Jos ees hiukkaakaan matkaa niin ääni menee vifferille![]()
Sitten kun kasvan isoksi hankin elämän*Eiku Pappa tunturin
ootko molemmat ajanu ku niin molemmista tykkäät?(winski69 @ Joulu. 01 2008,12:51) kirjoitti
vai muuten vaan ko nokkeluuksia heittelet
eli kaikki menee homosohvasta -> apinakiikkuun(winski69 @ Joulu. 01 2008,22:06) kirjoitti
ja siltä väliltä
Heh!(winski69 @ Joulu. 01 2008,22:06) kirjoitti
Tulipa tuota kansantanhua kokeiltua joskus ala-asteella...
Noh tuon sukurutsauksen jätän kokeilematta.
<a href="http://i59.photobucket.com/albums/g309/KKTMeeting/VTR/DSC03103.jpg" target="_blank">
VTR 1000f FireStorm</a>
Suzuki DR-Z 400 SM
sillä lailla no kandee käydä ajaan koikat ens kesänä(winski69 @ Joulu. 02 2008,10:17) kirjoitti
veturilla niin tietää että minkälaiset kyytit siinä
tyttäressä oikein on!
se pistää kummasti hymyn korviin ku pääsee tytärtä ajaan.
itellä tuli kyl kans kokeiltua joskus kansantanhua ala-asteella
kaikkea pitää kokeilla paitsi sitä viimeistä
Kanatalouden käsittelystä takaisin asiaan - itse olen ajellut kaikilla mainituilla laitoksilla (VTR, VTR SP ja VFR). VTR Feuerstürm on varmasti hauskempi yksin ja lyhyillä matkoilla kuin VFR, paukkua on vähän reippaammin kun motti on tonninen. Nostaa keulaa ja twinin äänet ovat vielä V4-moottoriakin maukkaammat. Kuitenkin jos matka-ajot suuntautuu etemmäs niin VFR saattaa olla mieluisampi, ainakin laukkujen ym. matkailuun tarkoitettujen hilppeiden valikoima on kattavampi.
Olen kuitenkin jo kahdesti käynyt Euroopassa parin viikon kierroksen kaverin kanssa, jolla kulkineena Ducati 1098S. Mopedin matkailuominaisuudet ovat siis yleensä lähinnä kuljettajan korvien välistä sekä tietty mahdollisen matkustajan tunnelmista kiinni. *
Niin, ja itselläni on siis ollut VFR. Olen ajanut sillä kaupungissa, maantiellä, hiekkatiellä, mutkatiellä, alppitiellä, moottoritiellä, autobaanalla, radalla. Hemmetin hyvä laite. Vielä sen verran pitää lisätä vettä kiukaalle että omasta mielestäni etenkin VTEC-mallin VFR:ään pilattiin muutamat hyvät ominaisuudet mitä vielä 750cc kaasarimallissa oli. Uusin on toki komean näköinen. *
Molemmat omistaneena, täytyy kääntyä VFR:n puoleen.. Itelle oli ainakin reilumman kokoinen ja mukavampi ajettava, sellasessa lepposassa ajelussa...
VTR:n ääniä ja luonnetta toki jäi kaipaamaan, mutta VFR:llä musta mukavampi ajella kaksi päällä...
Vaikea valinta...![]()
eiköhän toi kuskin kokokin ole aika ratkaiseva juttu.
itellä vfr mut vtr kiinnostaa enemmän.
188 cm pit. 96 paino.
tilaa vfr tarjoo enemmän tilaa.
jos nuista kahdesta nyt pitäs valita minkä ottasin
enkä hävittäis nykyistä menopeliä niin valinta
ois vfr koska sp on tällä hetkellä menopelinä
vifferillä ois mukava ajella pitempiä matkoja
ja vtr sp:llä sitten mutkapätkiä ja lyhyempiä
reissuja ja vähän radallakin
mutta jos ei ois sp:tä niin kuitenki se ois joku muu twini
ehkä firestorm tai joku muu
tulevalle kaudelle on tulossa todella mielenkiintoisia
twinejä jotka voi olla tulevaisuudessa harkinnan alla.
tai ainakin pitää käydä koeajo päivillä jos ei muuta.
jaa kävitkö kokeileen siskoa älä kerro yksityiskohtia.
ei onneks tarvi/halua tietää ku en edelleenkään harrasta sukurutsausta!
heh heh kylläpä on nokkelaa sanottavaa.
pitikö ihan viikko miettiä että keksit jotain sanottavaa.
tämä on taas näitä jotka ei oo oikeesti tekniikasta
tai mistään pyöriin liittyvästä tiedä juurikaan mitään.
ajelee h.m.sohvalla ja jne jne.
eikö tää osio ollu just möykkky72
kyselee vtr vs vfr tyyliin kumman laittais
jne jne
ja tämä winski69 heittelee "miejän isä on parempi ku teijän isä"
juttua. jos ei tosiaan oo kokemusta nuista kummastakin
pyörästä niin turhaa kait täälä on vertailla eroja kumpi on milläkin
osa alueella parempi tai huonompi.
no tietenki voi jos on ajanu esim. toisella niin sanoa
ominaisuuksia mistä pitää tai ei pidä kyseisessä
pyörässä.
eiköhän tuo winski69 oo ittesä puhunu jo pussiin.
paraskin sanoon jos ei oo oikeesti mitään sanottavaa.
laitetaanpa keskustelu uudelleen käyntiin asia linjalla
vtr vs vfr erot/ominaisuudet/ulkonäkö jne jne.
vfr ainakin suoraan ajettaessa huomattavasti vakaampi.
vtr levoton suoratiellä.
mutkäpätkällä vtr ehdoton voittaja.
eli tää on kompromissijuttu joka sun pitää ratkaista itse.
tietty toi vfr muuttuu eri peliks ku sen jousitusta muuttaa.
mut ei sen "perusluonne" siitä muutu,, mut kokeile molempia erilaisiila teillä ni saat kyl tuntuman , et kumpi sun juttu.
firestormissa tosiaan jakopää vaatii vähän enemmän
huoltoa ku se on ketjulla ihmettelen tota vähän ku sp:ssä hammasrattailla niin on myös vfr:ssä.
tietty hammasrattaista tulee enemmän meteliä ku ketjusta
vaikka hammasrattaissa on lisänä nuo scissor-hammasrattaat.
Edelleen VFR!mahtava kulkine.
veturi on kiva, vfr on mukava.
Veturilla ajelee tosiaan tietämättään huimia nopeuksia mutkapätkillä, vifferillä hauskuus alkaa siitä missä veturi hakkaa rajoittimelle.
<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
-Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
-Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>
<span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>
pitkällä matkalla tosiaan vfr on hauskempi kun ei oo ihan
niin puuduttuva asento kun veturissa mutta muuta hauskaa
tasapaksussa vifferissa en kyllä itse löydä.
veturilla on hauska ja helppo keulia pelkällä kaasun avauksella
vaikka ei ois kovin kokenutkaan kuski toisin kun vfr:llä
toisaalta onhan siinä haastetta jos sohvalla alkaa keuliin.
Kyllä se hyppää pystyyn ihan OK.(honda rc51 @ Joulu. 10 2008,22:27) kirjoitti
Burnikset ei vaan onnistu... kiitos dual brake system:in
<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
-Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
-Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>
<span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>
(honda rc51 @ Joulu. 10 2008,16:18) kirjoitti
![]()
www.sr-kp.com
Iron Butt Association
Terve, voitko pistää pikkasen vertailua XX vs VTR 1000f. Itse oon ajatellu vastaavaa vaihdosta, en aj ahirmusesti pitkiä pätkiä vaan enemmän sellaisa maakunta retkiä, 200-300 km päivässä.(teme77 @ Marras. 27 2008,10:18) kirjoitti
Honda CBR 929RR <- Honda VTR 1000F Firestorm <-
Honda CBR 1100XX Blackbird <- Honda CBR 1000f <- Kawasaki ZZR 600 <- Honda MBX 125F