Hyvältähän toi näyttää
Omat editointitaidot riittää racechronon tietojen overlay systeemiin ja pätkien leikkaamiisen, mitään sulavaa siirtymää pätkästä toiseen ei osaa![]()
Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
32Gb muistikortti ja asetuksena P3 (720p/60fps).
Näitä mielestäni kannattaa käyttää. Kameran sijoitus tarpeeksi ylös, mutta mahdollisimman lyheen mounttiin! Itse suosin kiinnityksiä jotka ovat rungon ulkopuolella.
32gb kortillakin vetää akun tyhjäksi kaksi kertaa. 60 fps antaa hieman lisää varoja editointiin: http://www.youtube.com/watch?v=ukIX-henGEY
* Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
* Tuubi
muitten innoittamana laitoin tilaukseen GoPro HD Hero 960 kameran.
jospa siintä olisi hyötyä muissakin harrastus toiminnoissa *
ja hintaa jäi 179 euroo täältä
"ei vauhti tapa,vaan äkkipysäys"
Yamaha YZF 1000r thunderace -02
Nyt pääsi testaamaan kameraa Ahvenistolla. Onneksi kuva ei pahemmin heilu tms., ei tarvi katua ostosta(-JuhaK- @ Huhti. 17 2011,15:45) kirjoitti
Ahvenisto 6.5.2011
Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
oot ihan selvästi väärässä ryhmässä(-JuhaK- @ Touko. 06 2011,23:17) kirjoitti
aika hyvin tulee pleksin takaa kuva ja mountti näkyy olevan tukevasti koska ei tule ylimääräistä rätinää. kuva aaltoilee vähän luultavasti pleksin takia.
nättiä settiä.
tuli mieleeni, jotta kun noita kameroita on nyt jo joka toisella niin voisi joskus ratapäivillä kimppailla kameroiden kanssa niin, että eri ryhmässä ajava voisi lainata omaansa jolloin saa parilla kameralla samaan aikaan kuvattua. kuvaus omalle muistikortille ja rikkoja maksaa.
itsellänikin on 3:lle kameralle mountit valmiina mutta en raaskisi ostaa toista kameraa satunnaista käyttöä varten.
* Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
* Tuubi
Hienoo kuvaa näyttää tulevan kolmioonkin kiinnitettynä. Sit viä racechrono overlay tohon ni pääsee seuraan kierrosaikoja ja todellisia nopeuksia :P
Melko nopeelta näytti tai sitten on alkanu pelottaan talven aikana.
Aika vakaana näyttää kuva pysyvän tuolla P3 asetuksella vaikka varsia olisi useampi peräkkäin. Mitä enemmän kuvaa aikoo hidastaa, sitä enemmän ongelmia kuvan vakauden kanssa tulee, mutta normaalinopeudella toistettuna ei häiritsevää tärinää juuri ollut. Tämä siis testattu radalla usemmasta kuvakulmasta ja kameran kiinnikkeestä.(SamiN @ Touko. 01 2011,00:23) kirjoitti
Edit. Ne ruuvit kannattaa vetää ajolapanen kädessä kiinni, että varmasti pysyy.
Superbike #7
Nopein oli 1:31.5, kolme kymppää lähti edellisestä enkasta ja kyllä toi mittari on säädetty aika tarkasti healerillä, kurveissa toki eri asia...(Twini @ Touko. 06 2011,23:37) kirjoitti
Näyttää lupaavalta tää vuosi kun ekalla ratailulla saa parannettua aikaa![]()
Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
juu, mulla ongelma oli siinä että pultattuna kaarevaan pleksiin aluslevy levisi muutaman satkun (pikkusen kuiteskin) eli siinä on nyt pienen pieni klappi joka varren kanssa tietenkin kertaantuu. tarkoitus oli tehdä kumista levy siihen väliin mutta se jäi kun oli kiirus päästä ajelulle.(Nitrous @ Touko. 06 2011,23:42) kirjoitti
![]()
* Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
* Tuubi
Se punainen kuvauksen merkkivalo saisi olla kyllä mieluummin kameran takapuolella, niin ei tarvitsisi aina kurkkia sinne eteen varmistaakseen, kuvaako se nyt varmasti. Samaten näyttö, miksi sekin on kameran etupuolella? Muuten kyllä olen tyytyväinen ollut ostokseen.
GSX-F750 -> FZ1-S -> RSV1000R Factory -> R1 -> XVS1100 Classic -> FJR
Mitä ohjelmaa käytätte .MP4 videoiden editoimiseen? Mulla on Corel VideoStudio Pro X3, jolla editointi onnistuu hyvin, mutta sitten renderöinti kestää ikuisuuden kun en tiedä millä asetuksella se pitäisi tehdä.
Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
Ihan normaalia, ei o mpeg4 mikään kevyt codec
Tällä mun romulla kestää melkein tunti per 10 minuuttia videoo.
Samaa luokkaa, reilu 1h/10min
jos ei tarvi editoida yhtään niin käytän Windowsin movie makeria, muuten eli 90% Sony Vegasia. Joskus monimutkaisiin jälkikäsittelyihin After Effectsiä.
Tallennus 1280x720 30(29.6)fps (25 riittäisi tuubiin) 6-8Mbps .wmv
* Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
* Tuubi
nyt tuota saa huomiseen asti hintaan 299,-
http://www.scandinavianphoto.fi/default.aspx
Tässä olisi nopeuksien kera - tuubi -(Twini @ Touko. 06 2011,23:37) kirjoitti
Vegasilla ei mennyt kuin noin 20min ton pätkän renderöintiin.
Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
Paljon parempi kuvakulma.
Noin matalalla näyttää vauhtikin joltain ja jousituksen elämistä on hauska seurata. Radalla täytyy vaan olla tarkkana maavaran kanssaIte en o viä tohtinu kokeilla.
kattelin paikan niin, että jos tuossa pitää mountin tappi ottaa ennen kameraa.(Twini @ Touko. 14 2011,22:45) kirjoitti
totta on se, että kuvakulma vaikuttaa vauhdin tuntuun erittäin paljon. saattaa olla turha mainita, mutta kaikki mun "katupätkät" on ajettu tikkarin mukaan tai alle.
* Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
* Tuubi
Mun kans(SamiN @ Touko. 14 2011,22:58) kirjoitti
![]()
---------------------------
Mattipoeka
KTM 690 Enduro R 2012
Husqvarna FE 350 2014
ex. KTM 990 SM-T 2010
ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
ex. Husaberg TE 250 2009
ex. KTM 690 Enduro 2009
ex. KTM 990 Super Duke 2008
www.mattipoeka.com
Ja aina samalla tiellä. *(SamiN @ Touko. 14 2011,22:58) kirjoitti
Tikkarinopeuskin on melko haasteellinen siitä muistomerkiltä eteenpäin, on vaan mennyt huonommaksi.
Omat testailut. Intruderissa joka paikka tärisee joko paljon tai ihan helvetisti.
Jonkin näköista kuvaa sai imukupilla etuvalo "katteessa".
Fiilistelyä
Täytyy testailla lisää ja kehitellä noita kiinnitys vaihtoehtoja.
Ei mulla mihinkään kiire ole, joka kerta on moottoritielle 120 kiihtynyt...
Suzuki GSF1250SA - Kohti harmaampaa arkea
ex. K2 GSX-R750, M1800R, GSX1400, B-King
^Ei toi ajossa ainakaan mitenkään ihmeellisesti hytky, ja varmaan johtuu tiestä suurin osa![]()
Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
Onko kellään myydä ylimääräistä: 1 Three-Way Pivoting Side Arm Assembly, eli härpäke millä saa kameran eri kulmaan kiinnikkeeseen nähden.
Eli toi mikä on tossa keskellä kuvaa
![]()
Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
Aika erikoinen tyyli. Etusormet kahvoillla. Pitääpä kokeilla. Nopea morjestaa(DizzySpell @ Touko. 26 2011,14:24) kirjoitti
![]()
gs lc
BMW, askel kohti aikuisuutta..
Heh, pentuna tuli ajettua polkupyörätrialia noin 10vuotta "aktiivisesti", sieltä jäänyt, en itse edes aina huomaa tota.(ktv @ Kesä. 02 2011,21:34) kirjoitti
Samaa ihmetteli myös autokoulun ope kun korttia ajoin. Selityksen jälkeen ope vaan totes, et se selittääkin ton tasapainon... *![]()
Ei mulla mihinkään kiire ole, joka kerta on moottoritielle 120 kiihtynyt...
Suzuki GSF1250SA - Kohti harmaampaa arkea
ex. K2 GSX-R750, M1800R, GSX1400, B-King
Lyhentää toki reaktioaikaakin kun näpit valmiiksi kahvoilla. Toi ois ihan hyvä tapa opettaa jo autokoulussa imho.
FZ6-n -05
Tolleenhan ne näkyy ajavan Bike UK:n kaikissa kuvissa. Tosin ovat myös aina kyyristyneenä katteen taakse, mutkateilläkin. Noo, tylsältähän se näyttäskin kuvissa tönöttää kädet tikkusuorina ja selkä pystyssä. Mut on noista tarttunu itellekin tapoja, lähes aina tulee ajettua päkiät tapeilla ja kädet koukussa vaikkei olis tarpeenkaan. Mulla on tosin pari sormea jarrulla. Kytkintä en ole vielä oppinut käyttämään yhdellä tai kahdella sormella.
GSX-F750 -> FZ1-S -> RSV1000R Factory -> R1 -> XVS1100 Classic -> FJR
Itsellä tuntui parantuneen kytkintuntumakin kun aloin käyttää kahdella sormella, eihän sitä pohjaan tarvitse muutenkaan puristaa, niin loput sormet toimii siinä luonnollisena liikkeen rajoittimena... Ja sori offtopicista.
FZ6-n -05
**routapatti**
onneksi en säikähtänyt pahemmin *
Etupää pohjasi melko lahjakkaasti.
* Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
* Tuubi