moe,
onko 2008 firebladessa irrotettava se remmi josta matkustaja voep pitää kiinni? Kuvissa sitä ei useinkaan näy mutta liikkeessä kun kävin vekotinta kattoon niin siinä oli remmi.
On se kyllä kompakti ja tuimannäköinen peli. Ite ainakin tykkään enemmän ku aiemmasta mallista. Voi voi, järki sanoo että kandee oottaa parempia hintoja ja tilaisuuksia joita voi alkaa hyvinkin pian tulla. Saas nähä miten pokka pitää
"My final offer is this: nothing"
-Il Bastardo-
En ole kuullut mitään negatiivista tuosta laitteesta, paitsi et ulkonäköä on moitittu. Mut nätti kuin sika pienenä. parasta A-ryhmää.![]()
Lisäksi suurehkoa öljynkulutusta ovat moittineet etenkin ulkomaisilla foorumeilla. Oli myös jotain juttua täälläkin.(mixu71 @ Marras. 26 2008,05:18) kirjoitti
Sen remmin saa penkin alle piiloon, näin minä pidin. Rumahan se on, eikä sillä mitään tee. Sen voi toki myös ruuvata irti.
Öljynkulutusta kannattaa seurata tiheään, ja käyttää hondan omaa öljyä jos mahdollista.
Jonkin verran se sitä öljyä napsii, mutta eipä siihen ole sitä tarvinnut solkenaan olla kaatamassa.
Hieno peli Blade on kyllä ollut. 17500 kilsaa tuli istuttua sen jakkarassa männä kesänä ja ensi kesänä jatketaan yhteiseloa.
Honda CBR 1000 RR -08
Mitä huolto sanoo ölöpän kulutuksesta? Mietityttää että kuinka pitkän takuun laitteen ottais. Takuissa kun nykyään on valinnanvaraa..
edit: siis että saman värkin saa erilaisilla takuilla riippuen mistä ostaa
"My final offer is this: nothing"
-Il Bastardo-
Suurinpiirtein samoissa siis mennään, mulla kävi kanssa 18k huollossa ennen talviunia.(jjjl @ Joulu. 06 2008,12:14) kirjoitti
Juu, mulla se kulutti öljyä yhdessä välissä aika reilustikin, mutta 12k huollon jälkeen tasoittui kummasti. Eli voisiko olla, että palat hakeneet paikkansa vasta ajan kanssa.
Ens kesän lopussa voinkin toivottavasti kertoa 40k kestotestin kuulumisia..Itse otin 5v takuupelin nimenomaan siksi, että noita kilometreja kertyy ihan kiitettävästi. Jos tolla rullais sen viisivuotta niin satku pitäisi mennä poikki... Katotaan miten tuliterä kestää.
Itse ruuvasin sen remmin poies samantien. ruma kuin prkle eikä istuimella ole juurikaan muuta käyttöä kuin laukkutelineenä toimiminen. Niinä kertoina kun siinä on joku istunut, niin olen antanut luvan rutistaa kuskista että pysyy mukana.
Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..