Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 49:een 49:sta
  1. #31
    Jos ees hiukkaakaan matkaa niin ääni menee vifferille
    Sitten kun kasvan isoksi hankin elämän *Eiku Pappa tunturin
  2. #32
    Lainaa (winski69 @ Joulu. 01 2008,12:51) kirjoitti
    Eix tää ole just et "miejän isä on parempi ku teijän isä"?
    vi.....ko väliä toinen tykää tyttärestä ja toinen äitistä, ja mä tykään molemmista.
    ootko molemmat ajanu ku niin molemmista tykkäät?
    vai muuten vaan ko nokkeluuksia heittelet
  3. #33
    Lainaa (winski69 @ Joulu. 01 2008,22:06) kirjoitti
    Lainaa (honda rc51 @ Joulu. 01 2008,20:23) kirjoitti
    Lainaa (winski69 @ Joulu. 01 2008,12:51) kirjoitti
    Eix tää ole just et "miejän isä on parempi ku teijän isä"?
    vi.....ko väliä toinen tykää tyttärestä ja toinen äitistä, ja mä tykään molemmista.
    ootko molemmat ajanu ku niin molemmista tykkäät?
    vai muuten vaan ko nokkeluuksia heittelet
    Kaikkea pitää kokeilla paitsi sukurutsausta ja kansantanhua?
    eli kaikki menee homosohvasta -> apinakiikkuun
    ja siltä väliltä
  4. #34
    Lainaa (winski69 @ Joulu. 01 2008,22:06) kirjoitti
    Lainaa (honda rc51 @ Joulu. 01 2008,20:23) kirjoitti
    Lainaa (winski69 @ Joulu. 01 2008,12:51) kirjoitti
    Eix tää ole just et "miejän isä on parempi ku teijän isä"?
    vi.....ko väliä toinen tykää tyttärestä ja toinen äitistä, ja mä tykään molemmista.
    ootko molemmat ajanu ku niin molemmista tykkäät?
    vai muuten vaan ko nokkeluuksia heittelet
    Kaikkea pitää kokeilla paitsi sukurutsausta ja kansantanhua?
    Heh! Tulipa tuota kansantanhua kokeiltua joskus ala-asteella... Noh tuon sukurutsauksen jätän kokeilematta.
    <a href="http://i59.photobucket.com/albums/g309/KKTMeeting/VTR/DSC03103.jpg" target="_blank">
    VTR 1000f FireStorm</a>
    Suzuki DR-Z 400 SM
  5. #35
    Lainaa (winski69 @ Joulu. 02 2008,10:17) kirjoitti
    Lainaa (FarOs @ Joulu. 01 2008,15:42) kirjoitti
    Lainaa (winski69 @ Joulu. 01 2008,12:51) kirjoitti
    Eix tää ole just et "miejän isä on parempi ku teijän isä"?
    vi.....ko väliä toinen tykää tyttärestä ja toinen äitistä, ja mä tykään molemmista.
    Mutta jos sulta kysytään mielipidettä niin varmaan vastaat kysymykseen...???
    Joo mut en ole puolesta enkä vastaa, ei ole nimittäin veturista mitään kokemusta.
    sillä lailla no kandee käydä ajaan koikat ens kesänä
    veturilla niin tietää että minkälaiset kyytit siinä
    tyttäressä oikein on!
    se pistää kummasti hymyn korviin ku pääsee tytärtä ajaan.

    itellä tuli kyl kans kokeiltua joskus kansantanhua ala-asteella
    kaikkea pitää kokeilla paitsi sitä viimeistä



  6. #36
    Kanatalouden käsittelystä takaisin asiaan - itse olen ajellut kaikilla mainituilla laitoksilla (VTR, VTR SP ja VFR). VTR Feuerstürm on varmasti hauskempi yksin ja lyhyillä matkoilla kuin VFR, paukkua on vähän reippaammin kun motti on tonninen. Nostaa keulaa ja twinin äänet ovat vielä V4-moottoriakin maukkaammat. Kuitenkin jos matka-ajot suuntautuu etemmäs niin VFR saattaa olla mieluisampi, ainakin laukkujen ym. matkailuun tarkoitettujen hilppeiden valikoima on kattavampi.

    Olen kuitenkin jo kahdesti käynyt Euroopassa parin viikon kierroksen kaverin kanssa, jolla kulkineena Ducati 1098S. Mopedin matkailuominaisuudet ovat siis yleensä lähinnä kuljettajan korvien välistä sekä tietty mahdollisen matkustajan tunnelmista kiinni. *

    Niin, ja itselläni on siis ollut VFR. Olen ajanut sillä kaupungissa, maantiellä, hiekkatiellä, mutkatiellä, alppitiellä, moottoritiellä, autobaanalla, radalla. Hemmetin hyvä laite. Vielä sen verran pitää lisätä vettä kiukaalle että omasta mielestäni etenkin VTEC-mallin VFR:ään pilattiin muutamat hyvät ominaisuudet mitä vielä 750cc kaasarimallissa oli. Uusin on toki komean näköinen. *



    Common sense - so rare, it's a goddamn superpower.

    RC36 > RC51
  7. #37
    Molemmat omistaneena, täytyy kääntyä VFR:n puoleen.. Itelle oli ainakin reilumman kokoinen ja mukavampi ajettava, sellasessa lepposassa ajelussa...
    VTR:n ääniä ja luonnetta toki jäi kaipaamaan, mutta VFR:llä musta mukavampi ajella kaksi päällä...

    Vaikea valinta...
  8. #38
    eiköhän toi kuskin kokokin ole aika ratkaiseva juttu.
    itellä vfr mut vtr kiinnostaa enemmän.
    188 cm pit. 96 paino.
    tilaa vfr tarjoo enemmän tilaa.
  9. #39
    jos nuista kahdesta nyt pitäs valita minkä ottasin
    enkä hävittäis nykyistä menopeliä niin valinta
    ois vfr koska sp on tällä hetkellä menopelinä
    vifferillä ois mukava ajella pitempiä matkoja
    ja vtr sp:llä sitten mutkapätkiä ja lyhyempiä
    reissuja ja vähän radallakin

    mutta jos ei ois sp:tä niin kuitenki se ois joku muu twini
    ehkä firestorm tai joku muu
    tulevalle kaudelle on tulossa todella mielenkiintoisia
    twinejä jotka voi olla tulevaisuudessa harkinnan alla.
    tai ainakin pitää käydä koeajo päivillä jos ei muuta.



  10. #40
    jaa kävitkö kokeileen siskoa älä kerro yksityiskohtia.
    ei onneks tarvi/halua tietää ku en edelleenkään harrasta sukurutsausta!



  11. #41
    heh heh kylläpä on nokkelaa sanottavaa.
    pitikö ihan viikko miettiä että keksit jotain sanottavaa.
    tämä on taas näitä jotka ei oo oikeesti tekniikasta
    tai mistään pyöriin liittyvästä tiedä juurikaan mitään.
    ajelee h.m.sohvalla ja jne jne.
    eikö tää osio ollu just möykkky72
    kyselee vtr vs vfr tyyliin kumman laittais
    jne jne
    ja tämä winski69 heittelee "miejän isä on parempi ku teijän isä"
    juttua. jos ei tosiaan oo kokemusta nuista kummastakin
    pyörästä niin turhaa kait täälä on vertailla eroja kumpi on milläkin
    osa alueella parempi tai huonompi.
    no tietenki voi jos on ajanu esim. toisella niin sanoa
    ominaisuuksia mistä pitää tai ei pidä kyseisessä
    pyörässä.
    eiköhän tuo winski69 oo ittesä puhunu jo pussiin.
    paraskin sanoon jos ei oo oikeesti mitään sanottavaa.

    laitetaanpa keskustelu uudelleen käyntiin asia linjalla
    vtr vs vfr erot/ominaisuudet/ulkonäkö jne jne.
  12. #42
    menee tuonne paskan jauhanta osioon jos ei oo mitään järkevää
    sanottavaa!
  13. #43
    vfr ainakin suoraan ajettaessa huomattavasti vakaampi.
    vtr levoton suoratiellä.
    mutkäpätkällä vtr ehdoton voittaja.
    eli tää on kompromissijuttu joka sun pitää ratkaista itse.
    tietty toi vfr muuttuu eri peliks ku sen jousitusta muuttaa.
    mut ei sen "perusluonne" siitä muutu,, mut kokeile molempia erilaisiila teillä ni saat kyl tuntuman , et kumpi sun juttu.
  14. #44
    firestormissa tosiaan jakopää vaatii vähän enemmän
    huoltoa ku se on ketjulla ihmettelen tota vähän ku sp:ssä hammasrattailla niin on myös vfr:ssä.
    tietty hammasrattaista tulee enemmän meteliä ku ketjusta
    vaikka hammasrattaissa on lisänä nuo scissor-hammasrattaat.
  15. #45
    Edelleen VFR! mahtava kulkine.

    veturi on kiva, vfr on mukava.

    Veturilla ajelee tosiaan tietämättään huimia nopeuksia mutkapätkillä, vifferillä hauskuus alkaa siitä missä veturi hakkaa rajoittimelle.
    <span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
    -Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
    -Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>

    <span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>
  16. #46
    pitkällä matkalla tosiaan vfr on hauskempi kun ei oo ihan
    niin puuduttuva asento kun veturissa mutta muuta hauskaa
    tasapaksussa vifferissa en kyllä itse löydä.
    veturilla on hauska ja helppo keulia pelkällä kaasun avauksella
    vaikka ei ois kovin kokenutkaan kuski toisin kun vfr:llä
    toisaalta onhan siinä haastetta jos sohvalla alkaa keuliin.
  17. #47
    Lainaa (honda rc51 @ Joulu. 10 2008,22:27) kirjoitti
    pitkällä matkalla tosiaan vfr on hauskempi kun ei oo ihan
    niin puuduttuva asento kun veturissa mutta muuta hauskaa
    tasapaksussa vifferissa en kyllä itse löydä.
    veturilla on hauska ja helppo keulia pelkällä kaasun avauksella
    vaikka ei ois kovin kokenutkaan kuski toisin kun vfr:llä
    toisaalta onhan siinä haastetta jos sohvalla alkaa keuliin.
    Kyllä se hyppää pystyyn ihan OK.

    Burnikset ei vaan onnistu... kiitos dual brake system:in
    <span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
    -Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
    -Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>

    <span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>
  18. #48
    Lainaa (honda rc51 @ Joulu. 10 2008,16:18) kirjoitti
    heh heh kylläpä on nokkelaa sanottavaa.
    pitikö ihan viikko miettiä että keksit jotain sanottavaa.
    tämä on taas näitä jotka ei oo oikeesti tekniikasta
    tai mistään pyöriin liittyvästä tiedä juurikaan mitään.
    ajelee h.m.sohvalla ja jne jne.
    eikö tää osio ollu just möykkky72
    kyselee vtr vs vfr tyyliin kumman laittais
    jne jne
    ja tämä winski69 heittelee "miejän isä on parempi ku teijän isä"
    juttua. jos ei tosiaan oo kokemusta nuista kummastakin
    pyörästä niin turhaa kait täälä on vertailla eroja kumpi on milläkin
    osa alueella parempi tai huonompi.
    no tietenki voi jos on ajanu esim. toisella niin sanoa
    ominaisuuksia mistä pitää tai ei pidä kyseisessä
    pyörässä.
    eiköhän tuo winski69 oo ittesä puhunu jo pussiin.
    paraskin sanoon jos ei oo oikeesti mitään sanottavaa.

    laitetaanpa keskustelu uudelleen käyntiin asia linjalla
    vtr vs vfr erot/ominaisuudet/ulkonäkö jne jne.
    www.sr-kp.com
    Iron Butt Association
  19.  
  20. #49
    Lainaa (teme77 @ Marras. 27 2008,10:18) kirjoitti
    juu...kaksi kesää VTR:llä ajaneena ja vain kerran VFR:ää kokeilleena ottaisin ehdottomasti VTR:n. Mulla oli alakate ja hi-pipet omassa ja mun mielestä se oli yksinkertaisesti kaunis pyörä. Hienompi kuin VFR, joka sekään ei toki ole ruma. Makuasioita.

    Edelleenkin kaipaan toisinaan Veturia, vaikka alla on nyt mukamas "parempi" pyörä. Fiilis tuolla Veturilla oli kyllä huipussaan!! Mahtava pyörä kaiken kaikkiaan.
    Terve, voitko pistää pikkasen vertailua XX vs VTR 1000f. Itse oon ajatellu vastaavaa vaihdosta, en aj ahirmusesti pitkiä pätkiä vaan enemmän sellaisa maakunta retkiä, 200-300 km päivässä.
    Honda CBR 929RR <- Honda VTR 1000F Firestorm <-
    Honda CBR 1100XX Blackbird <- Honda CBR 1000f <- Kawasaki ZZR 600 <- Honda MBX 125F
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12