Kauko-ohjain oli kuten luvattukin. Orkkis Gopro ja ainakin näyttää ihan uudelta. Varmaankin takuukorjattu versio. Latauspiuha tuli mukana ja kaikki näyttää toimivan ihan kuten pitääkin. Rannehihnaa ei näköjään tullut, perhana...
Tässä esim. yksi samalta myyjältä KLIK:
BMW K1200rs
Sankari vitonen tarjouksessa. KLICK!
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Mulla gopro 3 ja en saakeli saa salasanaa nollattua. Hermostuttaa huomattavasti.
Mun tube kanava:
SSA Motors Finland
Instagram:
ssamotorsfinland
Voisin suositella itse mielummin Yi 4k+ mallin hankkimista. Itse alunperin tutkimus gopro 5 blackiä, mutta jokaisessa testissä se hävisi yi 4k+ kameralle. Ja kamera pärjää suhteellisen hyvin jopa GoPro 6 blackille. YouTuben puolelta voi käydä itse arvostelut kurkkimassa.
Saksan amazonissa kamera oli tarjouksessa 220e jokuviikko takaperin. Omat pikatestit todisti myös että kameran kuva on erinomainen.
Jos hyvää kameraa haluaa, tuota saa yleensä halvemmalla kuin 5 blackiä, ja on parempi :P ja isona plussana että on yhteensopiva gopro kiinnikkeiden kanssa (ei koteloiden).
Suzuki Bandit 1200 S -05
Kellään kokemusta ulkoisen microfonin käytöstä GoPron kanssa?
Ajattelin jos sellaisen sivusta aukollisen skeleton kotelon hankkisi ja siihen esim BOYA BY-GM10 tai vastaavan mikin hankkisi. Mikin voisi vaikka laittaa penkin alle jolloin mopon äänet ehkä paremmin tallentuisi![]()
Kawasaki Z1000 - 2011
Ex. Honda CB 600 F Hornet - 2010
Onko kellään session käyttäjällä tällästä hommattuna?
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
ei nyt isompaa kokemusta, mutta hero4 ulkosella mikillä on kyl äänien keräilyn osalta ihan eri planeetalta. Ehdottomasti kannattaa kokeilla.
Mulla oli eka testi mikki kypärän sisällä, gopro kun leuassa kiinni niiin lyhyt matka... mielessä kävi myös y-haara että yksi mikki kypärän sisällä ja toinen menis vaikka sivulaukkuun tms josta saa pyörän ääniä.
kypärän sisältäkin kyllä aika hyvät pyörän äänet saa, mutta kypärässä kyl suhinaa kuitenkin jonkun verran, mulla kyl taisi olla raollaan visiiri silloin.
-a-
Kawasaki Z1000 - 2011
Millä laitteella onnistuu parhaiten gopro 5 hero black videon editointi? Tabletti kiinnostaisi eniten kokonsa puolesta. Kuinka paljon pitäisi olla muistia?
Makuasioita sanoi...
Parhaiten onnistuu tehokkaalla pöytäkoneella, jossa työtä suoritetaan suurimmalta osin näyttiksellä. Hyvä väritoisto näytössä auttaa suuresti. Muistin määrä riippuu editointimateriaalista ja kuinka paljon tuottaa esikatseltavaa materiaalia välimuistiin.
...
Kuten mainittu, pöytäkoneella onnistuu parhaiten. Mutta iPhonen ja iPadin iMovie sovellus on erittäin toimiva mobiilinakin, jos ei mitään taidetta ole aikeissa tehdä.
Tabletissa ja matkapuhelimessa täytyy tietenkin olla "riittävästi" muistia. Riippuu tietenkin myös siitä kuinka paljon sitä videotiedostoa siihen laitteeseen tunkee. Päivän aikana tulee helposti 10GB ja enemmänkin, joten 64GB muistia olisi hyvä olla. Valmiin matskunhan voi striimata siitä suoraan vaikka YouTubeen, joten ei jää laitteen muistia kuormittamaan.
BMW K1200rs
Goprolla on melko uusi quick sovellus joka on androidpohjainen. Sen vuoksi ajatteli tabletttia. Pöytäkone ei vissiin voi olla Microsoft jotta sitä voisi käyttää. Käykö nuo iMovie uudemmille gopro malleille?
Makuasioita sanoi...
Vanhassa ipadissä imovie näyttää toimivan. Täytyy näprätä ja ihmetellä. Vanhaan iPadin ei asennettua uusimpia gopro sovelluksia.
Makuasioita sanoi...
Hyvä! Täytyykin kokeilla tuota gopro studiota.
Makuasioita sanoi...
Miten kauan on akku kestänyt kuvausta?
Tänään kun eka kerran tänä vuonna kokeilin pidempään niin hyvä jos tunnin kesti. Mielestäni vähintään pari tuntia pitäisi kestää. Kamera Hero 4 Black.
Toinen kyssäri, onko suositella kameraan sopivaa hyvää / edullista (voiko noin edes olla) muistikorttia ja jos vielä mistä se kannattaisi ostaa?
Kawasaki Z1000 - 2011
Eipä ne tuon kauempia kestä vakioakuilla.
https://www.data-systems.fi/tuotteet...tikortit-4832/
Tuota kannattaa kahlailla.
Jotain, jossain, silloin tällöin!
Kortti olisi hyvä olla Class 10 & U3. Jotkut muistikortit pystyvät näyttämään kuvan nykimättömänä vaikka ovatkin vain U1-tasoisia mutta rahaa ei kannata heittää hukkaan ostamalla niitä U1:iä.
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi