Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
    Tuossa juttua ABSeilla varustetuista 1000 ja 600RR-pyöristä.

http://www.motorcyclenews.com/MCN....-launch

http://www.motorcyclenews.com/MCN....-report

Kovasti kehuvat ja ylistävät systeemin toimintaa.

.
    Sietää kehua, ja jopa ylistääkin melkoisella antaumuksella, jos meinaa saada sporttipyörän ostajan maksamaan abseista +2000 euroa. En hetkeäkään epäile niiden hyvyyttä katuajossa, mutta silti.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
    "For normal riding the brakes work in the conventional way with a direct link between brake levers and brake calipers, but in an emergency the computer takes over and sorts out the braking for you.

Front and rear brakes work together to keep the FireBlade flat and completely stable. It won’t stoppie, ‘back in’ or lock its wheels. All this is done in a split second, with a sophisticated smoothness that defies belief."

Ymmärsinkö nyt oikein, että jos hädässä vetäsee etujarrua reilusti (eli ei siis jalallaan koske takajarruun ollenkaan) ni tietokone rupeaa jarruttamaan myös takajarrulla?
    Suzuki GSX-R 750 K6
    Lainaa (pecha @ Joulu. 19 2008,12:14) kirjoitti
    Sietää kehua, ja jopa ylistääkin melkoisella antaumuksella, jos meinaa saada sporttipyörän ostajan maksamaan abseista +2000 euroa. En hetkeäkään epäile niiden hyvyyttä katuajossa, mutta silti.
    Samaa mieltä. Saa nähdä mite ottaa tuulta allee tää abs-innostus

636 -06
    Toivottavasti ottaa tuulta alleen. Bemareissa nuo ovat olleet iät ajat. Omaan HP2 Sporttiin otin lisävarusteena. En ole vielä etujarruja saanut rupsuttamaan mitenkään, tai sitten toimii todella huomaamattomasti. Nyt kun tuli puheeksi, niin täytyykin tänään käydä oikeasti testaamassa toiminta. Ei ne ainakaan ihan pikkuluistoon vielä reagoi.
    Dixi et animam levavi
    Lainaa (Hege @ Joulu. 19 2008,13:54) kirjoitti
    Ymmärsinkö nyt oikein, että jos hädässä vetäsee etujarrua reilusti (eli ei siis jalallaan koske takajarruun ollenkaan) ni tietokone rupeaa jarruttamaan myös takajarrulla?
    Tuo systeemi jarruttaa takajarrulla vähän ennen kuin etujarrun täysi vaikutus alkaa. Tarkoitus on tehdä painonsiirto eteen, eli muuttaa painopistettä etupyörän päälle. Sen jälkeen etupyörää voidaan jarruttaa maksimaalisesti. Ihan sama painosiirto on pakko jotenkin normijarruillakin tehdä tai muuten etunen lukittuu turhan herkästi alussa.

Yhdistelmäjarruthan noissa on, joten jos jarrutetaan pelkällä etujarrulla, niin myös takajarru saa vähän painetta.

R.I.P.
    Liittyi Mar 2004
    Heinälampi
    En ainakaan halua maksaa lisää noista jarruista. En ehkä ottais vaikka saisin ilmaiseksi. Jotenki olen vanhanaikainen ja haluan "säätää" itse. Voi olla että tulevaisuudessa joudun muuttamaan mielipidettä, mutta toistaiseksi haluan itse kuvitella tekeväni päätökset itse...
    Mitään en tunnusta!
    1000RR YCC #141
  8.  
    Lainaa (TeroT @ Joulu. 20 2008,00:44) kirjoitti
    Jotenki olen vanhanaikainen ja haluan "säätää" itse. Voi olla että tulevaisuudessa joudun muuttamaan mielipidettä, mutta toistaiseksi haluan itse kuvitella tekeväni päätökset itse...
    Kannattaa jättää mopo päivittämättä. Sama tilanne on modernimpien mopojen kaasukahvassa, sitä pyöritellään ja tietokone päättää.
    Kannatti herätä.
    Hypermotard 950