Soitin juuri Sumekoon ja kyselin osien hintoja ZZ-R1100:aan (kalliittahan ne ovat). Kertoivat myös että varaosamyynti on suljettu koko joulukuun, joten jos aikoo jotain tilausosaa saada ennen tammikuuta niin pitäisi tilata heti huomenaamulla.
Saako Kawasakin alkuperäisosia postitse jostain Euroopasta, mieluiten Englannista? Kokemuksia?
ZZ-R1100 1991
Tuolla on jotain. Tulee Hollannista. Ei ole kylläkään kokemusta. Enkä tiedä löytyykö tuohon malliin, mutta vilkase.
CMS
Kiitos!
Sieltähän kaikki tarpeellinen löytyi ja hintakin jäi lähes puoleen verrattuna Sumekoon
Onneksi ei tullut tehtyä hätäistä tilausta - minun puolestani Sumeko voikin nyt pitää varaosamyyntinsä suljettuna ihan kuinka kauan vain.
ZZ-R1100 1991
Tuo cms on ihan hyvä pulju ja toimitukset tulee mukavasti..
Tuolta olen tilannut paljon osia erilaisiin pyöriin...Hintatasosta en sitten ole varma, nuo cms:n hinnat on ilman veroa, eli niihin pitää lisätä vielä se, olikohan nyt 19%, löytyy lisää tietoo niiden sivuilta kyllä.
Bmw k1200LT vm. 04
Honda cb350 k4 twin
Ic m49
ex. Fjr 1300 vm. 05
ex. Kawasaki zr-7 vm.01
ex. Suzuki gs 500 vm.99
perus kulutusosia:
www.wemoto.com
toimii, pari kertaa olen tilaillut
--Tärkeintä on lähteminen - jäiden lähteminen--
(-Tosimies ajaa säällä kuin säällä - eikä kumipukuja käytetä-)
Gas Gas EC 300
Kawa z750
Tuolta minäkin olen tarvikeosia hankkinut.(TiTu @ Marras. 17 2008,17:13) kirjoitti
Suomessa samoja tarvikeosia myy Storm, josta kannattaa myös tarkistaa hinta sillä esimerkiksi kaasuttimien korjaussarjat olivat Stormilla poikkeuksellisesti halvempia. Wemoton valikoima on kyllä paljon laajempi.
ZZ-R1100 1991
Wau! Kiitoksia tästä.(TaikaEtana @ Marras. 17 2008,16:22) kirjoitti
Superbike #7
CMS:n hinnat on tosiaan ilman ALV:ia ja postikuluja.
Ja asiakaspalvelu välillä vähän mättää, asiakkaana syytä tietää aika tarkasti mitä tilaa.
Mutta ainakin Kawan osaa tuli kohtuullisessa ajassa perille (1-2 viikkoa)
Ihmettelen vaan miten jollain on varaa pitää pulju kuukauden kiinni vaikka ei keskellä kesän sesonkia ollakkaan. No jos tosiaan haluaa että pokat oppivat muita ostopaikkoja niin sitten.
Pena hei... mä vähän valotan tilannetta(xs2jammu @ Marras. 17 2008,20:46) kirjoitti
Sumeko muuttaa uusiin toimitiloihin tohon kehä Kessan kupeeseen. Sinne pitäis tulla kaikki saman katon alle. Siksi putiikki on closed.
dYNY
"Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
*David Jefferies 1972-2003
FEEL THE NOISE * *
* Kawasaki ZX-10R '07*
No se on silti helvetin huonoa asiakaspalvelua, vaikka olis mikä muutto tekosyynä. Monet firmat muuttavat, muutten ikinä ole kuullut että kys. firmat ovat 1kk sen takia kiinni.
Eli vaikka kuinka valotat tilannetta, on homma silti perseestä.![]()
K7 750 kisseri
No se selittää pikkasen, mutta kyllähän säkin tiedät kauan alalla olleena että ei se mitään asiakaspalvelua ole. No ei mulla ole muutenkaan heidän palvelutasostaan käsitystä, voihan olla ettei se muuta tilannetta lainkaan(dYNY @ Marras. 17 2008,20:51) kirjoitti
![]()
Joo ei se palvelua paranna joka on kyllä aina ollut hyvää.(xs2jammu @ Marras. 18 2008,12:17) kirjoitti
Harmittavaa kuitenkin.
Uudet tilat ovat kyllä sitä luokkaa, että ihan viikonlopussa muutto ei onnistu *
Onneksi kyseessä on kuitenkin "hiljainen" ajokausi.
dYNY
"Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
*David Jefferies 1972-2003
FEEL THE NOISE * *
* Kawasaki ZX-10R '07*
Mä tilasin aikaoinaan Klasmo Bikestä Sakasasta osia mun zx10-vm,1989 pyörään,sekä olen hommannut aika paljon osia sieltä mun harraste pyörään.Aina on osat löytynyt ja paljon halvemmalla ku Sumekolta.Toimitus aika on ollut noin viikko.Homma on ainekin minun osalta toiminut erittäin hyvin.Aijon muuten tilata kohta lisää samasta paikasta!(tvan @ Marras. 17 2008,16:02) kirjoitti
![]()
Kawoja vuodesta 1984
Kawa Z1 900 Vm-73
Kawa ZX 10RR Vm-18
Un*uc*ing believable. Toi on maahantuoja, jälleenmyyjiltä niitä osia saa silti jos tulee karmea ja yllätyksellinen paniikki kesken joulukuun...
Sassu vois varmaan ehdottaa itseään hommiin sinne niin ne sais ton muuton suoritettua vähän ripeemmin. Eiks se mee niin että kantaa kamat uuteen paikkaan ja alkaa vaan myydä, ei se sen kummempaa ole!
You're not so fast as I think I am!
speedyn kanssa samoilla linjoilla, sumeko on maahantuoja ja pk seudulla on monta jälleenmyyjää mistä saa osia joten turha siitä on stressiä ottaa jos pulju on kiinni muutaman päivän..(Speedy @ Marras. 26 2008,13:36) kirjoitti
Asiat voi nähdä monella tavalla.. Mä kun näin tän viestin, jep korjataan mopo siis Tammikuussa *![]()
Ps. Kuka #ittu tarvii moottoripyörän osia Joulukuussa... pois lukien tietysti korjaamot... ja krossi mopo kuskit.
Niin, no. Öljynsuodattimia jne kulutusosia saa varmaankin myös jälleenmyyjiltä.Mutta kuka niitä tarvitsee joulukuussa.(Speedy @ Marras. 26 2008,13:36) kirjoitti
Ketjun ensimmäisen viestin aihe olikin se että mistä saa niitä osia, joita ei edes Sumekolla ole hyllyssä. Ei ainakaan jäälleenmyyjiltä.
Syy kyselyyn oli työn alla oleva ZZR1100:sen kunnostusprojekti, johon kaikenlaista pikkuosaa tarvitaan jatkuvasti että työ etenee. Vapaa-aika kun tuppaa olemaan vähissä niin esim joulunpyhinä on tarkoitus tehdä kaikenlaista. Onneksi jo ketjun alussa löytyi CMS, jonka varaosavalikoima, hintataso ja palvelu ovat kiitettäviä. Eipä tarvitse enää Sumekon puoleen kääntyä.
ZZ-R1100 1991
Jep, mun älähdys ei ollut vastaus sun topicin aloitukseen vaan noille muille vouhottajille.(tvan @ Marras. 29 2008,00:01) kirjoitti
Ja kieltämättä hyvät sivut noi CMS:n sivut. Itse kattelin sieltä omaan pyörään osia ja joissain tilanteissa tulee halvemmaksi kuin jälleenmyyjältä ilman alennuksia hankitut. Riippuu paljon osista, esim. moottorin poski oli CMS:llä huomattavasti halvempi mutta jarrulevyt taas kalliimmat. Jarrupalat saman hintaiset. Itse pysyn kyllä vakiojälleenmyyjän asiakkaana koska saan sieltä alennuksen, voin palauttaa helposti tuotteen jos väärä tai en tarvitse sekä saan vielä vinkkejä eikä tule lähetyskuluja päälle. Mutta varmasti sieltä saa edullisemmin jotain tiettyjä osia.
On vaan aika berberistä huudella että onpa surkeeta palvelua kun maahantuoja on yhden kuukauden kiinni viimeisen 40 vuoden aikana. Ja kun kaikenlisäksi osia saa silti jälleenmyyjiltä. Huoltoneuvontakin on toki kiinni mutta onkohan Sumeko tällähetkellä ainoa maahantuoja joka ei veloita mitään huoltoneuvonnasta (en tiedä) ja se taas mielestäni on hyvää palvelua. Saa sieltä toki huonoakin palvelua.
You're not so fast as I think I am!