Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
  1. #1
    Minkäslaisilla mömmöillä olette huljuttaneet? 9R Kawassa ei onnistu lasin irroitus umpiosta ilman vasaraa ja lasi pitäisi saada kirkkaaksi myös sisäpuolelta.... *

    Fairy, konetiskiaine vai millä onnistuu vahingoittamatta hopeointia...?
    En kiellä enkä myönnä, vaan pikemminkin päinvastoin.

    Ray Of Darkness
  2. #2
    Älä ainakaan konetiskiainetta käytä. Syövyttävää kamaa, menee heijastin pilalle. Automekaanikkokaveri neuvoi käyttämään ihan Lasol-vesiseosta ja huljuttelemaan siinä, heijastimeen ei saisi mielellään koskea ollenkaan.
    "Olen turvassa tekniikan ympäröimänä aivot on kahlittuna turvavöillä"

    - Ismo Alanko

    K 1200 R -06 & remontoitu 1992 GSX 750 F reservissä. Emännän mopo Honda CBF 600 SA, joskus ajelen silläkin.
  3. #3
    Juu, sitä minäkin ajattelin että konetiskiaine on liian tujua...
    En kiellä enkä myönnä, vaan pikemminkin päinvastoin.

    Ray Of Darkness
  4. #4
    Fairyvetellä huljuttelee ja varovasti pumpulitupolla etusormella pesee heijastimen, huutelu vedellä ja loppuhuuhtelu tislatulla vedellä (akkuvettä) niin ei jää kalkkitahroja.
    Honda CBR1000F -99
    ex Honda CBX750F -85
  5. #5
    Vaikka noin, mutta varo naarmuttamasta heijastinta, se menee pilalle, hapettuminen alkaa naarmuista. Älä siis jynssää ja kato, että ei ole sepeliä tms. välissä.
    "Olen turvassa tekniikan ympäröimänä aivot on kahlittuna turvavöillä"

    - Ismo Alanko

    K 1200 R -06 & remontoitu 1992 GSX 750 F reservissä. Emännän mopo Honda CBF 600 SA, joskus ajelen silläkin.
  6. #6
    Lainaa (Geeäsäxähvä @ Joulu. 07 2008,17:26) kirjoitti
    Älä ainakaan konetiskiainetta käytä. Syövyttävää kamaa, menee heijastin pilalle.
    Juu tuo konetiskiaine vetää hopean ja alumiinin ainakin ihan mustaksi.

    Lasinhan vois onnistua irrottaan sievästi lämmittämällä kun usein on liimalla nuo lasit kiinni. Mutta tuossakin saa olla varovainen. Epätasaisesti lämmittää ja liian kuumaksi niin saattaa lasi haleta.
  7. #7
    Lainaa (jta @ Joulu. 07 2008,21:11) kirjoitti
    Lasinhan vois onnistua irrottaan sievästi lämmittämällä kun usein on liimalla nuo lasit kiinni. Mutta tuossakin saa olla varovainen. Epätasaisesti lämmittää ja liian kuumaksi niin saattaa lasi haleta.
    Tuunaajat taitaapi käyttää tuohon iha uunia, sillon ku mamma ei oo näkemässä...
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  8. #8
    Sitten kun saat sen lasin irti niin laitat sen astianpesukoneeseen. Tulee hyvä. Olen peseskellyt joskua auton ajovalojen laseja.
  9. #9
    Lainaa (scuuba @ Joulu. 08 2008,00:01) kirjoitti
    Tuunaajat taitaapi käyttää tuohon iha uunia, sillon ku mamma ei oo näkemässä...
    Paljonkohan tuollaiselle uskaltaa laittaa lämpöä? Polypropeenin sulamislämpötila oli muistaakseni 160c. Riittääkö joku 75-100c, vai onko sekin liikaa?
    En kiellä enkä myönnä, vaan pikemminkin päinvastoin.

    Ray Of Darkness
  10. #10
    Lainaa (TiJuKo @ Joulu. 10 2008,13:25) kirjoitti
    Lainaa (scuuba @ Joulu. 08 2008,00:01) kirjoitti
    Tuunaajat taitaapi käyttää tuohon iha uunia, sillon ku mamma ei oo näkemässä...
    Paljonkohan tuollaiselle uskaltaa laittaa lämpöä? Polypropeenin sulamislämpötila oli muistaakseni 160c. Riittääkö joku 75-100c, vai onko sekin liikaa?
    Kopypaste subbeklubista:
    "100c ja 10min.. niin liima alkoi antaa periksi ja saatiin lyhty kappaleiksi"
    (-04 Subaru WRX STi)
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  11.  
  12. #11
    Jeah, homma hallussa. Reilu 10min 100 asteisessa uunissa ja umpio aukes nätisti. Kovin homma tuossa oli vanhan liiman kaapiminen pois. Kuumailmapuhaltimella ja ruuvarilla ajan kanssa...

    Nyt on lamppu kuin uusi

    Tuskin olisi huljuttelemalla lähtenyt, sen verran skeidainen tuo oli.
    En kiellä enkä myönnä, vaan pikemminkin päinvastoin.

    Ray Of Darkness