Sivu: 6 / 15:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 45678 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 151:stä 180:een 448:sta
  1. #151
    Lainaa (vtwin @ Tammi. 26 2010,22:24) kirjoitti
    Lainaa (Athene @ Tammi. 26 2010,18:19) kirjoitti
    Sitten itse asiaan ... Onko kellään kokemusta isomman työsylinterin vaihdosta kytkimeen? Keventääkö paljon kytkintä? Lyhyempien kahvojen kanssa tarvis voimaa .
    On vaihdettu, En minä nyt tiedä keventääkö se paljoa? Ota kytkimestä 2 jousta pois, se auttaa varmasti ja siitä ei ole mitään haittaa.
    Vaihdettiin eilen uusi työsylinteri paikoilleen. Kyllä kytkimen kevennyksen huomasi välittömästi + kytkimen tuntuma parantui TODELLA paljon. Ennen kytkin tuntui kuin olisi puupalikkaa painanut, nyt hyvinkin herkkä . Kaikenkaikkiaan "kylmätyyppien" perusteella erittäin onnistunut investointi !
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  2. #152
    Lainaa (Athene @ Helmi. 17 2010,10:31) kirjoitti
    Vaihdettiin eilen uusi työsylinteri paikoilleen. Kyllä kytkimen kevennyksen huomasi välittömästi + kytkimen tuntuma parantui TODELLA paljon. Ennen kytkin tuntui kuin olisi puupalikkaa painanut, nyt hyvinkin herkkä . Kaikenkaikkiaan "kylmätyyppien" perusteella erittäin onnistunut investointi !
    Aika samanlainen oli oma kokemus ST4:ssa ja nyt muistui mieleen se haittapuoli: kytkinakselin liike lyhenee -> kytkin "aukeaa" vähemmän -> vapaan löytyminen paikoillaan on hiukan hankalampaa (ainakin nyt kun kello ja levyt on jo aikalailla hakkautuneet pykälille)



  3. #153
    No niin, nyt on sitten SF:tä tehty touringversio. Yksi 20l sivulaukku vasemmalle puolelle, takajalkatapin tilalle.

    Vielä puuttuu navin kiinnitys. Sitten se olisikin valmis viikon-puolentoista tourneelle. Houkuttaa kovasti ajatus käydä näyttämässä sille kotiseutuja.
    SF 1098S
    MTS V4S Sport
  4. #154


    touring sf eli 8L bags conectionin tankkilaukku, tuunattu monsterin kiinnitys rengas,navi kiinnitys oma tuunaus *



    yamaha fzr1000-90,suzuki gsx600r-96, suzuki bandit1200-98,honda x11-00,benelli tnt caferacer 1150-05,
    ducati monster s4rs testaretta-07,suzuki b-king-08,ducati streetfighter-09 ,ducati multistrada 1200-10, ducati diavel-11, KTM adventure 1190-13
  5. #155
  6. #156
    heh mulla muuten sama mut reppuna haglöfs *

    luistokytkimen tilalla muuten vaan punanen ja mopokin on karvalakki



  7. #157
    Nyt kun saat sun pyörään hieman Termeillä ääntä, niin mun pyörä voi lähtä ajelee sun pyörän kanssa. *
    Viime kesänä se sun oli niin ujo ja hiljanen
  8. #158
    Ei voi kestää!!! Yhden Ducatin kilpitelineen kelkkominen Italiasta tuntuu olevan aika ylivoimaisen vaikeaa .
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  9. #159
    Venasin putkistoa 4kk kunnes tajusin,että on ebay!
    Kilpitelineet tuli kuukaudessa uk:n kautta.
    Monster 1100S in red
    Vespa Primavera -68
    Helkama Major -69

    ex
    -Kawasaki KX 125
    -MS2R1000
    -MS4
  10. #160
    Mulla on Hyperin rojut olleet kanssa syksystä asti tilauksessa, niin kuulin jotain, että siellä on ollu tehtaat kiinni talvella. Eipä sillä tosin mulle niin väliä, kunhan nyt kohta tulisivat.
    ER5 -> Yamaha FZ6 -> XT660Z Tenere -> HYM 1100 -> VFR1200X -> GSX-S1000A
  11. #161
    Joo. Kyllähän sitä orkkistelineen kanssakin menee. Villein "arvaus" oli, että kuukauden päästä saisi ... (ja siis jotain 3 kk odotettu jo). Voishan sitä kuitenkin varoiksi tutkia, josko jossain olisi originaaliversioita netissä myynnissä. Eli siis se Ducun oma sirompi kilpiteline.

    On muuten laite tämä Streetfighter. Suunnittelin samaan aikaan myös 1098:n ostoa, mutta onneksi en ostanut. Varsinkin kun koeajoin 1198S:n vielä Streetfighterin oston jälkeen. 1098 ja 1198 menee kyllä varmaan radalla, mutta melkoisen epämiellyttävää on normiajoon se niiden ajoasento ja pitkät vaihdevälitykset. Streetfighterissä on samat ominaisuudet moottorissa ja huomattavasti paremmin rentoon (ja agressiiviseen katuajoon) ajoon sopiva ajogeometria . Nyt on kiva jopa cruisailla kaupungissa, mitä ei kyykyllä ole koskaan tehnyt mieli tehdä yhtään pakollisen lisäksi ylimääräistä !! Aina vaan siis varmistuu, että oikea on ollut ostos .



    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  12. #162
    Lainaa (Athene @ Huhti. 10 2010,17:30) kirjoitti
    On muuten laite tämä Streetfighter. Suunnittelin samaan aikaan myös 1098:n ostoa, mutta onneksi en ostanut. Varsinkin kun koeajoin 1198S:n vielä Streetfighterin oston jälkeen. 1098 ja 1198 menee kyllä varmaan radalla, mutta melkoisen epämiellyttävää on normiajoon se niiden ajoasento ja pitkät vaihdevälitykset. Streetfighterissä on samat ominaisuudet moottorissa ja huomattavasti paremmin rentoon (ja agressiiviseen katuajoon) ajoon sopiva ajogeometria . Nyt on kiva jopa cruisailla kaupungissa, mitä ei kyykyllä ole koskaan tehnyt mieli tehdä yhtään pakollisen lisäksi ylimääräistä !! Aina vaan siis varmistuu, että oikea on ollut ostos .
    Minäkin ajelin tänään Hypermotardilla ja sekin tuntui hyvältä tähän keliin ja liukkaalle asfaltille. Mutta ei sillä viitsisi pitkiä matkoja körötellä. Kumma kun Harrikalla pitkätkään matkat ei tunnu mitenkään ylivoimaisilta eli katteella ei taida olla mitään sen kanssa tekemistä, moottori kaipaa toimintaa.
    Ärräpyörät otan liikenteeseen vasta toukokuun puolella. Streetfighteria en ole ajanut kun se muotoilu ei ole aivan minun makuun, mutta toisaalta ilman katteita on vaikea tehdä jäähdyttimien kanssa kaunista. Sikäli Monster on ulkonäöltään minun mielestä parempi, mutta siitähän uupuu se teho. Keski-euroopan kaupungeissa se teho riittää kyllä.
    Jotenkin Ducatilta jäi tekemättä semmoinen monikäyttöpyörä, kun uudesta Multistradasta tehtiin Bemarin Gessun kilpailija. Aivan liian norsu ja korkea. Olisivat tehneet streetfighterista lievästi katetun version.
    Olisi mahtava saada vaikka 1098R:n koneella pystymmällä ajoasennolla ja huippualustalla all-around-pyörä. Katteen ei tarvitsisi olla iso, mutta jotain pitäisi olla ja myös koneen molemmin puolin. Oikeastaan kävisi 1098R pienemmällä tai aivan vähän pystymmällä katteella ja eri takarungolla jolla voisi kyydittää ja saisi laukut. Tarvisin siis nopeaa Ducatia, jolla olisi mukava ajaa kaupungissakin ja vieläpä joskus kaksi päällä.
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  13. #163
    Pikkuinen bensatankki... Saa käydä huoltiksella ahkeraan .

    Mitä rengastusta olette käyttäneet originaali Corsa3:sten lisäksi omissanne? Ajattelin Metzelerin Racetec Interact K3:t laittaa seuraavaksi alle, kun semmoiset tuli varastoon hankittua.

    Olis muuten vieläkin noi mustat koneistettua alumiinia olevat säädettävät racingjalkatappisarjat hiilikuitumausteilla kaupan. 150 eur.... Ni pääsis ehkä joskus eroonkin kun lähes ilmaiseksi lähtee .



    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  14. #164
    taakse on eksynyt tällä hetkellä pirellin supercorsa sc2.
    Märälle kelille ei varmasti niin hyvä rengas kuin corsa III.

    Seuraavaksi renkaiksi voisi ajatella supercorsa sc1/sc2
    tai pirellin rosso corsaa.

    Corsa III ei ole mitään pahaa sanottavaa mitkä on ensi asennus renkaat, heikkoa oli vain minun käytössä kulutus kestävyys.
    Sateella tarjoaa ainakin hyvin pitoa.
    ducati streetfighter s , ktm 450sxs
  15. #165
    Lainaa (Athene @ Huhti. 10 2010,17:30) kirjoitti
    Joo. Kyllähän sitä orkkistelineen kanssakin menee. Villein "arvaus" oli, että kuukauden päästä saisi ... (ja siis jotain 3 kk odotettu jo). Voishan sitä kuitenkin varoiksi tutkia, josko jossain olisi originaaliversioita netissä myynnissä. Eli siis se Ducun oma sirompi kilpiteline.

    On muuten laite tämä Streetfighter. Suunnittelin samaan aikaan myös 1098:n ostoa, mutta onneksi en ostanut. Varsinkin kun koeajoin 1198S:n vielä Streetfighterin oston jälkeen. 1098 ja 1198 menee kyllä varmaan radalla, mutta melkoisen epämiellyttävää on normiajoon se niiden ajoasento ja pitkät vaihdevälitykset. Streetfighterissä on samat ominaisuudet moottorissa ja huomattavasti paremmin rentoon (ja agressiiviseen katuajoon) ajoon sopiva ajogeometria . Nyt on kiva jopa cruisailla kaupungissa, mitä ei kyykyllä ole koskaan tehnyt mieli tehdä yhtään pakollisen lisäksi ylimääräistä !! Aina vaan siis varmistuu, että oikea on ollut ostos .
    ja kun vielä käyt kokeilemassa radalla.
    on hyvin kiva ajaa siellä myös.
    ducati streetfighter s , ktm 450sxs
  16. #166
    ^ Useammalle ratapäivälle ilmoittauduttu, että eiköhän sekin puoli SF:stä tule siis tutuksi .
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  17. #167
    Hyvä pulverimaalaaja löydetty. Voipi olla, että tuunataan ja hifistellään Ducun kanssa vielä hieman lisää ....
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  18. #168
    Lainaa (ducati SF @ Maalis. 23 2010,20:51) kirjoitti
    Nyt kun saat sun pyörään hieman Termeillä ääntä, niin mun pyörä voi lähtä ajelee sun pyörän kanssa. *
    Viime kesänä se sun oli niin ujo ja hiljanen
    nyt on hiljaisuus poistettu. Hyvin laulaa ja naapurit kiittää
  19. #169
    Lainaa (Athene @ Huhti. 27 2010,20:03) kirjoitti
    Hyvä pulverimaalaaja löydetty. Voipi olla, että tuunataan ja hifistellään Ducun kanssa vielä hieman lisää ....
    Pistähän jotain hintoja, jos viitsit. Itsekin joskus suunnitellut erinäisten osien maalauttamista.
    Aprilia RSV4 1100 Factory (sold), Ducati 999X, KTM 350 SX-F, Vespa Primavera 50.
  20. #170
    Lainaa (Desmosedici @ Touko. 04 2010,14:12) kirjoitti
    Lainaa (Athene @ Huhti. 27 2010,20:03) kirjoitti
    Hyvä pulverimaalaaja löydetty. Voipi olla, että tuunataan ja hifistellään Ducun kanssa vielä hieman lisää ....
    Pistähän jotain hintoja, jos viitsit. Itsekin joskus suunnitellut erinäisten osien maalauttamista.
    Tuttu. Tekee mulle pelkkien materiaalien hinnoilla... Eli valitettavasti ei vertailukelpoinen hintatieto ...
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  21. #171
    Oma apu paras apu jälleen... Saksasta lähti tilaukseen osat, joita ei Suomen jälleenmyyjä tunnu mitenkään saavan kelkottua Suomeen . Hirveän vaivalloista tuntuu olevan hankkia yksi kilpiteline tänne kolmen kuukauden odotuksellakaan, vaikka Saksasta saa saman tavaran 50 eur halvemmalla ja heti toimitukseen . Turha siis miettiä enää mistä osat hankitaan jatkossakin ...
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  22. #172
    Lainaa (Desmosedici @ Touko. 04 2010,14:12) kirjoitti
    Lainaa (Athene @ Huhti. 27 2010,20:03) kirjoitti
    Hyvä pulverimaalaaja löydetty. Voipi olla, että tuunataan ja hifistellään Ducun kanssa vielä hieman lisää ....
    Pistähän jotain hintoja, jos viitsit. Itsekin joskus suunnitellut erinäisten osien maalauttamista.
    Pulverimaalaus on todella halpaa.Pieni pahvilaatikollinen osia ( n15 irto osaa) maksoi viimeksi 25€. Ei jää siitä kellään kiinni, irrottamisen vaiva suurempi.
  23. #173
    tänään piti käydä vähän huiluja huudattamassa allrightin pihassa. tulihan katottua samalla mitä penkki näyttää ja 154hepoa tuli tulokseksi
  24. #174
    Lainaa (jaaja @ Touko. 14 2010,19:22) kirjoitti
    tänään piti käydä vähän huiluja huudattamassa allrightin pihassa. tulihan katottua samalla mitä penkki näyttää ja 154hepoa tuli tulokseksi
    Hyvä tulos . Mitä modauksia on kiinni?
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  25. #175
    ei muuta voimaan liittyviä kun termin sliparit, ilmanputsari ja ecu. Pari hepoa pelkillä äänillä



  26. #176
    No hyvin on tehdas pitänyt lupaukset tehoista ! Vois kans joskus mielenkiinnosta penkittää ton oman, kun kaverilla on oma penkki... Mulla vaan on täysin vakio tuo ja tuskin tulee putkistovaihteluita tehtyäkään (tai no, ehkä, jos lotossa voittaa tai ei sitä kakkospyörää hommaa).

    ++ Edit; Siellä on woimaa missä on ääntäkin !



    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  27. #177
    Nyt on ratailtu Streetfighterilla ekaa kertaa. Hyvä vertaus rivineloneen kaverilta, joka sitä radalle lainasi; Ducati on kuin muskeliauto ja rivinelkku (esim. gsx-r 1000) on kuin japanilainen urheiluauto. Eli molemmissa on voimaa, mutta ihan eri tavalla . Yllättävän kevyt ja helppo Ducu on viedä radalla. Kyllä sillä nyt kohtuudella pysyi pois jaloista keskiryhmässäkin (jopa mun nautiskeluajotaidoilla)... Todella erilainen ajaa kuin aiemmat kyykkyni. Piti opetella hieman uudestaan ajoasentoa ja kierroslukualueita. Mutta moottori kehrää semmoisella soundilla, että ... Positiivinen yllätys rata-ajossa * ! Huomenna toivon mukaan pääsee fiilistelemään lisää *.



    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  28. #178
    Ja kyllä, se musta pakoputken suojapelti on kantapään tiellä kun ajaa kovempaa ja pitäis roikkua enemmän. Pitää nilkka vääntää outoon asentoon...
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  29. #179
    Pelti pois vaan, ei se kiinni voi ajaa kun suoraa tietä.
    Siinä riittää pieni pala hiilikuitua tms. ettei kenkä pala putkeen.
    Ei ole ihan selvinpäin moista suunniteltu tai sitten ei suunnittelijat ole pyörällä ajaneet..



  30.  
  31. #180
    Lainaa (ducati SF @ Touko. 18 2010,19:54) kirjoitti
    Siinä riittää pieni pala hiilikuitua tms. ettei kenkä pala putkeen.
    Piece of carbon . Semmoisen hommaan... Ja sirommat peilit myös yms.. Hitsi... Kun yhden kohdan muuttaa, niin sit siinä vieressä huomaa taas lisää modattavaa . Paljon on suunnitelmia, vähän on rahaa .
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
Sivu: 6 / 15:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 45678 ... ViimeinenViimeinen