Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 61:stä 64:een 64:sta
  1. #61
    Eihän tietyn vm:n Opel Omegoillekkaan ollut huolto-ohjelmassa vaihteistoöljyjen vaihtoa, mutta esim automaattina meni niin juntturaan, että vaihtoi 2 vaihdetta.
    Civis Pacum, Para bellum
  2. #62
    Ihme että ne katteet yleensä pysyvät ajon aikana mukana noin suuressa yli kahtasataa kulkevassa rakkineessa ilman muita varmistuksia (vaikkapa BMW:n METALLISIN katepultein jotka voi irrottaa ja kiinnittää uudelleen kerta toisensa jälkeen)?

    Aika vääntö oli että sain Hondani katteet paikoilleen iltapäivällä, joustavat kumiholkit oli aika haastavia, polvi ja molemmat kätöset olivat tarpeen paikalleen vääntäessä.

    Ei Honda huono oo, mutta ergonomiassa on eroa sekä ajaessa että ruuvatessa. Mutta meneekö baijerilainen laadun suhteen rimaa hipoen tietyissä ratkaisuissa, sitä onkin väännetty aika lailla eikä ihan tyhjästä.
    Senior Team:
    R1200GS
    999S
    VTR SP-1 street, SP-2 race
    Z1 1075 Turbo
    Honda CR250 ice, CRF250R
    Honda CRF150R SM

    Junior Team:
    Yamaha R6R
    Honda RS125R, the real beast.
    Derbi GPR80Cup
  3. #63
    Ketjua lukenut tuskissani, jonka johdosta takapyörä pois ja tarkistus. Perän ja vanteen väliset spoorit (tulihan oikein)hiukan kuivahkon oloiset, mutta hyvässä kunnossa. Ruuvasin perämurikan pois myös, vaikutti ettei ollut aikaisemmin aukaistu siellä oli rasvaa ihan hyvin, lisäsin kuiteskin uutta (poistin vanhaa) . Kysymys kuuluukin kuinka kardaanin etupään spoorit onko ne kuinka usein tarkistettava. Pyörä -94 saksan tuonti mittarissa alle 90 tkm. ajettuja kilometrejähän *ei ole tiedossa.
  4.  
  5. #64
    Vähän päivitystä tilanteeseen:

    Ostin siis kolmisen viikkoa sitten tarvittavat osat kolaripyörästä ja toimitin ne heti korjaamolle. Yhdessä katsottiin osat läpi ja olivat ne heidänkin mielestään hyväkuntoiset. Olin etukäteen vähän epäileväinen korjaamon suhtautumisesta osatoimitukseeni, mutta se oli turha huoli. Kaikki vaikutti siis lupaavalta.

    Mutta tänään...
    Korjaamolta tuli tekstari, ettei osat sovikaan pyörääni. Pitäisi olla ABS/TCS-malliset osat, mutta nämä eivät ole.

    Täytyy ottaa osien myyjään yhteyttä, sillä kauppaa tehdessä varmistin erikseen, että osat sopivat ABS/TCS-pyörään.

    Eli hienosti etenee! Taidanpa vähän
    Honda ST1100 Pan European
Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123