Pumpput on muuten osina, mutta putkia en saa irti toisistaan. Alapäästä aukaisin kuusiokolopultin ja silloin tuli kyllä mäntä jousineen ulos. Pitääkö ostaa joku erikoistyökalu jotta purku onnistuu?
Tomi
Siinä ulkoputken ja sisäputken välissä on ne niinsanotut liukuholkit mitkä siinä jarruttaa. Kun otat sen pölysuojan irti niin näät siellä sellaisen sokan minkä poistat ja sitten riuhtaiset kovaa niin se sisäputki tulee ulos ja todennäköisesti myös se stefa irtoaa.
Suzuki GSX-R750 -88 -> Suzuki GSX750F -92 -> Suzuki GSX-R1100 -93 -> Suzuki TL1000R -99 -> Aprilia RSV1000R -04 -> Triumph 1050 Speed Triple -06 + Suzuki GSX-R1000 -03 (kilvetön ratalelu)-> Suzuki GSX 1300R Hayabusa -06 -> Suzuki GSX1100F -93
^Ehti ensin näemmä...
Haynesin mukaan - tosin kirja kattaa vm.98-02 - pölysuojan alla on lukkorengas. Otat suojan pois ruuvarilla ja lukkorenkaan samaten. putkien pitäis irrota kun vedät niitä erilleen.
Varot raapimasta putken pintaa. Kannattaa työntää putki sisälle max.syvyyteen jos satut raapimaan putkea, et raavi ainakaan tiivistepintoja.
korjattu hieman
Isona minäkin alan juoda viinaa ja käymään vieraissa.
Leuka rintaan ja kohti uusia vastoinkäymisiä.
Just eilen avasin 750:n etupumput, eiköhän tuo ole aika samanlainen. Haynesin manuaali käskee lukkorenkaan poiston jälkeen kiskomaan toisesta putkesta ikään kuin se olisi liukuvasara. Näin tein ja stefat ja liukuholkit tuli vaihdettua. Se vaatii vähän päättäväisyyttä, eli muutama rivakka kiskaisu niin kyllä se siitä katkeaa.
"Olen turvassa tekniikan ympäröimänä aivot on kahlittuna turvavöillä"
- Ismo Alanko
K 1200 R -06 & remontoitu 1992 GSX 750 F reservissä. Emännän mopo Honda CBF 600 SA, joskus ajelen silläkin.
Itsellä oli aikoinaan äffän kanssa sama ihmettely kun kaikki piti olla irti, ei muuta kuin vetää irralleen. Syteen tai saveen tyylin ajattelu lopullisessa riuhtaisussa sitten tuotti tulosta![]()
"Always on the run"