Tiedä meneekö jo mainostamisen puolelle, mutta:
Super Bike Trailer
Superbike Trailer
Oy Truck Colors Finland AB
Palajärventie 19
FIN - 03150 Huhmari
FINLAND
- Pyörä myyty jo pois -
Mikä tuon tyhjän tilan merkitys on tuolla lokasuojan ja rattaan välissä? Ulkonäön takia se ei ainakaan voine olla? Tavaraakin vois olla helpompi lastata, jos tuo punkka olis vaaterissa eikä tuolla lailla pystyssä.
On se niiiin väärin!
Ostaako tommosia joku? *![]()
Tekeeköhän noi tollasia koiralle? Olis pirun hyvä laite ni ei tarvis aina mennä autolla ku pitää ottaa koira messii. Ei tarvis kovin isokaa olla et Jackrussellinterrieri menis kyytii...![]()
Kawasaki Z750 ABS -08 (musta)
"Joka pieremättä kusee se naimatta elää"
Mun silmä ei kuvista saa rakenteesta selvää. Siis onko runko läpiasti jäykkä ja tuo tavarakuuppa jousitettu vai taittuuko takahaarukka eturunkoon nähden? *(Gecko @ Syys. 03 2008,15:02) kirjoitti
Näyttää muuten ihan ylikasvaneelta radio-ohjattavan kopterin keulalta *![]()
![]()
Autotallimotoristi
Se varsinainen ideahan tuossa on saada kärryn oma paino mahd. pieneksi = hyötykuorma max. suureksi, sillä häkkyrän kokonaispainohan ei saa ylittää 50% fillarin omapainosta. No 1-pyöräinen kärry on huomattavasti kevyempi kuin se normi 2-pyöräinen. Ja kytkentä mopoon ristikkonivelellä niin pysyy kuuppakin ojossa fillarin kanssa. Kun kytkentäkin tapahtuu takahaarukkaan, tulee aisapainosta osa jousittamatonta massaa eikä se siis rasita pyörän omaa iskunvaimennusta lisäkuormallaan
Siitä vain ideaa ja itse nysväämään komiampaa - niin kauan kun noilla mp-kärryillä ei ole rekisteröinti- eikä katsastuspakkoakaan![]()
- Pyörä myyty jo pois -
Yhtä hyvä kuin se koppi kyykkypyörään minkä muuan Ameriikkalainen paja keksi. Ei milään pahalla mutta jos rojuja pitää raahata paljon että ei pyörän päälle mahdu, lähden kotilolla.(TaikaEtana @ Syys. 03 2008,13:59) kirjoitti
"Never play cowboy in a room full of Indians."
Pyöriihän täällä pääkaupunkiseudulla semmonen vihreä kwakan kyykkäri jossa on suht iso peräkärri kiinne *
Jos on pitkä "turnee" tiedossa jne. niin kyl varmaan itsekkin moista voisin mukana rontata, ei tarvis ainakaan miettiä mitään pakkaussuunnitelmia. Senkus vaan mättää kamat kyytiin.
04 Buell xb12s
Kuka voittaa ensimmäisen perävaunu-luokan mestaruuden...![]()
<p><strong> </strong></p>
Pyörii muuten tällä foorumillakin, se on nimittäin kawabata joka kuskaa kärryssä koiria mukana.(Inkku @ Syys. 03 2008,16:08) kirjoitti
Mutta mikä on se tyhjä tila rattaan ja lokarin välissä? En ymmärrä.
On se niiiin väärin!
Se on ilmaa. Ja veikkaisin että se tila on siinä sen takia, että jousituksella olisi tilaa toimia. Ja lienee tuolla muotoilulla haettu samaa luukkia kuin sporttipyörien perissä.(Puimurimies @ Syys. 03 2008,20:50) kirjoitti
1835
Voi itku.
Heinäpään Härkä, zx-10r
Ottiatuota, saisikos tuolla meitin 8kk hurjapäätyttären mukaan mopolenkille
![]()
Tuli nähtyä tuo kesällä 2007, on livenä (ja puhtaana) vielä hienompi. Tuo on tyylikkäästi tehty ja mukavia piristysruiskeitahan kaikki tällaiset erikoisuudet on.
Kyllä minäkin voisin tuon ottaa oman Ducatin perään, lastata täyteen jäitä+kaljaa ja ajaa johonkin viikonloppukokkareisiin![]()
Vielä sivuten kyseisiä virityksiä:
Mulla oli aikoinaan naapurina äijä, joka veteli custominsa perässä huvikseen soutuvenettä. Siis semmonen puinen about 4 metriä pitkä paatti. Tästä ukosta oli joskus juttua mp-maailmassa.
Yks päivä puunasin ninjaa pihassa, niin äijä tuli ittekseen puheleen, että "Perkele kun meinaa toi sivutuuli olla aika vittumainen ajoittain." Tokasin vaan, että ootko tosissas, käsittääkseni veneille on parempiakin käyttötarkotuksia.
Jokainen tietty tavallaan. Mtä isompi paatti, sen kovempi jätkä. Koskakohan aletaan kiskoon asuntovaunuja. Vitun karavaanarit.![]()
Kyllä tuo näyttää omaansilmään melko kamalalta... Paljonko tuohon nyt sitte menee enempi tavaraa kun johonkin laukkuun...
- Jännittää sanoi mummo kun kahvimerkkiä vaihtoi-
- Honda CBR XX -99
Aika hupaisan näköinen vempain. Korkea kun mikä. Ja aika pieni. Mutta saa minulta täydet pisteet. Hieno toteutus.
Tuo laite sopii Saksanmaalla matkustavalle mainiosti. Saksassa kun moottoripyörälle peräkärryn kanssa on asetettu 60 km/h nopeusrajoitus! Mutta mielestäni tuo kärry tulkitaan osaksi pyörää, jolloin sille ei ole nopeusrajoitusta lainkaan! Näin ainakin eräät saksalaiset ovat tehneet yksipyöräisten kärryjen kanssa.
Tehoahan ei voi korvata millään muulla kuin lisäteholla!
Peräkärry moottoripyörän perässä näyttää jakavan mielipiteitä aika paljon puoleen ja vastaan.
Veikkaan, että ne jotka ovat vastaan, eivät ole koskaan ajaneet kärryn kanssa. Itse olen ajanut pyörällä 33 vuotta ja tänä kesänä panin ensimmäisen kerran kärryn perään. Yllätys oli melkoinen. Kärry ei tunnu missään. Pyörällä voi laskea menemään normaalisti, myös mutkatiellä. Ainakaan vielä ei ole kanttausrajat tulleet kärryn vuoksi vastaan vaikka aika vauhdikkaasti onkin tullut mutkateitä päästeltyä. Ja minulla on se perinteisempi kaksipyöräinen kärry perässä.
No miksi sitten pitäisi ylipäätään laittaa kärry pyörän perään? Kun parkkeeraa leirintäalueelle, minusta on mukava avata ensimmäiseksi kärry ja ottaa jääkaapista huurteinen olut. Ja kiva se on ottaa kunnon isot makuupussit ja kunnolliset makuualustat telttaan. Ja ... ja ... ja ... Eli kärryn kanssa on helppo ottaa kaikkea tarpeetonta mukaan.
Mutta ei sen puoleen. En minäkään kärryn kanssa paljon aja. Kahdesti on tainnut tänä kesänä perässä olla. Kilometrejä on pyörällä tullut kesän mittaan 15.000 joista reilu 1.500 kärryn kanssa. Eli en minä mikään kärryfanaatikko ole. Ajan mieluummin ilman kärryä.
Tehoahan ei voi korvata millään muulla kuin lisäteholla!
Näyttää menevän n. saman mitä mun kahteen laukkuun ilman top-laukkua (90 l.), mutta en silti kyllä vaihtais.(Hapsu @ Syys. 03 2008,22:55) kirjoitti
Kiloissakin lähes sama: 2x10 kg, olen tosin vienyt lähes tulpamääränkin...
Triumph Tiger 900 -96, 39tkm (430, DB) R.I.P. Sprint 900 -93, 96 tkm.
Vanhan motoristin hengissäsäilymiskikka: vanhemmiten ei tule yhtään sen viisaammaksi, mutta varovaisuus lisääntyy.
Ja painopistekin nousee laukkujen kanssa ihan kiwan korkealle jos jotain vähäkään raskaampaa laikuissaan kuljettelee, kun se matkustajakin yleensä jo painaa jokusen kg. Kärrillä se kaikki laukkupaino on poissa fillarin päältä ja muutenkin selvästi alempana(wesba @ Syys. 04 2008,10:15) kirjoitti
Ja mitä litroihin tulee, niin kärrinhän voi rakentaa niin tilavaksi kuin vain oma tarve on - ja silti hyötykuormaa siihen about 100kg kokonaispainoon jää vähintäänkin "riittävästi"
![]()
- Pyörä myyty jo pois -
Kyllä mun mielestä pahemmalta näyttää jos 998:iin olis laitetu laukkusarja... Tuon kun voi jättää normaalisti pois kyydistä, mutta harvempi alkaa laukkutelinettä irroittelemaan joka kerta.(MachinaAnimata @ Syys. 04 2008,10:57) kirjoitti
joo, meinasin etten vastaile tähän, kun aiheesta olen siellä täällä kirjoitellutkin jo jonniin verran. laitetaan kumminkin, että nyt kolme kesää on ajeltuna kärry ninjan persiössä ja pois en vaihtaisi. siinä on tullut kesän aikana nukuttuakin n. 60 yötä enimmäkseen reissuilla ja kokoontumisajoviikonloppuina eli yhteensä kolmessa vuodessa kohta puoli vuotta olen nukkunut prätkässä. lisäksi roinaa kulkee enemmän kuin tarvii ja karvaiset kaverit tietysti menevät siinä ja pitävät kärryä pesänään. kuvia löytyy kotisivuilta:
http://kawabata.suntuubi.com
hieno on tuokin ducen perässä oleva tyylin mukaisesti tehty pikkukärry. jousittamattomassa aisapainossa oleva kärry vatkaa tietty enemmän, pomppii ja siinä näin prioriteettinä huomioituna kaljat vaahtoutuvat herkemmin ja mahdolliset elikot eivät viihdy niin hyvin.
olen itsekin ollut oman kärryn kyydissä yli satasen vauhdissa ja ei mitenkään eroa henkilöautossa tapahtuvasta matkustamisesta. on hiljainen, vakaa ja maisema vaihtuu. myös tuuletus pelaa. eikä tule yhtään pakokaasua sisään.
samoin prätkän ajettavuuteen sen vaikutus on hyvin vähäinen.
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)
Siis vetokoukku Duukattiin, ei helevata... auto on keksitty jo ajat sitten.(MachinaAnimata @ Syys. 04 2008,10:57) kirjoitti
vai
Kannattaa huomioida pakokaasut, jos koiran meinaa laittaa tuommoiseen kevyt peräkärryyn. Voi nimittäin luffe olla huonovoitinen pitemmän matkan jälkeen(Zippana @ Syys. 03 2008,15:01) kirjoitti
![]()
-
Eläinrääkkäystä. Siis jos Ducatiin laittaa vetokoukun.