Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    Hei

Olisi tarkoitus vaihtaa pyötän väriä talven aikana. Mutta jotta itsekkin saisi vähän harrastaa ja ehkä jopa vähän valuuttaa säästää. Olisi tarkoitus pohjatyöt mahdollisimman pitkälle itse tehdä. Mitä tuollaisille cebarin (pc25) katteille kuuluu oikeastaan tehdä? Jos suurempia naarmuja tahi muuta paikkailun aihetta ei juurikaan ole?

Kiitos.
    Those who cannot adapt become victims of Evolution.
    Jos ei naarmuja yms ole, niin tarrat pois ja vesihionta katteisiin.
    Pienetkin jutut tuppaa paistamaan maalin läpi, jos ei huolella tee.
    Lainaa (laurijee @ Marras. 18 2008,07:55) kirjoitti
    Hei

Olisi tarkoitus vaihtaa pyötän väriä talven aikana. Mutta jotta itsekkin saisi vähän harrastaa ja ehkä jopa vähän valuuttaa säästää. Olisi tarkoitus pohjatyöt mahdollisimman pitkälle itse tehdä. Mitä tuollaisille cebarin (pc25) katteille kuuluu oikeastaan tehdä? Jos suurempia naarmuja tahi muuta paikkailun aihetta ei juurikaan ole?

Kiitos.
    jos haluut hyvää jälkeä ni anna ammattimiehen tehdä pohjat. Huonoille pohjille ei ammattimaalarikaan saa siedettävää lopputulosta
    Japanilaisten amerikankustomien jaosto kiittää ja kumartaa
    Itellä ois tarkoitus maalauttaa kahden pyörän verran ja ainakin
    tuohon stunttipeliin teen itse pohjat.Oikeastaan kitattavaa tuossa stunttipyörässä on hiukan tankissa ei muuta.Mut oon miettinyt et riittääkö pelkkä hiontaväri katteisiin pohjiksi jos katteissa ei oo mitään raapuja ym.Tietty mattaan katteen ennen hiontaväriä.
    Ei ole sellaista vikaa mitä ei jeesusteipillä korjattaisi

Honda Cbr600 Pc 25 Stunt Edition

"Honda mies"
    Lainaa (JJJ78 @ Marras. 29 2008,21:26) kirjoitti
    Itellä ois tarkoitus maalauttaa kahden pyörän verran ja ainakin
    tuohon stunttipeliin teen itse pohjat.Oikeastaan kitattavaa tuossa stunttipyörässä on hiukan tankissa ei muuta.Mut oon miettinyt et riittääkö pelkkä hiontaväri katteisiin pohjiksi jos katteissa ei oo mitään raapuja ym.Tietty mattaan katteen ennen hiontaväriä.
    Voisin sanoa että riittää vallan mainiosti pelkkä hiontaväri.Itse en välttämättä laittaisi ko.väriä ollenkaan jos katteet on hyväkuntoiset,niin periaatteessa riittää pelkkä mattaus ja base ja lakka päälle Toki kukin saa tehdä miten haluaa.
  6.  
    Pientä modausta niihin katteisiin on tulossa jonka johdosta aattelin ton hiontavärin päälle iskeä.
    Ei ole sellaista vikaa mitä ei jeesusteipillä korjattaisi

Honda Cbr600 Pc 25 Stunt Edition

"Honda mies"