Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
  1. #1
    Millanen operaatio tollanen on jos esim. Aprilian Tuonoon "vanhakoppaseen" haluaisi vaihtaa hiukan uudemman ilmeen mittariin?

    Pystyykö mopon omia johtoja hyödyntämään jos vaikka jonku KOSOn (tms) mittarin täräyttää vanhan tilalle?

    Mittari maksaa n.250 ekee niin onko hajua, et paljonko tulee lopulliselle tuotteelle hintaa, et saa sit öljyn/bensan ja lämmöt + muut tarvittavat tiedot näytölle??

    Tänks!
    Sopivasti täysillä!!

    749R (0001) + s4r + 999S + TRX 850
  2. #2
    Itsekkin aihetta mietiskelly, mutta ei vielä ole ehtinyt tutustumaan. Mielenkiinnolla odottelen kokemuksia ja vastauksia.
    Suzuki GS 750 -80
    Kawasaki ZXR 750 -91
    Kawasaki ZZR 1100 C -92
    Honda CBR 900 RR -96
    Kawasaki ZZR 1100 D -94
    Kawasaki ZX-12 R -00
  3. #3
    Selailin tossa stormin katalookia ja sellasen 300€ maksaa kaikkine lisävaruste antureineen ja adaptereineen (nopeus, lämpö, vesiletku adapteri, öljyproppuadapteri)

    Laadusta ja kestävyydestä ei ole tietoa, mutta ihan on näkönen kapine toi mittari ainakin on!

    Vilkut ja vapaavalon vissiin sit saa omista johdoista, ku ei luettelossa niitä mitn puhuttu....



    Sopivasti täysillä!!

    749R (0001) + s4r + 999S + TRX 850
  4. #4
    Yhden Koson viimetalvena asentelin eikä se mikään maailman temppu ollut... Kaikki mahdollinen pyörän omista johdoista ja sitten nopeus vain sillä omalla anturilla. Mutta mielestäni se Koso ei ole mikään ihmeellinen mittarina... Pieni ja hieman "lelun" oloinen... Kannattaa laittaa enempi rahaa kiinni jos meinaa uuden mittariston laittaa varsinkin jos vanha ei ole rikki.
  5. #5
    Eikös ton tuonon omakin nopeus tule magneettianturilla... teoriassa siis nopeudenkin voisi saada omalta johdolta...

    Onko tietoa muista vastaavista mittareista?

    Originaali on täysin toimiva, mutta jotenki vanhanaikasen näköinen omaan silmään (miten niin turhamaista)!
    Sopivasti täysillä!!

    749R (0001) + s4r + 999S + TRX 850
  6. #6
    Lainaa (b_tommi @ Joulu. 14 2008,14:38) kirjoitti
    Eikös ton tuonon omakin nopeus tule magneettianturilla... teoriassa siis nopeudenkin voisi saada omalta johdolta...

    Onko tietoa muista vastaavista mittareista?

    Originaali on täysin toimiva, mutta jotenki vanhanaikasen näköinen omaan silmään (miten niin turhamaista)!
    Mahtaa vain ottaa jostain muualta kuin renkaalta. Koson mittari ei kykene esim eturattaan nopeudesta ottamaan nopeutta vaan pitää olla rengas josta nopeus otetaan...
  7. #7
    Lainaa (b_tommi @ Joulu. 14 2008,14:38) kirjoitti
    Eikös ton tuonon omakin nopeus tule magneettianturilla... teoriassa siis nopeudenkin voisi saada omalta johdolta...

    Onko tietoa muista vastaavista mittareista?

    Originaali on täysin toimiva, mutta jotenki vanhanaikasen näköinen omaan silmään (miten niin turhamaista)!
    Kannattaa ainakin yrittää; luulisi, että samanlaista signaalia pukkaa. Tiedä sitten, meneekö kalibrointialueet pitkäksi, jos eturattaan pyörimisnopeudesta ottaa vauhdin.
    Kosossa laitetaan yleensä pieni magneettinappi jarrulevyn tai takarattaan ruuviin anturi siihen hollille.
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  8.  
  9. #8
    ...korjatkaa jos olen väärässä, mutta mun mutun mukaan aprilian nopeus otetaan takavanteessa olevasta anturista...

    No se on niin pieni ongelma, et mulle toisaalta ihan sama mistä se signaali tulee kunhan nopeus pitää kutinsa.
    Sopivasti täysillä!!

    749R (0001) + s4r + 999S + TRX 850