Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
  1. #1
    Taas tyhmä kyselee..
    paikallaan ottaa kierroksia hienosti, raju kiihdytys onnistuu tappiin asti. mutta..
    ajelee tasasta 4000-6000rpm ja vääntää kaasun auki kone röpöttää ja röpöttää kunnes sammuu/käy 2-3pytyllä. höllää kaasun taas käy nätisti.....
    vika tullu hiljattain. pyörä cbr 600 -93 on suuttimet, vapari, syttypyörä ja putki olleet viimeiset 4vuotta
    Ääni tuo tehot, vai miten se nyt oli.
    * * *
  2. #2
    Lainaa (jormaheikki @ Loka. 24 2008,18:28) kirjoitti
    Taas tyhmä kyselee..
    paikallaan ottaa kierroksia hienosti, raju kiihdytys onnistuu tappiin asti. mutta..
    ajelee tasasta 4000-6000rpm ja vääntää kaasun auki kone röpöttää ja röpöttää kunnes sammuu/käy 2-3pytyllä. höllää kaasun taas käy nätisti.....
    vika tullu hiljattain. pyörä cbr 600 -93 on suuttimet, vapari, syttypyörä ja putki olleet viimeiset 4vuotta
    Joko olet tarkastanut kaasarien neulaputket sekä neulat, onko kulumia (putkien reiät soikeat, neuloissa "pykällys" niin vaihtoon)

    Noista kun lähtee niin..

    EDIT: Ja kalvothan voi kanssa tarkastaa..



    Kawasaki ZZR1400 -07
    Suzuki SV1000N -03
    YZF-750 R -93
  3. #3
    lykkääkö mustaa diisselimäistä käryä putkesta siinä kohtaa kun alkaa röpeltämään? jos näin pääsee käymään, on neulaputket ja/tai neulat loppuunajettu.
  4.  
  5. #4
    Ei lykkää putkesta mitään.. aivan kuin ei sais tarpeeksi soppaa tai ilmaa, ilmanputsari ja ohjaimet on ok ja bensahanan alipainekalvo uusittu vuosi sitten. Pitäskö sittenkin savuttaa jos kaasarin kalvossa on reikä??
    Ääni tuo tehot, vai miten se nyt oli.
    * * *