Sivu: 8 / 15:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 678910 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 211:stä 240:een 450:sta
  1. #211
    Itse penkitin pyörän viime kesänä ja tulos oli 158 (slipari, vapari ja chippi). Käppyräkin varmasti vielä jostain löytyisi.
    Tosiaan, eihän tästä pyörästä voi kuin käyttää ylisanoja!
    Nyt kuitenkin ajattelin luopua rakkaastani, Diavel siintää mielessä

    Eli jos on tarvetta hyvälle taistelijalle:

    http://www.nettimoto.com/ducati/streetfighter/1069136


    Myös Ducatin uusia "tuning"osia olisi jäljellä:

    - Punaiset Racing ketjut, hiilikuituinen kytkinkoppa, hiilikuituinen eturattaan suoja ja Ducati Data Analyser (DDA)
    Viimeksi muokannut: Petee; 30.11.2020 klo 20:30.
    Yamaha Thundercat 600 -01 ex
    Yamaha Thunderace 1000 -02 ex
    Triumph Speed Four -04 ex
    Suzuki GSX-R 600 -05 ex
    Aprilia RSV Factory -05 ex
    Ducati Streetfighter -10 ex
  2. #212
    Makuasioitahan nämä, mutta mikä siinä Diavelissa olisi parempaa?
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  3. #213
    Mietin kanssa samaa...
    * If it ain't broken, fix it until it is!

    Ducati Club Finland ry:n kouluttaja
    Liikenneopettaja, mp-kouluttaja

    Ducatisti aina ja...
  4. #214
    No sanotaanko näin että tuo hallituskin haluaisi mukaan ja toiseksi nuo nopeusrajoitukset ei tahdo riittää noilla mutkapätkillä
    Rupeaa väkisin ajattelemaan näin vanhemmalla iällä tuota terveyttä ja jalkikasvua!



    Yamaha Thundercat 600 -01 ex
    Yamaha Thunderace 1000 -02 ex
    Triumph Speed Four -04 ex
    Suzuki GSX-R 600 -05 ex
    Aprilia RSV Factory -05 ex
    Ducati Streetfighter -10 ex
  5. #215
    Lainaa (Petee @ Tammi. 28 2011,17:06) kirjoitti
    No sanotaanko näin että tuo hallituskin haluaisi mukaan ja toiseksi nuo nopeusrajoitukset ei tahdo riittää noilla mutkapätkillä
    Rupeaa väkisin ajattelemaan näin vanhemmalla iällä tuota terveyttä ja jalkikasvua!
    Hmm, Diaveliin vaihtamalla ei tuo kulkupuoli paljonkaan taida vähentyä...tai saattaa tietysti hallitus rajoittaa nopeuta on-line



    SF 1098S
    MTS V4S Sport
  6. #216
    Herkullisen näköiset varustukset tuossa em. myynnissä olevassa laitteessa. Putkistoa tekis kans mieli, mutta, mutta... (vaatis lottovoiton)

    On muuten yksi varustelijoiden unelmia tämä Ducati . Kaikennäköistä mageeta hilkettä saa, jos vaan tililtä löytyy katetta !



    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  7. #217
    Lainaa (Athene @ Helmi. 03 2011,14:10) kirjoitti
    Herkullisen näköiset varustukset tuossa em. myynnissä olevassa laitteessa. Putkistoa tekis kans mieli, mutta, mutta... (vaatis lottovoiton)

    On muuten yksi varustelijoiden unelmia tämä Ducati . Kaikennäköistä mageeta hilkettä saa, jos vaan tililtä löytyy katetta !
    Kiitos, onhan tuohon tullut ihan liikaa hasattua.
    Peilithän tuossa on vielä häpeäpilkku.

    Peilit vaihtoon, hiilikuituiset vanteet alle ja Termigionin tilalle seuraavat, sit olisin tyytyväinen. No jää jotain seuraavalle omistajalle...





    Yamaha Thundercat 600 -01 ex
    Yamaha Thunderace 1000 -02 ex
    Triumph Speed Four -04 ex
    Suzuki GSX-R 600 -05 ex
    Aprilia RSV Factory -05 ex
    Ducati Streetfighter -10 ex
  8. #218
    Kuinkahan noi hiilikuituiset vanteet kestää..? Ei meinaan renkaanvaihtajat liikkeissä ole aina helläkätisimmästä päästä ja muutenkin kesto?? Harvalla niitä taitaa olla päivittäisessä käytössä Suomessa ainakaan.
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  9. #219
    Lainaa (Athene @ Helmi. 25 2011,08:54) kirjoitti
    Kuinkahan noi hiilikuituiset vanteet kestää..? Ei meinaan renkaanvaihtajat liikkeissä ole aina helläkätisimmästä päästä ja muutenkin kesto?? Harvalla niitä taitaa olla päivittäisessä käytössä Suomessa ainakaan.
    Mä en kyllä hiilarivanteitani antaisi jonkun tuntemattoman rengashessun käpisteltäväksi. Kyllä ne normaalikäytössä pitäis kestää ihan ok, itse kyllä sain supermotossa alle 10 tunnin ajettua takavanteen navan hajalle (hiilari ei hajonnut, vaan se alumiininen takanapa)
  10. #220
    Himottais hankkia Ducuun sylinterien suojakannet joko hiilikuituisina tai alumiinisina. Ehdotuksia mistä saisi kohtuuhinnalla ? Rizoman "ikkunaversioita" olen katsellut, mutta hinta pelkästä ulkonäköblingblingistä hirvittää .
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  11. #221
    Meinaat varmaan hihnakotelojen kansia?

    mikä on kohtuuhinta? Varsinkin Ducatistille?

    Hiilikuidun kilohinta muutenkin on aika 'korkeahko'.

    Veikkaisin hintahaitarin 200 - 300 eur, jostainpäin euroopanmannerta. Saksan/Italian Ebay, Ilmbergeriltä huippulaatua..
    Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
    minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
  12. #222
    Itse ostin jo aiemmin talvella käytetyn Remuksen koko putkiston Streetfighteriin ja Nemesis N7000 ecun, mutta selvisi ettei Nemesis tukenut DTC paitsi ostamalla lisäosan ja jotenkin ei Remuskaan tuntunut riittävän erilaiselle.

    Eli päädyin tilaamaan Double Dog 134DD 3/4-putkiston joka kyllä on sopivan erilainen. Täällä on pari kuvaa tuosta putkesta; Sf+DD
    Parempia kuvia tulee kun saa pyörän ulos.

  13. #223
    Lainaa (_JL_ @ Maalis. 26 2011,17:39) kirjoitti
    Itse ostin jo aiemmin talvella käytetyn Remuksen koko putkiston Streetfighteriin ja Nemesis N7000 ecun, mutta selvisi ettei Nemesis tukenut DTC paitsi ostamalla lisäosan ja jotenkin ei Remuskaan tuntunut riittävän erilaiselle.

    Eli päädyin tilaamaan Double Dog 134DD 3/4-putkiston joka kyllä on sopivan erilainen. Täällä on pari kuvaa tuosta putkesta; Sf+DD
    Parempia kuvia tulee kun saa pyörän ulos.
    On härski. Erittäin. Et malttaisi ottaa ääntä talteen ja laittaa vaikka tuupiin? Voitaisiin porukalla herkistellä.



    SF 1098S
    MTS V4S Sport
  14. #224
    ^^ Onpas tosiaan härskin näköinen putkisto !
    E-baysta tutkinut jo kaikenlaista blingblingiä Ducuun ens kesäksi. Toisaalta vois niitä Busaankin laittaa ...
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  15. #225
    Eiköhän tuosta jotakin ääninäytettä voi ottaa kun saa pihalle ja käymään. Tässä on jonkun muun sf jossa kyseinen putki ja hieman samanlaisia ongelmia asennuksessa; SFs DD
    Työnlaatu oli kyllä huomattavasti parempi tuossa Remuksessa, mutta eihän toi ollut yhtä härski.
  16. #226
    Aloitin tänään ajokauden ja kävin koeajamassa kyseisen pyörän ja voi että...
    (lainaus muualta)
    .... en uskonut että mahdun ajamaan kyseisellä pyörällä, mutta onneksi kävi toisin.
    Vaikka ulospäin näytti melko koomiselta, kun iso mies oli puikoissa, niin ajaessa ei juuri kokoa huomannut.
    WAU mikä ajettava ja mitkä äänet, nyt ymmärrän täysin sen kaiken hehkutuksen mitä kyseisestä pyörästä olen lukenut.

    Uskomattoman hieno pyörä, muuta en voi sanoa. Vaikka koeajo oli melko lyhyt, niin siinä ajassa ehti hyvin kokemaan mitä pyörästä voi saada irti.

    Mahtava pyörä, toivottavasti joskus taloudellinen tilanne on sellainen, että kyseisen prätkän pystyy hankkimaan.
    NYT BMW HP2 SPORT 2008
    ex BMW S1000XR
    ex Ducati Multistrada 1200 S
    ex Kawasaki ZZR1400
    ex BMW Megamoto
  17. #227
    Kokeilin Streetfighteria käyntiin viikonlopulla kun sain pyörän ulos ja hieman äänet lisääntyivät 134DD-putkistolla. Ääninäytettä voin ottaa kun saa pyörän paremmin liikenteeseen.

    Mielenkiinnosta kokeilin vaihtaa Ecuksi Nemesiksen jossa oli Remuksen kartta. Mielestäni Sf toimi huomattavasti paremmin alle 5000 kierroksella, eli vastasi kaasuun paremmin eikä miettinyt kuten vakiolla tekee. Pitänee hankkia rexxer jolla saa flässättyä vakio ecun ja sitten powercommander johon säädöt kuntoon.
  18. #228
    Onkos ketään "supersport" kuskeista ajanut/vaihtanut/muuten vaan ostanut streetfighterin? Mitä mieltä ajoasennosta? Mitä eroja 1098/1198 muutakuin katteet pois? Mieltymyksiä?
  19. #229
    Ajoasento kyykkypyöriin nähden lyhyt ja hiemen pystympi.
    Lyhyempi tankki ja satulaosa kun 1098 ja sarvet reilusti ylempänä.
    Asento on hiemen ahdas pituutta 176cm. Keskikurvin kohdalla kun ei saa painoa alas "eturenkaalle" vauhti hitaampi kun kyykyissä. Persettä tekis mieli siirtää taaemmas myös.
    Olis hieman nopeempi laite jos laittaisi cliparit alas ja pitempi penkkiosa.
    Alakate ottaa maahan vasemmalta puolelta mutta ei haittaa.
    Maavaraa tulee lisää 190/60 takarenkaalla mut ei ihan riitä.
    Jalkatapit ja vivut hieman myös kuluu mut kulukoon..

    Tehoa ja vääntöä etenkin 1198:siin verrattuna paljon vähemmän, mutta faitterissa pystyy aukasemaan kaasun jo huomattavan aikaisin kun 1198:silla joutuu varomaan!
    Tahahaarukka SF:ssä muutaman sentin pidempi ja karvan loivempi keulakulma, tämä auttaa mukavasti avauksiin myös.
    Toki ketteryys kärsii mutta, korkea painopiste ajoasennon takia saa pyörän kääntymään hyvin.

    Sairaan hauska ratalelu ja todella nopea! nakupyöräsi.
    Kilvettömillä laitetulla tonnisilla toki pääsee 2-3sekkaa nopeemmin



  20. #230
    Koeistuin Streetfighterin mp-messuilla ja se yllätti positiivisesti ajoasennon suhteen. Olin luullut että asento on enemmän kyykkymäinen, mutta tuntui hyvälle pitempikoipisellekin.

    Onko tuossa kyyditettävällä miten onnettomat oltavat? Tietysti korvaahan tuo V2 värinä ,*pienet puutteet kyytiläisen asennossa, mutta kestääkö pienikokoinen kyytiläinen 100km tai pidempään?
    RC8R 2012
    EnduroR 2013
  21. #231
    Muutamat osat katsottuna Ducuun. Pitää vielä vertailla, mistä halvimmalla saisi, niin sitten taas tuunataan. Paljon ei ole kaunottarella ajettu, mutta sitäkin enemmän silmäniloa katseelle saatu ! Busa oli viikonlopun ajossa ja kun taas palasin oman rakkaan selkään, niin tiesi että mitä tarkoittaa, että pyörällä on SIELU. Ducateilla todellakin on SE JOKIN. Ducatin kanssa on jonkinlainen viha-rakkaussuhde, Busalla ajaessa sielu lepää... Ehkä kaipaa elämääni haasteita, koska olipahan ilo vaihtaa oma Ducati jälleen viikonlopun jälkeen alle . Tosin ensi kesänä olis mahdollisuus hankkia Ducun rinnalle ratapyörä tai matkapyörä. Tänä kesänä ei aika riitä ajaa kahta pyörää. Alunperin oli tarkoitus ostaa Busa Ducun rinnalle kesäksi. Mutta jäänee ensi kesään... Eikä Busa ole kunnon ratapyörä. Ehkä siis Gsx-r tms. alle tulevalle kaudelle ?!?
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  22. #232
    Lainaa (sduke @ Touko. 14 2011,08:50) kirjoitti
    Koeistuin Streetfighterin mp-messuilla ja se yllätti positiivisesti ajoasennon suhteen. Olin luullut että asento on enemmän kyykkymäinen, mutta tuntui hyvälle pitempikoipisellekin.

    Onko tuossa kyyditettävällä miten onnettomat oltavat? Tietysti korvaahan tuo V2 värinä ,*pienet puutteet kyytiläisen asennossa, mutta kestääkö pienikokoinen kyytiläinen 100km tai pidempään?
    SF:n kyydissä kyyditettävä istuu samoin kuin minkä tahansa kyykyn kyydissä. Pienihän se satula on, valitettavasti. Ja jalkatapit ylhäällä. Mutta kai siellä kyydissä sen 100 km istuu kevyt henkilö ?
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  23. #233
    Lainaa (ducati SF @ Touko. 12 2011,16:48) kirjoitti
    Tehoa ja vääntöä etenkin 1198:siin verrattuna paljon vähemmän, mutta faitterissa pystyy aukasemaan kaasun jo huomattavan aikaisin kun 1198:silla joutuu varomaan!
    Tahahaarukka SF:ssä muutaman sentin pidempi ja karvan loivempi keulakulma, tämä auttaa mukavasti avauksiin myös.
    Ystäväni Haaralan Topi, joka kisaa 1098R:llä SM-RR:ää on ajanut minun SF:lla radalla ja totesin ajon jälkeen, että herkempi kääntymään, meinaa mennä sisäkaarteesta pihalle ja toisaalta että kierroslukualue päättyy aikaisemmin (ei kierrä niin paljon) kuin 1098R:ssä. Mutta kovaa kyytiä SF sai Topilta radalla . Ei siis huono radallakaan, mutta ehkä haasteellisempi .
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  24. #234
    Lainaa (Athene @ Touko. 21 2011,22:20) kirjoitti
    Ehkä siis Gsx-r tms. alle tulevalle kaudelle ?!?
    Kannatetaan
    Family toys:
    Ducati 1299 Panigale S 2016
    BMW S1000RR 2011


  25. #235
    Iso kiitos R.M. Heinon Ducatihuollolle. Nyhtäminen alakierroksilla olikin näemmä vika eikä ominaisuus... Takuuseen meni kytkimet yms..
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  26. #236
    Ei millään pahalla, mutta musta tuo double dog putkisto oli ainakin kuvien perusteella aika hirveää tekoa ainakin saumojen osalta. *Itse tehdyksi olisi ihan siisti.

    Tämmönen jälki ei kyllä kelpais mulle edes itse tehtynä.



    MB C220 CDI
    Ducati SS1000
    KTM Superduke
  27. #237
    Näkee ainakin että putkisto on käsintehty Suurempi ongelma tuossa olikin tuon istuvuus kanteen nähden, mutta saahan putkiston toimimaan 3/4-putkistona. Näköjään valmistajan sivuilla ei ole enää kokoputkistoa Streetfighteriin.

    Otin pyörän vasta nyt liikenteeseen ja pääsin kokeilemaan DoubleDog 134DD ääniä. Putki on kyllä äänekäs joten ajattelin vaihtaa Remuksen tilalle ja kokeilla onko se parempi. Tehoa tuntui tulleen lisää, tosin vaikutusta saattoi olla myös 14-piikkisellä eturattaalla.

    Tässä on nyt pari kuvaa tuosta nykyasusta;



    Loput otokset; Ducati Sfs
  28. #238
    Vakiokin murisee jo hyvin. Voin vaan kuvitella miten tuollainen DD ääntelee .
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  29. #239
    848 Streetfighter tulossa?

    linkki

    amerikan foorumilla spekuloivat, että myös 1098 SF päivittyy 1198:ksi, käyttäen Diavelin/Multin 11deg 1198 konetta, eikä 1198 superbiken konetta.
    Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
    minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
  30.  
  31. #240
    Renkaista...otin viimeksi alle Metzeler Interact M5:t muutaman Corsa III setin jälkeen. Liikenteessä pito vaikuttaa paremmalta kuin Corsassa. Lämpiää nopeasti, pari keikausta puolelta toiselle ja ote paranee heti.

    Radalla perä lähti pari kertaa alta mutkasta lähtiessä. Säädin sitten DTC:n 3>4 eikä ilmiötä enää esiintynyt (luultavasti en enää avannut kaasua yhtä roheesti). Tätä ei esiintynyt Pirellillä. Toisaalta M5:llä tuli ajettua isommalla kallistuksella kun vaihdepoljin otti rataan jokusen kerran, pitoa siis on.

    Ajotuntuma on siis mielestäni parempi, ei suurta eroa mutta kuitenkin.

    Suurin ero tulee kulutuskestävyydessä, M5 takanen kesti noin 9500 km (olisi se ehkä tasakymppiin venynyt), kun Pirelli jäi noin 7 tonniin. Ajo on ollut samantyylistä, puolet Euroopan reissua, mutta M5:llä enemmän rataa, kolme kokonaista ratapäivää plus pari vajaata (yhteensä ehkä n. 800 km).

    Kävin juuri laitattamassa alle uuden M5:n.

    Oletteko muita kumeja kokeilleet?
    SF 1098S
    MTS V4S Sport
Sivu: 8 / 15:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 678910 ... ViimeinenViimeinen