Sivu: 12 / 20:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 21011121314 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 331:stä 360:een 580:sta
  1. #331
    62v tulee mittariin kuukauden kuluttua, ja ajopyöränä BMW 1600GTL. Toinen kausi aluillaan tuolla, kunhan pihatie sulaa, ja tykkään pyörästä kuin hullu puurosta. Tallissa odottelee vielä 1200LT uutta isäntää, ja mökkillä pöristelen kalaan ja marjaan Hondan DAX 70:llä. Uran alusta tulee joko 49 tai 50 vuotta, siis 12 tai 13 ikäisenä tuli eka pyörä, välillä olin kyllä kymmenisen vuotta ilman minkäänlaista pyörää.
    Viimeksi muokannut: jowin; 28.03.2012 klo 11:06.
  2. #332
    Fiftyfive toukokuussa,5 kausi nyt alkamassa (35v) tauon jälkeen,kun sais vielä emännän innostumaan (4vuotta) yrittäny huonoin tuloksin ,en haluis mitään 3 pyörästä hommata,ja sohvatkitkin on jo hankittu,mutta näillä mennään.Niin nakulla mennään (1400).
  3. #333
    Fiftysixty, oikeasti 55, ja ojien välissä on menty nyt kaksi kesää Yamaha XV1900 Midnightstarilla. Ensimmäinen custom usean matkapyörän jälkeen ja tykkään; samoin mamma takapenkillä. Muutama viikko vielä ja sitten
    Laiska, mutta päättäväinen.
  4. #334
    51v, GSX1100E-83. Sitä ennen oli GSX1100E -83. Sitä ennen oli 70-luku. Olisko ollu 500 Four, ainakin meno oli kova. Joutunee ennen 80-vuotispäiviä vaihtamaan taas
  5. #335
    Alkusyksystä 50v, viime kesänä Triumph America vaihtui Thunderbird 1600:een.
    Durty Nelly's Boys
  6. #336
    Lainaa Goofy S kirjoitti Katso viesti
    50V ajelee 10R:llä.
    Jo toinen kymppi alla, tietty vihree...
    Rupes virkavalta ärsyttämään niin kymppi vaihtui isoon Zetaan,
    Nyt vauhti tuntuu kovemmalta :
    Tosin pojan kymppikin on tallissa jos kovasti tahtoo...

    Edit: Ikää, ei ku siis kokemusta pikkasen vaille 54
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  7. #337
    55 ja 7 vuotta XX:llä.
    Vaihtoa haikailen, mutta en ole vielä päässyt itseni kanssa yhteisymmärrykseen mikä se seuraava on. Kiinnostavia vaihtoehtoja on monia.
  8. #338
    Kesällä juu "keski-ikänen" ja talven luikkailla mennään XLV600:lla TOSI luikkailla R1100GS:llä ja sitten aina mielen ja fiiliksien mukaan "kaukoliikennettä" harjoitetaan K100RT:llä sekä K1200LT:llä. Mutta tarpeen vaatiessa sitten vuokravehkeillä milloin milläkin -ei sen väliä-....tällä viikollakin mm Scootterilla yli 800km -juu-u, Ihan tosi !
  9. #339
    pian 50v täynnä ja viimekesänen hankinta oli uus suzuki m 1800 r.ensimmäinen uusi pyörä ja vielä en oo katunu kun enduroista siirryin customiin.
  10. #340
    Kohta puolivuosisataa nuori ja rollaattorina Baijerilainen Maatalous Wekotin mutta merkin vaihto merkkipäivän kunniaksi mielessä.
  11. #341
    54v intikka m1800r. Sopiva pyörä tämmöiselle kankealle vanhalle puusilmämummulle, voi ajella varovasti eli hiljaa ja matalalla. Bonuksena rollaattorikin mahtuu taakse...
    tohtorin sisko
  12. #342
    51 ja pual ja alla Thunderace toista kesää, ekat ajot jo tällekin kaudelle kerkesin ennen kuin alko taas pukkaamaan lunta. Vielä ei ole pistänny miettimään sohvaa tai matkamopoa, mutta ehkä sekin aika tulee.
    Suzuki Hayabusa 1300R
    Honda CBR 1100 XX Super Blackbird
    Yamaha YZF 1000 R Thunderace
    Yamaha FZ 750
  13. #343
    Syksyllä 58 lasissa ja alla FJR vm. 2003, ollut vuodesta 2006
    Jorkki
  14. #344
  15. #345
    Lainaa awaaja kirjoitti Katso viesti
    Kohta puolivuosisataa nuori ja rollaattorina Baijerilainen Maatalous Wekotin mutta merkin vaihto merkkipäivän kunniaksi mielessä.
    Et kai vaan meinaa harkita mitään "maatalaustraktoria" - eli maamoottoria?
    R.I.P Jaska - Motoristi
    Asiantuntijalausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
    Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
  16. #346
    Moi

    52v ja Hayabusalla ja ES:llä tai kortitta SM:llä mennään.
    Solifer 4 Seed -73
    Suzuki GT 550 -73
    Suzuki GS 500 -78
    Suzuki GS 1000 -80
    BMW K 100 -84
    Suzuki GS 500 -76
    Suzuki GSX 750 ES -87 nyk.
    Suzuki GSF 750 F -07
    Solifer SM -75 nyk.
    Suzuki GSX 1300 R Hayabusa -07 nyk.
  17. #347
    Anoppi +50, ajaa Can-Am Spyderilla. Appiukko 60 TuplaX:llä. Ajavat lyhempää ja pidempää siivua ja minä vastaan ajokaluston kunnossapidosta ja huolloista.
    "Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)
  18. #348
    53 lasissa, tän hetken pyörät on Aprilia RSV4Factory ja kakkospyöränä -98 Pegaso.
  19. #349
    52 mittarissa ja Rocket III Roadster alla. Me likey!
    Triumph Rocket III Roadster
  20. #350
    55v. B-king,kun ei oo tuulisuojaa ei tuu hurjasteltua
  21. #351
  22. #352
    pian 55v varre 1000
    varaeero
  23. #353
    Paha kysymys.......


    Monellahan saattaa olla vasta eka pyörä alla. Usein puhutaan pelkästä sattumasta mikä jalkojen väliin jää...........
    Itselläni on ollut monen tyypisiä pyöriä, vaikka kuulunkin ns. myöhään hurahtaneisiin.
    Ikää on, eli eka satanen vasta menossa. Nykyinen pyöräni on jo museoikäinen BMW R45 vm-79. Mutta käy ja kukkuu hyvin, kuten EHKEN kuskikin....................
    Möin isohkon customin pois ja valitsin ajopyöräksi em. saksalaisen insinööritaidon tuotoksen........itseni iloksi ja ehken naapurien harmiksi ( ajopäiväkirjan pito jää heille 30 vrk.)
    Tulevaisuus edessä-tukka takana................
  24. #354
    Vastaan tähän isäukon puolesta, lähempänä 60 ku 50 vee.

    Pari kesää takaperin ajoi A-kortin. Ei B- tai mitään korttia alla, viimeksi mopolla ajanu 16-kesäsenä.



    Kahteli poikiensa mp-touhuja muutaman vuoden ja innostu.

    Honda vt650 shadow pyöränä. Hyvin tuntuu toimivan.
    Honda CB 750 k7 (Tuutti) 1979 -> Triumph Speedmaster 2006 -> HD FXDB Streetbob 2007 -> Triumph Street Triple R 2010 -> Suzuki DR 650 R 1993
  25. #355
    Satapiikillä ja seiskapuolikkaalla opettelin ajamiset -70 luvulla ja siihen aikaan veri veti niinkin rankasti pärrän päälle, että ajelin kevarilla 15 vuotiaana ilman korttia parin viikon aikana 2000 km pitkin Päijät-Hämeen teitä.

    Sitten oli vuosikymmenet ilman pyörää - ja kun hankinta tuli ajankohtaiseksi, oli suunta selvä vanhasta muistista.
    Seiskapuolikkaassakin tehoja jäi aika-ajoin kaipaamaan, siis XJR1200 käytettynä oli valinta - ja ihan tyytyväisenä monet vuodet, vaikka motarilla > 140 kmh tuppasi vaappuminen alkaa.

    Sitten oli koeajopäivät vuosi sitten ja alle VFR1200F ja herranjestas mikä laite. RTG varustuksella motarilla, kun ehdin katsoa sen digi nopeusmittarin, niin 150 kmh ja meno vakaata kuin juna. Ja sitten ylimmillään >200 kmh ja ei vapissut - ei lainkaan jne.
    Ja siis täysi matkavarustus.
    Seuraavana päivänä ajelin K1300S:n ja kova sportti sekin, mutta enempi sportti, kuin SportTourer.
    Siis nyt on alla VFR1200F ja tässä tärkeimmät syyt tällä hetkellä.
    MP:n turvallisus ei ole passiivista turvallisuutta, miten pärjäät on kaikki aktiivisuuden puolella. Ja parhaiten pärjäät kun pidät aina riittävän etäisyyden muuhun liikenteeseen ja voit säätää ajamisen millin tarkasti! - Ja olemalla aina valpas.

    Siis loistavat jarrut pitää olla, että pysähtyy aina paremmin kuin mikään muu - siis kuin MP.
    Ja kova suorituskyky pitää olla 120 kmh:sta pitää lähteä kuin tykki - aina selvästi kovemmin kuin mikään muu - siis kuin MP, myös 150 kmh:sta jne. Ja kapea pitää olla, että mahtuu ahtaistakin raoista.

    Siis summasummarum. Sellainen laite, että osumat voi välttää parhaalla tavalla.

    Ja tuohon pysähtymiseen ei sitten mitään kikkailua, että mikä se paraiten pysähtyy MP, h-auto, kuorma-auto, rekka etc.
    Viimeksi muokannut: M58; 13.04.2012 klo 10:25.
    <p>.</p>
  26. #356
    Lainaa Boxeri kirjoitti Katso viesti
    Paha kysymys.......


    Monellahan saattaa olla vasta eka pyörä alla. Usein puhutaan pelkästä sattumasta mikä jalkojen väliin jää...........
    Itselläni on ollut monen tyypisiä pyöriä, vaikka kuulunkin ns. myöhään hurahtaneisiin.
    Ikää on, eli eka satanen vasta menossa. Nykyinen pyöräni on jo museoikäinen BMW R45 vm-79. Mutta käy ja kukkuu hyvin, kuten EHKEN kuskikin....................
    Möin isohkon customin pois ja valitsin ajopyöräksi em. saksalaisen insinööritaidon tuotoksen........itseni iloksi ja ehken naapurien harmiksi ( ajopäiväkirjan pito jää heille 30 vrk.)
    Tähän ajopäiväkirja asiaan törmää aika ajoin. Onko tosiaan kokemusta naapurien pitämistä luvuista, että onko 30 vrk / vuosi ylitetty. Jos on, niin onhan uskomatonta.
    <p>.</p>
  27. #357
    Vuonna 1970 ajoin Pappa Tunturilla........2008 ostin 150cc Kiinalaisen skootterin, 2009 vaihdoin 250cc Piaggio X8 skootteriin, 2009 oli vuorossa 400cc Piaggio X Evo, 2010 vaihtui mp:hen, 800cc Suzuki Intruder C800, ja nyt ajelen Suzuki Intruder M1500:lla. Ikää tulee kesäkuussa 57v.
    Suzuki Intruder M1500 2012
  28. #358
    Tänä vuonna 53v ja alle vaihtui GSA
    R100R -92 >> R1100RS -93 >> K1200GT -03 >> R1200GSA -11 >> R1200GSA -16
  29. #359
    Kymco Downtown 300i ABS- scootterilla puksutellaan
    Viimmekesänä 20 700km kyseisellä päästelin.
  30.  
  31. #360

    R.I.P.
    Liittyi Jun 2005
    ESPOO
    Tilanne on 5-1 ja KTM 990 SMR:llä ajellaan .
    Ultrafast KTM machine .
Sivu: 12 / 20:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 21011121314 ... ViimeinenViimeinen