Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
  1. #1
    Ei kuulemma saa enää k100 lt -89 katteen osia.
    Oikeanpuoleinen alakate, tai sivukate miksi sitä voisi sanoa, vaurioitui, kun pyörä kaatui paikallaan.
    Joutuuko tässä muovinhitsaushommiin? Ja minultahan se ei onnistu. Helppiä vähän pyytäisin.
    V
  2. #2
    moi. onko isotkin vauriot? luulisin että pystyy korjaamaan.
    partanen. net

    aina ei elämä onnistu eka kerralla.

    Mersedes ja Volvo tekniikka hallussa

    Moottori pyörien katteiden maalaukset ja korjaukset ammatti taidolla.
  3. #3
    Lainaa (saksanpaimenkoira @ Marras. 13 2008,21:31) kirjoitti
    Ei kuulemma saa enää k100 lt -89 katteen osia.
    Oikeanpuoleinen alakate, tai sivukate miksi sitä voisi sanoa, vaurioitui, kun pyörä kaatui paikallaan.
    Joutuuko tässä muovinhitsaushommiin? Ja minultahan se ei onnistu. *Helppiä vähän pyytäisin.
    Kuvia kehiin, niin voidaan katsoa.

    Itse parsin vuosi sitten kaverini ostaman seriffi-pimmerin katteet vastaamaan uutta. Homma onnistuu niin, ettei niistä edes huomaa sen koskaan vaurioituneen tai, että niitä on laitettu paloiksi.



    -M
    "Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."

    ZZR 1400 2014
  4. #4
    voin korjata tuon kuntoon ellei matka ole este?
    partanen. net

    aina ei elämä onnistu eka kerralla.

    Mersedes ja Volvo tekniikka hallussa

    Moottori pyörien katteiden maalaukset ja korjaukset ammatti taidolla.
  5. #5
  6. #6
    Paikallinen maalari korjasi kaverini ´84 K 100 RS:n katteen aikanaan erittäin hienosti eikä mitään uusia osia tarvinnut hakea mistään. Katteen yläosan oikea kulma oli murtunut pyörän kaaduttua paikaltaan. Muistaakseni korjautui ihan lasikuidulla eikä tarvinnnut miettiä/kokeilla mitä muovia kate olisi ollut.
    Stelvio NTX ´12
    V 650 NTX
    Tuareg 600 Wind
    CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
    RD 250 LC
    Pegaso 650 Trail
    K 75
    R 45
  7. #7
    MotorWorksilta Briteistä saa hyvin "jo sisäänajettua" palikkaa. Ovat UK:n suurin BMW-moottoripyöräpurkaamo ja saapa heiltä uuttakin osaa - sekä orggista että tarviketta.
    ...
  8. #8
    Jep. Olen jo ennenkin kehunut tätä foorumia, ja tänne kirjoittavia. Oikeaa motoristi henkeä. Näillä avuilla alkaa kateremontti edetä. Kiitän.
    V
  9. #9
    Nuo vanhat katteet ei ole muovia vaan jonkinlaista komposiittia. (vrt. Trabantin kuoret).
    Noita pystyy korjaamaan ihan lasikuidulla ja hartsilla. (kokemusta on)
    Tulee hyvä, jos tekee hyvää jälkeä. Helppoa ja halpaa, mutta hermoja vaatii. Kuidulla ja kiteillä pystyy rakentamaan hyvät katteet melko rujoista paloista.

    Risto
  10. #10
    Kaikki pois, tee naku!

    Jaa ei vai?

    Noh, Storm Motorin (Tku keskusvarasto) muuttomyynnissä oli hirmu kasa takanurkasta löytyneitä "epäkurantteja" katteita, liekö sieltä apua? Ainakin hinnat oli sitä luokkaa ettei paljon kannata hitsailla...
  11.  
  12. #11
    Lainaa (jbusa @ Marras. 15 2008,21:28) kirjoitti
    Kaikki pois, tee naku!
    Jos joku suunnittelee vanhan katetun K-pyörän muuttamista nakuksi niin tallini hyllyllä on on ollut liki 20 vuotta K 75:n käyttämättämät jäähdyttäjän säleikkö sekä mittariston pohjaosa valoineen ja vilkkuineen. Jäivät aikanaan kun heti uuteen pyörään vaihdoin Pichlerin katteen.
    Stelvio NTX ´12
    V 650 NTX
    Tuareg 600 Wind
    CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
    RD 250 LC
    Pegaso 650 Trail
    K 75
    R 45