Tuumailen tässä että mistähän hitosta sais edukkaat, mutta suhtkoht laadukkaat Tuumamittaset työkalut. Kun Tuo papatin on niillä ameriikan mitoilla pultattu läjään.
Halpuus, ja laatu ei kai aina korreloi, mutta kuitenkin, Millisiä kyllä on talli pullollaan, mutta ne tuumaset, prkl. Joutuu täs muutaman kuukauden ootteleen että pääsee taas on thö road. Vois vähän ruuvailla, ja miettiä syntyjä syviä, et mihin kesällä. Etelään vai pohjoseen =)
haamu
Vaaraton puolihullu, mä mistään mtn tiiä, kuhan ajelen.
Tuumasia ei ole paljoa kyllä tarjolla.
Biltemasta saat ainakin halvemmanpuoleisia kaluja, onhan nuo meikäläisellä toiminut. Sitten työkalukaupoista tietty löytyy, mutta hinnatkin alkaa olla toista luokkaa....
biltemassa ja motonetissä on jotain mutta eivät ehkä ole kovin kummoistaa laatua, ainakaanan verratuna niihin mitä näissä tarjolla millisinä
http://www.tuumacid.com/
ja harrikka-osien tiiliskivikatalogeissa on kanssa työkalut omana osianaan eli tilattavissa mistä tahansa hd-tarvikeputkasta, voi tosin tulla hintoihinsa
Att tänka innan man talar är som att torka sej i röven innan man skiter... - Arne Anka
Haet tuolla => 0965 13 023 koodilla Würthiltä 1/2" monikantahylsysarjan, sopii mm & "
Fun is not a straight line
Eikö Wurth myy vain yrityksille? Tai ainakin pitää olla asiakastili...(Sebu @ Marras. 26 2008,19:22) kirjoitti
Hullu se on...
Honda CB600F Hornet 2007
Honda CRF250R 2006
Kyllä Suomenmaasta tuumasia työkaluja löytyy, ei ne nyt niin kovin eksoottisia ole. Jokaisella kaluvalmistajalla on tuumaiset myös repertuaarissa. Itse olen ostanut Biltemasta, ainakin minulle, pulteille ja muttereille ne ovat passanneet ihan hyvin.
Niillä Bilteman työkaluilla olen tehnyt suurimman osan remonteista. Hyvin pelittää. Mutta joku voi olla vaativampi käyttäjä, hän hankkii merkkituotteet.
-h
<p>Tallissa odottelee ajovuoroa: WLA45-1942 _FLH74-1957 _FLSTC-1994 _T120R -969 _K100RS-1991 _CR500Hm-2005 _CR 500-1988 _RD125-1970 _HVA125-1974_KTM EXC300-2005_R 1200 GSA -2011_ Kawasaki G5 100_CR 250 -1996</p>
IKH.FI ja löytyy motonetistäkin jotain ikh työkaluja,ja kestää ammattikäytössäkin
Yamaha FJ 1200-88
Yamaha TZR 125-88
Honda CB 125-77
Honda Monkey -76-88(useita)
`juuri tästä asiasta en tiedä yhtään mitään`
-jaakko parantainen
www.pappatuuninki.fi
IKH: lta löytyy työkaluvaunu joka on täytetty tuumaisilla työkaluilla joka on ihan pätevä setti jos tarvetta enemmänkin. Tuosta klik ja ei kun ropaamaan...
Mulla on Motonetistä ostettu työkalusatsi ja näyttäs olevan aivan identtinen ton IKH:n 128-osasen työkalusarjan kanssa (s.4/14). Ei niissä kyllä IKH:sta mitään mainintaa ole.
Laadukkaan olonen satsi tuntuu olevan.
Jottei ihan offtopikiks mene, niin pitäs itekki hommaa tuumaset avaimet ja hylsyt, jos vaikka motonetistä sitten..![]()
Kyllä mä olen pärjänny ihan hyvin Piilteeman lenkeillä ja hylsyillä, enkä ole ainuttakaan saanut vielä rikki. Ja jos menee käyn hakemassa uuden.
Joko löydän tien tai teen sen...
-Hannibal-
H-D Road King Custom 2004
QUATTRO-grip tyyppiset työkalut kattavat sekä milliset että tuumaiset mutterit ja pultit.
-
Kiitos henkisestä tuesta arvon lajitoverit. Perse on auki ku tuuranputki, niin että taitaa motonet/piilteema osastolle mennä. Eihän noi tuumat mitenkään ihmeellisiä ole, tarjonta noin äkkiseltään katsottuna näytti vaan aika huonolta. *ottaa silmän käteen *Ja eiku ruuvaamaan että sujuu -->
haamu
Vaaraton puolihullu, mä mistään mtn tiiä, kuhan ajelen.
biltemasta saa ihan hyviä työkaluja, ja takuut pelaa.
nimim. kolmas räikkä yhden hinnalla.![]()
Tyyli ennen tarkoitusta.
Mä olen kans luottanut Bilteman laatuun.
Elämä alkaa 308km/h:sta ja jatkuu 313km/h:ssa (vuosihan oli -05)
Ja lähtee uuteen nousuun 302km/h:sta (Suzuki Hayabusa 1300R)
Jos en ihan väärin muista niin nuo bilteman työkalut joilla on 10v. takuu niin voitti tollasen "halppis" työkalujen testin.
Ite ostin bilteman sarjan jossa oli tuumat ja millit. Makso muistaakseni jotain 150€ koko satsi.
Ite oon luottanu bilteman laatuun ku ei osta niitä halvimpia.
Drive like a DEVIL......feel like a GOD!!!
Mitäs sitten kun se 10v tulee täyteen? (ostat tietty uuden satsin)(JaZZo @ Marras. 28 2008,11:34) kirjoitti
Takuu pelaa 10v, mutta työkalut ei vissiin aivan yhtä pitkään?
Tielle jättö jo alkujaan v*tuttaa, mutta siihen lisäksi hajonnut työkalu. En halua ajatella.
Sijoittaisin Würthiin tai mieluummin Kamasaniin, mutta mistä noita saa ostaa?
Tuu hakeen multa.
Tallissa on se bilteman 10v takuu setti ja siinä on mukana tuumakoot joilla en tee mitään kun kaikki värkit on metrisiä.
Jos oot reilu niin tuo tullessa 6-pack Urhoo
ps. biltema vaihtaa näitä 10v takuu kaluja jos ei kestä ja jopa ilman kuittia - on omakohtasia kokemuksia.
T
Jussi
---
"Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"
mulla on kamasaa, tengtoolsia ja würthia sekä snap-onia.. biltema ei kestä sillai kovaa rääkkiä MUN käytössäni mutta eipä nuo nyt niin järin kalliitakaan ole. vaihdan takuuseen niin kauan kun voi vaihtaa mikäli paskaksi menee.(Akiva @ Marras. 30 2008,00:57) kirjoitti
![]()
Tyyli ennen tarkoitusta.