoitti
    Sen verran kallista osaa on tulossa maailmalta nykyiseen pyörääni, että taitaisivat hirttää munista jos nyt peruisin tilaukset.
    Oleppa tarkkana, parahin K100, kun se hirttäjä voi noilla jutuilla olla paljon lähempänäkin...
    Stelvio NTX ´12
    V 650 NTX
    Tuareg 600 Wind
    CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
    RD 250 LC
    Pegaso 650 Trail
    K 75
    R 45
  8. #8
    Tuskinpa löytyy kolariosia suomesta. Tuota mallia ei ole suomeen rekisteröity montaakaan kappaletta, joten kuinka monta niitä olisi sitten kipattu menneenä suvena ? Osat pitäis tilata ulkomailta, ovat jokatapauksessa h***tin kalliita, verrattuna japanilaisiin. Eiköhän noita pyöriä saa kohta sopivasti kun lama jatkuu. Aika ylihintainen minusta, busaa saa 13,5 k€ uutena, joten miksi maksais romusta melkein saman.
  9. #9
    Lainaa (venttiili @ Joulu. 08 2008,10:37) kirjoitti
    Tuskinpa löytyy kolariosia suomesta. *Tuota mallia ei ole suomeen rekisteröity montaakaan kappaletta, joten kuinka monta niitä olisi sitten kipattu menneenä suvena ? *Osat pitäis tilata ulkomailta, ovat jokatapauksessa h***tin kalliita, verrattuna japanilaisiin. *Eiköhän noita pyöriä saa kohta sopivasti kun lama jatkuu. *Aika ylihintainen minusta, busaa saa 13,5 k€ uutena, joten miksi maksais romusta melkein saman.
    Aivan, miksi maksaa romusta uutena 13,500 kun pikkuvikainen MV lähtisi samalla hintaa?

    On siinä kaunis kultti merkki, ei mahda mitään.



  10. #10
    Lainaa (venttiili @ Joulu. 08 2008,10:37) kirjoitti
    Eiköhän noita pyöriä saa kohta sopivasti kun lama jatkuu. *Aika ylihintainen minusta, busaa saa 13,5 k€ uutena, joten miksi maksais romusta melkein saman.
    Jaa nyt on lama vai..
    Monster 1100S in red
    Vespa Primavera -68
    Helkama Major -69

    ex
    -Kawasaki KX 125
    -MS2R1000
    -MS4
  11. #11
    Lainaa (Jake82 @ Joulu. 08 2008,11:57) kirjoitti
    Lainaa (venttiili @ Joulu. 08 2008,10:37) kirjoitti
    Eiköhän noita pyöriä saa kohta sopivasti kun lama jatkuu. *Aika ylihintainen minusta, busaa saa 13,5 k€ uutena, joten miksi maksais romusta melkein saman.
    Jaa nyt on lama vai..
    Lamaa keltainenlehdistö on jauhanut jo viimeiset puolivuotta. Ja laman ensimmäinen seuraus on että kaikki suomen mv agustan ostaneet miehet myyvät niitä hinnasta välittämättä pois! Voi olla jotkin muut velalla ostetut merkit ekana realisoitumassa.
  12. #12
    Lainaa (juaalton @ Joulu. 08 2008,11:17) kirjoitti
    Lainaa (venttiili @ Joulu. 08 2008,10:37) kirjoitti
    Tuskinpa löytyy kolariosia suomesta. *Tuota mallia ei ole suomeen rekisteröity montaakaan kappaletta, joten kuinka monta niitä olisi sitten kipattu menneenä suvena ? *Osat pitäis tilata ulkomailta, ovat jokatapauksessa h***tin kalliita, verrattuna japanilaisiin. *Eiköhän noita pyöriä saa kohta sopivasti kun lama jatkuu. *Aika ylihintainen minusta, busaa saa 13,5 k€ uutena, joten miksi maksais romusta melkein saman.
    Aivan, miksi maksaa romusta uutena 13,500 kun pikkuvikainen MV lähtisi samalla hintaa?

    On siinä kaunis kultti merkki, ei mahda mitään.
    Joo, sitten kun on ihan persaukinen, niin joutuu ehkä ostaan Busan.
  13. #13
    Lainaa (venttiili @ Joulu. 08 2008,10:37) kirjoitti
    *Aika ylihintainen minusta, busaa saa 13,5 k€ uutena, joten miksi maksais romusta melkein saman.
    Miksi kukaan ostaa käytettynä hienoja autojakaan, kun samalla rahalla saa uusia koirankopin kokoisia munamallejakin..
    636 -> 998
  14. #14
    Saahan noista avk:n laitteista tarjotakin, ei ole pakko koko hintaa maksaa. Sitä paitsi tuo vaikuttaa aika helpolta korjattavalta näin kuvien perusteella. Osa katteista on varmasti täysin korjattavissa, eikä tuossa muutenkaan mitään ihmeellistä taida olla.

    Vaikuttaisi ratalipoilta, eikä tuollaisen pyörän pitäisi mihinkään pienestä pyllähdyksestä mennä. Bisnesmielessä ei välttämättä paras mahdollinen idea, mutta itselleen voisi tuosta saada hienon kulkineen sopuhintaan..
  15. #15
    Lainaa (venttiili @ Joulu. 08 2008,10:37) kirjoitti
    Tuskinpa löytyy kolariosia suomesta. *Tuota mallia ei ole suomeen rekisteröity montaakaan kappaletta, joten kuinka monta niitä olisi sitten kipattu menneenä suvena ? *Osat pitäis tilata ulkomailta, ovat jokatapauksessa h***tin kalliita, verrattuna japanilaisiin. *Eiköhän noita pyöriä saa kohta sopivasti kun lama jatkuu. *Aika ylihintainen minusta, busaa saa 13,5 k€ uutena, joten miksi maksais romusta melkein saman.
    Loppukesästä oli mp racingilla 2kpl lippapyöriä yhtä aikaa korjauksessa ja tiedän siellä olevan kolariosia, mm lähes virheetön etuvanne. Viime vuonna noita F4 rekisteröitiin kuulemma jo aika paljon, että varmaan alkaa pikkuhiljaa yleistymään, ylivuotisia ja vanhempia alkaa irtoamaan jo kohtuu edullisesti niinkuin joku jo totesikin.
  16. #16
    Kauppahan tuolla AVK:lla menee niin, että kerran viikossa pudottavat hintaa noin 10 prosenttia. Tarjotahan myös saa ja silloin kun tarjous ja myyntihinta kohtaavat niin kauppa syntyy.
    Tiedän kun olen useampaan kertaan harjoitellut tuota. Pieleen vain on aina mennyt.
    Triumph Speed Triple 1050 -05 raato
    BMW R45 -79
    Yamaha rd 250 lc -81
  17. #17
    Onhan noita jäänyt joku käsiinkin tuolta eli kannattaa koettaa jos tärppii ja haluaa tuollaisen.Puolet pyyntihinnasta kehiin ja katsomaan mihin homma kehittyy...
  18. #18
    Työkaveri kävi katsomassa autoja avk:lla. Lähetteli kännykkäkuvia pyörästä, ei voi sanoa ihan pikkuvikaiseksi. Valo + mittaristo + etukate, tankki ja paljon muuta. Lipat on otettu, pyörä on käynyt joka kantilla. Tuskinpa löytyy aivan heti purkuosina. Siitä vaan rahamiehet ostamaan !!
  19. #19
    Lainaa (Akiva @ Joulu. 07 2008,21:56) kirjoitti
    Agustaa vielä harvemmin vastaan tulee vain agusta fighter. *
    Et tu, Brute

    - Ducati Multistrada 1200 S Touring - 2012
  20. #20
    Lainaa (venttiili @ Joulu. 08 2008,17:02) kirjoitti
    Työkaveri kävi katsomassa autoja avk:lla. *Lähetteli kännykkäkuvia pyörästä, ei voi sanoa ihan pikkuvikaiseksi. *Valo + mittaristo + etukate, tankki ja paljon muuta. *Lipat on otettu, pyörä on käynyt joka kantilla. Tuskinpa löytyy aivan heti purkuosina. *Siitä vaan rahamiehet ostamaan !!
    Ei kukaan tiedä, miltä noiden pitäisi oikeasti näyttää; rohkeasti vaan paikkailemaan tarvikeosilla!
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  21. #21
    Juu pelistä saanut ainakin siipeensä tankki kiinnikkeineen , *katteet , peräkatteet, takalamppu , etulamppu ,kummatkin jalkatapit .kytkin ja etujarrukahva koko kiinnitys tsydeemit , etulampu, mittaristo, peilit vilkuilla, koneessa vasemmalla naarmuja, takahäkki tainnut taipua alaspäin. *äänenvaimentajat.

    Pyörässä aivan uudet renkaat millä ei ole kantattu ollenkaan ,, tuli mieleen olisko joku koeajo pyörä.



    Suzuki GSX 1400
    Hayabusa Gen 2
    MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
  22. #22
    Huh on taidettu ottaa ihan kunnon lipat sitte, kellään tietoa kävikö kuskin kuinka Ja ei tosiaan kolariosilla aleta tota paikkailemaan kun näyttää lähes kaikki olevan paskana. Saa kyllä joku aikamoisen projektin tosta jos kuntoon meinasi laittaa.
  23. #23
    Niinhän nuo AVK:n sivuillakin varoittelee, ettei kannata pelkkien kuvien perusteella kauppoja tehdä. Varmaan jossain kuuden tonnin paikkeilla pyörä lähtee.
    Triumph Speed Triple 1050 -05 raato
    BMW R45 -79
    Yamaha rd 250 lc -81
  24. #24
    Juu ei se näyttänyt että olisi mihinkään osunut ainakaan kovaa mutta käytännössä kaikki näkyvät pääliosat pitää vaihtaa tai maalata.
    Hemmetin hieno aihio siinä kyllä olisi . kyllähän noita MV Agusta peräsiä cebari fightereitä teillä liikkuu.. Mutta aitoja MV Agusta 312R ei liian usein tule vastaan
    Suzuki GSX 1400
    Hayabusa Gen 2
    MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
  25. #25
    Lainaa (Sika-nauta @ Joulu. 09 2008,22:05) kirjoitti
    Mutta aitoja *MV Agusta 312R ei liian usein tule vastaan *
    Ei tule ei. Itse asiassa ostin yhden viime keväänä - mutta jäi toimittamatta. Rahat oli taskussa ja odottelin kauppiasta, kun sen piti ajaa se meille (pitkä stoori). Ei ukkoa kuulunut. Oli mopo keittänyt vedet pihalle ja jotain muutakin särkynyt samalla. No tilasin sitten taas bemarin...
    Dixi et animam levavi
  26. #26
    Lainaa (ek@ @ Joulu. 10 2008,02:08) kirjoitti
    Lainaa (Sika-nauta @ Joulu. 09 2008,22:05) kirjoitti
    Mutta aitoja *MV Agusta 312R ei liian usein tule vastaan *
    Ei tule ei. Itse asiassa ostin yhden viime keväänä - mutta jäi toimittamatta. Rahat oli taskussa ja odottelin kauppiasta, kun sen piti ajaa se meille (pitkä stoori). Ei ukkoa kuulunut. Oli mopo keittänyt vedet pihalle ja jotain muutakin särkynyt samalla. No tilasin sitten taas bemarin...
    No on se köyhää, kun ei raha riitä ostamaan sitä pyörää minkä haluaa vaan pitää tyytyä siihen minkä saa.
    Olinkin erottavinani Bemarin torin laidalla Hurstin itsenäisyyspäiväjuhlilla.

    Tämmöistä asiallista kommenttia tähän väliin näin yöaikaan, eikä pullonpohjaakaan vielä näy.
    Triumph Speed Triple 1050 -05 raato
    BMW R45 -79
    Yamaha rd 250 lc -81
  27. #27
    Veikkaisin kanssa että 6-7 k€ välillä on hinta kun pyörä lähtee. Elikkä pyörä olisi myynnissä noin 1.5 kk. Uskomattomat hinnat varaosilla täällä suomessa, ilmeisesti myös euroopassa.
  28. #28
    +8te on myyntihinta.
  29. #29
    Lainaa (K100 @ Joulu. 10 2008,02:45) kirjoitti
    Lainaa (ek@ @ Joulu. 10 2008,02:08) kirjoitti
    Lainaa (Sika-nauta @ Joulu. 09 2008,22:05) kirjoitti
    Mutta aitoja *MV Agusta 312R ei liian usein tule vastaan *
    Ei tule ei. Itse asiassa ostin yhden viime keväänä - mutta jäi toimittamatta. Rahat oli taskussa ja odottelin kauppiasta, kun sen piti ajaa se meille (pitkä stoori). Ei ukkoa kuulunut. Oli mopo keittänyt vedet pihalle ja jotain muutakin särkynyt samalla. No tilasin sitten taas bemarin...
    No on se köyhää, kun ei raha riitä ostamaan sitä pyörää minkä haluaa vaan pitää tyytyä siihen minkä saa.
    Olinkin erottavinani Bemarin torin laidalla Hurstin itsenäisyyspäiväjuhlilla.

    Tämmöistä asiallista kommenttia tähän väliin näin yöaikaan, eikä pullonpohjaakaan vielä näy.
    Tajusin kyllä, mutta itse asiassa ostin lopulta sen pyörän, minkä halusin alunperinkin. MV olisi tullut, kun oli heti saatavilla. Olisin pari tonnia säästänytkin. Kun ei onnistunut ja mielenkiinto meni, niin tilasin sen mopon jonka halusinkin, kun kuitenkin joutui odottamaan toimituksia. Rahat meni, joten pakkohan sitä oli soppajonoon mennä viimeisillä bensan jämillä. Takaisin piti sitten työntää, mutta maha täynnä sekään ei tuntunut niin ikävältä.
    Dixi et animam levavi
  30.  
  31. #30
    Lainaa (dabster @ Joulu. 08 2008,14:31) kirjoitti
    Saahan noista avk:n laitteista tarjotakin, ei ole pakko koko hintaa maksaa. Sitä paitsi tuo vaikuttaa aika helpolta korjattavalta näin kuvien perusteella. Osa katteista on varmasti täysin korjattavissa, eikä tuossa muutenkaan mitään ihmeellistä taida olla.

    Vaikuttaisi ratalipoilta, eikä tuollaisen pyörän pitäisi mihinkään pienestä pyllähdyksestä mennä. Bisnesmielessä ei välttämättä paras mahdollinen idea, mutta itselleen voisi tuosta saada hienon kulkineen sopuhintaan..
    Miten muuten kävi sen 999:n kanssa, jonka fiksasit ja pistit myyntiin? Kävikö se kaupaksi vai piditkö itselläsi?
    Aprilia RSV4 1100 Factory (sold), Ducati 999X, KTM 350 SX-F, Vespa Primavera 50.
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen