Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
  1. #1
    Paljonko japanilaisten sporttipyörien laturit antavat keskimäärin tehoa ulos?
    Blackbird 1998 (2004-2008)
    Fireblade 2006 (2008-2011)
    KX450F 2011 (2011-2012)
    RC8 2008 (2012-2013)
    Adventure R 2011 (2013-2015)
    R1 2012 (2016-2017)
    EXC 500 6Days SM/Enduro 2017
    MG1000 Cafe racer
  2. #2
    Esim:
    Bandit 1200 More than 550 W at 5 000 r/min.
    R1: 14 V/32 A at 5,000 r/min
    HONDA, SUZUKI, VICTORY, INDIAN ja POLARIS mekaanikko / valtuutettu huolto => SEFOTEC
    http://www.sefotec.fi
  3. #3
    Pikainen otanta parin Kawasakin ja Hondan tehdasmanuaaleista antaa tulokseksi keskimäärin 300 wattia.

    -Jay
    Sota on rauhaa. Vapaus on orjuutta. Tietämättömyys on voimaa.
  4. #4
    -05 pikkuninja 22.5 A/14 V @5 000 r/min (rpm) = 315W



    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  5. #5
    Siis AIVAN LIIAN VÄHÄN!
    <p>2002-2014</p>
  6. #6
    Lainaa (C-A-D @ Marras. 14 2008,19:44) kirjoitti
    Siis AIVAN LIIAN VÄHÄN! *
    Kyllä se prätkään riittää
    Elä ja anna muiden roudata.
  7. #7
    Lainaa (C-A-D @ Marras. 14 2008,19:44) kirjoitti
    Siis AIVAN LIIAN VÄHÄN!
    Mihin niitä Watteja oikein tarvitsee?
  8. #8
    Kiitokset vastauksista. Kärsiiköhän noita kuormittaa jatkuvasti lähellä maksimitehoa vai sulaako paikat?
    Blackbird 1998 (2004-2008)
    Fireblade 2006 (2008-2011)
    KX450F 2011 (2011-2012)
    RC8 2008 (2012-2013)
    Adventure R 2011 (2013-2015)
    R1 2012 (2016-2017)
    EXC 500 6Days SM/Enduro 2017
    MG1000 Cafe racer
  9.  
  10. #9
    Muistathan kuormituksia laskiessasi ottaa huomioon pyörän omien sähkölaitteiden kuluttaman tehon, joka saattaa olla huomattava prosenttiosuus laturin maksimitehosta. Esimerkiksi jo ajovaloihin häviää nopeasti reilut 100 watti (2x55w H4). Kuormituskestävyydestä sinänsä ei ole kokemuksia...

    -Jay
    Sota on rauhaa. Vapaus on orjuutta. Tietämättömyys on voimaa.