Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 49:sta
  1. #1
    Elikä ensi kesäksi uusi mopo kiikarissa ja kaksi mallia nyt mielessä, elikä nuo VFR800 ja VTR.
    Käyttö tarkoitus olisi niin matka kuin kaupunkiajoa sekä joskus myös kyytiläinen mukana. Onko vanhemmalla VTR mallilla paljon eroa tuohon vm 2001 eteen päin olevaan malliin muu kuin mittaristo.
    Elikä kumpi olisi parempi vaihtoehto. hinta harukassa 5000-7000e.
  2. #2
    Itsellä kun on VFR800, niin ehdottomasti se. Kaverilla oli VTR ja onhan se hauska vehje, mutta....
    KTM SMT 990 LE 2010
  3. #3
    Tarkoitatko VTR f mallia ??
    Honda VTR 1000 f

    All for one

    Tom *& Jerry team
  4. #4
    <span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
    -Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
    -Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>

    <span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>
  5. #5
    vfr jos järjellä ajattelet, mutta vtr hauskuuskerroin paljon parempi...
    2001 jälkeen valmistetut.
    ajoasento korkeampi.
    digimittaristo
    ISOMPI 19l tankki
    vtrllä pystyy 2 ajamaan...

    ps. voisi löytyä myyntiin asti -03 mallin vtr hintahaarukassa n6500e



    VeTuRi,Bussi
  6. #6
    Juu F mallia tarkoitin.
    jos ihan myyntiin asti niin jos jaksat laittaa vaikka jotain informaatiota tai kuvia pyörästä vaikka s-postiin.
    mj.lindqvist@gmail.com
    cbr 600f4
    Buell XB12Ss
    Honda 954rr
    kawasaki zx-6r
    Cbr 600f
    Kawasaki Z750 2010

  7. #7
    Moro.

    VTR:stä ei omakohtaisia kokemuksia, mutta jos aiot kyytiläisen ottaa mukaan ja ladata laukkuihin parin matkaviikon romppeet, niin omakoht. kokemukset perusteena suosittelen 2002 vm ---> VFR.

    Rengaskerraksi Michelin Pilot Road 2, Dual Compound. Muut kuluvat kuorman kanssa mennessä loppuun äkkiä. Misukka ei.

    PowerCommander ja penkittämään. OS2 -killerit mukaan, niin saat hyvät säädöt. Nykii ilman n. 4000 - 5000 rpm. Laiha seos tehdassäädöissä. Ei voi säätää kuin PowerC:ll'ä.

    Korkeampi SpoilerPlexi. Ei tutise pää 'matkavauhdissa'. Kyytiläinen voi hyvin myös.

    Jos oikeasti pitkäämatkaa aiot, niin Scott Oliler on ehdoton. Pallin alle mahtuu Lube Tube, jolla riittää, kun alkukaudessa täyttää ja heinäkuun lopulla tarkistaa. Muut ketjuilla vetävät (ja kartaanihemmot) ovat kateellisia. Itteekin helpottaa, kun ei tartte jatkuvasti rasvailla.

    Tuli tämmöinen vuodatus.

    Michelin Pilot Rad 2
    Power Commander
    Spoilleri Plexi
    ScottOiler

    Nämä ovat omakohtaisesti koettuja apuja.
    VFR on mainio näillä varusteilla, en haaveilekaan muusta...

    Niin, itte olen 174 cm/72 kg ja emäntä 160/55 kg.
    Mukana menee laukut ihanumpeensullottuna (paitsi takalaukku, joka on melkein tyhjä) n. 30 - 35 kg tavaraa.

    VFR jaksaa. Ja kyytiläiset kanssa.

    -jami

    P.S. Valot VFR:ssä on perussettinä hyvät. Nillä pärjää hyvin.
    Tankki 22 l.
    e: jami



    Honda CB 125 Twin (1978) 1978 - 1980
    Suzuki GS 500 E (2000) 2006 - 2007
    'Hilja' ('Modesty' in english...) Honda VFR Vtec (2004) 2007 -
  8. #8
    moro

    jos matkustelet vain muutamia pitempiä reissuja
    niin ehdottomasti vtr f hauskuus alkaa siitä
    ja ne v2 saundit
    mutta jos matkustelet koko kesän ja todella
    pitkiä matkoja paljon niin sitten tietenkin vfr
    se on varma matkapyörä toisin kun vtr f
    matka/sportpyörä

    tällä mun vtr sp1 ei taas oo mitään tekemistä matkustamisen
    kans siihen ei saa esim. laukku settiä ja ajo asento karu
    matka ajoon mutta tuo vtr firestorm on taas parempi siihen.



  9. #9
    Joo f mallilla nyt kauden ajaneena, noi saundit on kyllä loistavat. Matkaajoa tulee ajeltua jonninverran, 650 km päivä on ollut ihan ok, ajoasento minusta hyvä siihen. Radallakin käyttäytyy ihan ok, kunhan ton etupään jousituksen muuttaa. Siis vaihtaa jousisarjat. Bensaa kyllä menee...
    Toi maneesin f on kylle edukas...
    Honda VTR 1000 f

    All for one

    Tom *& Jerry team
  10. #10
    VTR todellakin huomattavasti hauskempi kulkupeli keveyden ja ketteryyden ja varsinkin ääniensä puolesta.
    Matkatavara kapasitettia Veturissa taasen ei ole. Jos repulla pärjää niin sit oiva matkapeli.
    Eikä se janoisuus mikään ongelma ole, jos 6litraa satkulla on liikaa, niin vaihtaa sit harrastusta.
    <a href="http://i59.photobucket.com/albums/g309/KKTMeeting/VTR/DSC03103.jpg" target="_blank">
    VTR 1000f FireStorm</a>
    Suzuki DR-Z 400 SM
  11. #11
    Kyllä VeTuRiinkin saa matka tavaraa. Tankkilaukku+ reppu + kapan iso takalaukku.

    Kapan laukku telineineen liikenee ihan myyntii asti jos joku tarviaa. Mahtuu 2 kypärää sisään.
    Honda VTR 1000 F
    Fiat 127 -79 903cc

    Tuhatkuutiota on tarpeeksi!
    VTR
  12. #12
    Lainaa (FarOs @ Marras. 24 2008,09:52) kirjoitti
    VTR todellakin huomattavasti hauskempi kulkupeli keveyden ja ketteryyden ja varsinkin ääniensä puolesta.
    Matkatavara kapasitettia Veturissa taasen ei ole. Jos repulla pärjää niin sit oiva matkapeli.
    Eikä se janoisuus mikään ongelma ole, jos 6litraa satkulla on liikaa, niin vaihtaa sit harrastusta.
    Jos vaan menis 6 litralla...
    Honda VTR 1000 f

    All for one

    Tom *& Jerry team
  13. #13
    Vtr:n saa huomattavasti uudemman kuin vfr:n. Itse en ymmärrä mikä noissa vfr:ssä maksaa
    Ne kun ovat täysin perus pyöriä täysin perus ajoominaisuuksilla.
    Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08


    m 72 projekti
  14. #14
    Lainaa (Timberline @ Marras. 24 2008,18:29) kirjoitti
    Lainaa (FarOs @ Marras. 24 2008,09:52) kirjoitti
    VTR todellakin huomattavasti hauskempi kulkupeli keveyden ja ketteryyden ja varsinkin ääniensä puolesta.
    Matkatavara kapasitettia Veturissa taasen ei ole. Jos repulla pärjää niin sit oiva matkapeli.
    Eikä se janoisuus mikään ongelma ole, jos 6litraa satkulla on liikaa, niin vaihtaa sit harrastusta.
    Jos vaan menis 6 litralla...
    +1

    Btw,
    VTR 1000 F -01 myynnissä
    "Dear Noah,
    We could have sworn you said the ark wasn't leaving till 5.
    Sincerely, Unicorns"

    EX Honda VTR 1000 -01 " Veturi "
    Yamaha Wild Star 1600 -01
  15. #15
    Lainaa (rammus @ Marras. 24 2008,18:51) kirjoitti
    Vtr:n saa huomattavasti uudemman kuin vfr:n. Itse en ymmärrä mikä noissa vfr:ssä maksaa *
    Ne kun ovat täysin perus pyöriä täysin perus ajoominaisuuksilla.
    Höpö höppö!! Vifferissä on miljoonankilsan kone, ja sillä peippaa keskivertokuski 1000kyykky wannabe ajurin koska vaan mutkapätkillä.... se kestää ja menee ja on kaikinpuolin edistynyt MP.
    <span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
    -Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
    -Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>

    <span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>
  16. #16
    Lainaa (samu69 @ Marras. 24 2008,21:05) kirjoitti
    Lainaa (rammus @ Marras. 24 2008,18:51) kirjoitti
    Vtr:n saa huomattavasti uudemman kuin vfr:n. Itse en ymmärrä mikä noissa vfr:ssä maksaa *
    Ne kun ovat täysin perus pyöriä täysin perus ajoominaisuuksilla.
    Höpö höppö!! Vifferissä on miljoonankilsan kone, ja sillä peippaa keskivertokuski 1000kyykky wannabe ajurin koska vaan mutkapätkillä.... se kestää ja menee ja on kaikinpuolin edistynyt MP. *
    Höpöp höpö itsellesi. Molemmilla pyörillä ajaneena en voi todellakaan ymmärtää ylihintaa vfr:stä.



    Mitä niillä miljoonalla kilsalla tekee? Mä en tiedä montaakaan joka sen verran ois pyörillään ajanut, useimmat vaihtaa muutaman vuoden välein. Kulutusosat noissa kuluu niin kuin muissakin.

    Mun mielipide on että vtr:ssä saa hinta laatusuhteeltaan enemmän ja parempaa. Vaikka sä olisit mua valovuoden nopeempi sun vfr:lläs.
    Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08


    m 72 projekti
  17. #17
    Lainaa (samu69 @ Marras. 24 2008,21:05) kirjoitti
    Lainaa (rammus @ Marras. 24 2008,18:51) kirjoitti
    Vtr:n saa huomattavasti uudemman kuin vfr:n. Itse en ymmärrä mikä noissa vfr:ssä maksaa
    Ne kun ovat täysin perus pyöriä täysin perus ajoominaisuuksilla.
    Höpö höppö!! Vifferissä on miljoonankilsan kone, ja sillä peippaa keskivertokuski 1000kyykky wannabe ajurin koska vaan mutkapätkillä.... se kestää ja menee ja on kaikinpuolin edistynyt MP.
    joo voit varmaan vifferillä olla tosiaan nopee
    mutta veturilla oisit mutka pätkällä vielä nopeempi
    se on kuitenki se sporttisempi/keveämpi/ketterämpi
    jne jne.
    ja vifferi on sitten taas enempi sport touring ehkä jopa
    pelkkä matkapyöräkin vaan (hyvä sellainen).
    noin 20kg paino erokin vaikuttaa vähän käsiteltävyyteen.
    vfr:ssä on ehkä edistyneempi tekniikka ainakin kansissa
    kuin vtr:ssä.
    mutta enpä oo kuullu vtr f mallissakaan mitään moitteita tekniikassa.



  18. #18
    Lainaa (Timmiehh @ Marras. 24 2008,19:28) kirjoitti
    Lainaa (Timberline @ Marras. 24 2008,18:29) kirjoitti
    Lainaa (FarOs @ Marras. 24 2008,09:52) kirjoitti
    VTR todellakin huomattavasti hauskempi kulkupeli keveyden ja ketteryyden ja varsinkin ääniensä puolesta.
    Matkatavara kapasitettia Veturissa taasen ei ole. Jos repulla pärjää niin sit oiva matkapeli.
    Eikä se janoisuus mikään ongelma ole, jos 6litraa satkulla on liikaa, niin vaihtaa sit harrastusta.
    Jos vaan menis 6 litralla...
    +1

    Btw,
    VTR 1000 F -01 myynnissä
    Soon kuulkaa poijjaat kaasukaffan säätelystä kiinni!!
    Itse olen yhellä reissulla täälä pohjanmaan lakeuksien suorilla saanut sinne 5litran paikkeille kulutuksen. Et ihan yhtä vähän/paljon se vie kuin muutkin pelit...



    <a href="http://i59.photobucket.com/albums/g309/KKTMeeting/VTR/DSC03103.jpg" target="_blank">
    VTR 1000f FireStorm</a>
    Suzuki DR-Z 400 SM
  19. #19
    Lainaa (FarOs @ Marras. 25 2008,15:37) kirjoitti
    Lainaa (Timmiehh @ Marras. 24 2008,19:28) kirjoitti
    Lainaa (Timberline @ Marras. 24 2008,18:29) kirjoitti
    Lainaa (FarOs @ Marras. 24 2008,09:52) kirjoitti
    VTR todellakin huomattavasti hauskempi kulkupeli keveyden ja ketteryyden ja varsinkin ääniensä puolesta.
    Matkatavara kapasitettia Veturissa taasen ei ole. Jos repulla pärjää niin sit oiva matkapeli.
    Eikä se janoisuus mikään ongelma ole, jos 6litraa satkulla on liikaa, niin vaihtaa sit harrastusta.
    Jos vaan menis 6 litralla...
    +1

    Btw,
    VTR 1000 F -01 myynnissä
    Soon kuulkaa poijjaat kaasukaffan säätelystä kiinni!!
    Itse olen yhellä reissulla täälä pohjanmaan lakeuksien suorilla saanut sinne 5litran paikkeille kulutuksen. Et ihan yhtä vähän/paljon se vie kuin muutkin pelit...
    Saattaa olla mutta ei mee millään tankillisella 300 km. 238,2 on tarkka mittaus. Sit loppu löpö. Ja eikohan noi virityksen syö myös osansa...
    Honda VTR 1000 f

    All for one

    Tom *& Jerry team
  20. #20
  21. #21
    Lainaa (Timberline @ Marras. 25 2008,18:09) kirjoitti
    Lainaa (FarOs @ Marras. 25 2008,15:37) kirjoitti
    Lainaa (Timmiehh @ Marras. 24 2008,19:28) kirjoitti
    Lainaa (Timberline @ Marras. 24 2008,18:29) kirjoitti
    Lainaa (FarOs @ Marras. 24 2008,09:52) kirjoitti
    VTR todellakin huomattavasti hauskempi kulkupeli keveyden ja ketteryyden ja varsinkin ääniensä puolesta.
    Matkatavara kapasitettia Veturissa taasen ei ole. Jos repulla pärjää niin sit oiva matkapeli.
    Eikä se janoisuus mikään ongelma ole, jos 6litraa satkulla on liikaa, niin vaihtaa sit harrastusta.
    Jos vaan menis 6 litralla...
    +1

    Btw,
    VTR 1000 F -01 myynnissä
    Soon kuulkaa poijjaat kaasukaffan säätelystä kiinni!!
    Itse olen yhellä reissulla täälä pohjanmaan lakeuksien suorilla saanut sinne 5litran paikkeille kulutuksen. Et ihan yhtä vähän/paljon se vie kuin muutkin pelit...
    Saattaa olla mutta ei mee millään tankillisella 300 km. 238,2 on tarkka mittaus. Sit loppu löpö. Ja eikohan noi virityksen syö myös osansa...


    SDR1290
    --me mutkan jälkeen käymme mutkaan vain huomataksemme, että olipas ihan v***n kivaa!--
  22. #22
    Lainaa (tiggeri @ Marras. 25 2008,21:33) kirjoitti
    Lainaa (Timberline @ Marras. 25 2008,18:09) kirjoitti
    Lainaa (FarOs @ Marras. 25 2008,15:37) kirjoitti
    Lainaa (Timmiehh @ Marras. 24 2008,19:28) kirjoitti
    Lainaa (Timberline @ Marras. 24 2008,18:29) kirjoitti
    Lainaa (FarOs @ Marras. 24 2008,09:52) kirjoitti
    VTR todellakin huomattavasti hauskempi kulkupeli keveyden ja ketteryyden ja varsinkin ääniensä puolesta.
    Matkatavara kapasitettia Veturissa taasen ei ole. Jos repulla pärjää niin sit oiva matkapeli.
    Eikä se janoisuus mikään ongelma ole, jos 6litraa satkulla on liikaa, niin vaihtaa sit harrastusta.
    Jos vaan menis 6 litralla...
    +1

    Btw,
    VTR 1000 F -01 myynnissä
    Soon kuulkaa poijjaat kaasukaffan säätelystä kiinni!!
    Itse olen yhellä reissulla täälä pohjanmaan lakeuksien suorilla saanut sinne 5litran paikkeille kulutuksen. Et ihan yhtä vähän/paljon se vie kuin muutkin pelit...
    Saattaa olla mutta ei mee millään tankillisella 300 km. 238,2 on tarkka mittaus. Sit loppu löpö. Ja eikohan noi virityksen syö myös osansa...


    .. yseiseltä reissulta toi kuva. Toi purkki oli kyllä kuskille
    Honda VTR 1000 f

    All for one

    Tom *& Jerry team
  23. #23
    Onko sillä bensan kulutuksella niin väliä viekö 5 tai 7 litraa 100km kunhan on hauskaa ajamista ja matka jatkuu, onhan noita huoltsikoita aika tiuhaan niin tuskin se bensa loppuun pääsee Taidan pikkuhiljaa taipua tuonne vtr:n suuntaan kun pituutta kuitenkin vaan se 169cm tosin painoa 90kg
    Vakuutuksetkin näytti olevan suht siedettävissä markinaaleissa verrattuna ns kyykkypyöriin.
    cbr 600f4
    Buell XB12Ss
    Honda 954rr
    kawasaki zx-6r
    Cbr 600f
    Kawasaki Z750 2010

  24. #24
    voin taata että hauskaa ajamista veturilla riittää...
    eikä ole tosiaan radallakaan tientukkona. nimim. kokemusta on.
    emäntäkään ei ole valittanut kyydillä olosta.



    VeTuRi,Bussi
  25. #25
    Joo ei toi bensan kulutus ongelma oo. Kyllä tossa 200 kmvälein jo tekee mieli usein kahvia tai jotain muuta.
    Honda VTR 1000 f

    All for one

    Tom *& Jerry team
  26. #26
    Kyllä täältä tulis selkeesti ääni VFR:lle.

    Loistava pyörä kaikenlaiseen ajoon. Ajoasento hyvä, vääntää ja kulkee mukavasti, myös kaupunkiajossa ja mutkapätkällä. Putken vaihto, niin makeat soundi löytyy kyllä vihveröstäkin

    Matkapyöränä mukava ja kyytiläinen+tavarat ei tunnu missään. Kulutus matkallakin kaikella kuormalla alle 5 l/100 km.

    Ja kyllähän VFR ulkonäöllisestikin hakkaa ton hiukan puolitekosen olosen vtr:n 10 - 0

    Mut osta se, mikä tuntuu ittelles paremmalta. Hyviä varmaan molemmat, Ite ottaisin noista kahdesta ehdottoman ehdottomasti kuitenkin VFR:n.
  27. #27
    Noista kahdesta ehdottomasti VTR, jos laiskanpulskean matkakulkineen niin sittä VFR.

    Veturi on vaan hauska vekotin (varsinkin rähinä henkisillä putkille)
    - XT 660 R
  28. #28
    Lainaa (hannu p @ Marras. 26 2008,21:04) kirjoitti
    Kyllä täältä tulis selkeesti ääni VFR:lle.

    Loistava pyörä kaikenlaiseen ajoon. Ajoasento hyvä, vääntää ja kulkee mukavasti, myös kaupunkiajossa ja mutkapätkällä. Putken vaihto, niin makeat soundi löytyy kyllä vihveröstäkin

    Matkapyöränä mukava ja kyytiläinen+tavarat ei tunnu missään. Kulutus matkallakin kaikella kuormalla alle 5 l/100 km.

    Ja kyllähän VFR ulkonäöllisestikin hakkaa ton hiukan puolitekosen olosen vtr:n 10 - 0

    Mut osta se, mikä tuntuu ittelles paremmalta. Hyviä varmaan molemmat, Ite ottaisin noista kahdesta ehdottoman ehdottomasti kuitenkin VFR:n.
    no itse oon kyllä samaa mieltä siinä että
    vfr hakkaa vakiona ulkonäöllisesti vtr
    mutta jos veturiin laittaa alakatteen
    tai colin edvards katteet niin sitten on asiat
    reilusti toisin päin eikä vifferiin vastaavia oo
    saatavana.
    se vaan on nyt niin omasta mielestä että
    vfr on matkalehmä niin ku se on tarkoitettu olevan
    (hyvä sellainen)
    eikä se kyllä minään päivänä millään putkistolla
    oo niin mahtavan kuulonen ku vtr vaikka pelkillä
    slipareilla
    ja veturilla voi jos lapsettaa niin ajella pelkällä
    kaasun kääntämisellä muutaman satametriä
    keula pystyssä vaikka ei niin hyvä kuski oiskaan.

    ja kulutus on veturissa varmasti enemmän
    vifferissä mutta eikö niitä bensa asemia oo
    sitä varten tehty että sieltä sais lisää sitä
    ittiää
  29. #29
    juu...kaksi kesää VTR:llä ajaneena ja vain kerran VFR:ää kokeilleena ottaisin ehdottomasti VTR:n. Mulla oli alakate ja hi-pipet omassa ja mun mielestä se oli yksinkertaisesti kaunis pyörä. Hienompi kuin VFR, joka sekään ei toki ole ruma. Makuasioita.

    Edelleenkin kaipaan toisinaan Veturia, vaikka alla on nyt mukamas "parempi" pyörä. Fiilis tuolla Veturilla oli kyllä huipussaan!! Mahtava pyörä kaiken kaikkiaan.
    CBR1000F -87/90 -> CBR1100XX -99-> VTR1000F -05-> CBR1000RR Repsol -05 -> CB 350 -72
  30.  
  31. #30
    Lainaa (winski69 @ Joulu. 01 2008,12:51) kirjoitti
    Eix tää ole just et "miejän isä on parempi ku teijän isä"?
    vi.....ko väliä toinen tykää tyttärestä ja toinen äitistä, ja mä tykään molemmista.
    Mutta jos sulta kysytään mielipidettä niin varmaan vastaat kysymykseen...???
    <a href="http://i59.photobucket.com/albums/g309/KKTMeeting/VTR/DSC03103.jpg" target="_blank">
    VTR 1000f FireStorm</a>
    Suzuki DR-Z 400 SM
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen