Morjesta vaan!
Eli ensimmäinen pyörä olis nyt kuistilla oottelemassa et pääsee sisälle. Suzuki Katana GS550M Vm.82/83 ja ens kesäks olis tietenkin tarkotus saada tulille.
Kaveri miltä ostin kerto, että pari vuotta seissy ja renkaat, akku ja ketjut olis ainoot mitä tarttee uutta. Ittekseni oon sopinu jo vieväni tankin maalattavaks ja oiottavaks muutaman pienen lommon ja puhistettavaks ruosteet sisältä. Onko muuten loppujenlopuks millanen homma saada tankin sisältä ruosteet veke ja miten paras tehä? Muutakin pientä puunausta ja fiksailua luonnollisesti tarkotus talven aikana tehä.
Mitä kannattas tehä noin pitkään seisseelle nyt talven aikana/keväällä muuta, kun uutta em. ja mistä kannattas varmistua ennen kun keväällä lähtee baanalle? Öljyjä vaihtaa tai laittaa yms. mitä ja koska?
Vinkkejä kaipais kipeesti, kun suht pihalla vielä näitten kans. Joskin se puute ois tarkotus korjata pikasesti. Toivottavasti tuli nyt oikeeseen laatikkoon kysymykset ja kiitti jo etukäteen vastauksista!
Kaikki nesteet ja suodattimet vaihtoon. Tarkistat vaijerit ja jarrupalat. Vaihdat vain selvästi kuluneet osat (renkaat, rattaat, ketjut, jne). Muu on hifistelyä. Tietty tankin sisäpinta ja muut maalipinnat olisi hyvä olla suht kunnossa. Jos et ole museopyörää siittä rakentamassa, ei siihen kannata liikaa uhrata aikaa ja rahaa. Koskaan et saa moisesta 'yli-korjaamisesta' rahojasi pois.
Honda ST1300A
Husqvarna TE250, kuntoilutarkoituksiin ainoastaan...