Maalautin moottoripyörän Espoon Kivenlahdessa Jii-Team:ssä.
Hinta/laatu suhde oli hyvä.
Kyselin hintoja ja hinta oli alkaen 400e/kaikki katteet. Oma maksoi 800e, mutta siihen tehtiin muovihitsausta ja pohjatöitä sekä Candy maalaus(yksivärinen).
Kuvia kehiin![]()
Puuttuva ajotaito korvattu teholla!
Suzuki Hayabusa -09 (rek. -10)
Suzuki Hayabusa -07
Suzuki 1200s bandit -03
Kawasaki zx10r -06
Honda 600cbr -98
Ei paha. Vois maalauttaa omankin menopelin tuon väriseksi.
Entinen motoristi. Moottoripyöräily vaihdettu kestävyysurheiluun.
On kyllä nätti väri![]()
Puuttuva ajotaito korvattu teholla!
Suzuki Hayabusa -09 (rek. -10)
Suzuki Hayabusa -07
Suzuki 1200s bandit -03
Kawasaki zx10r -06
Honda 600cbr -98
Jaahas, oma pyörä on tulossa myös candy oranssiksi. Ajattelin, että ei tuu samanlaista heti vastaan.![]()
BMW K1200S
Hyvinhän tämä toimii maalausliikkeen mainoksena. Voisi toi väri olla joku muu, ei ole minun silmään mieleinen. Toisaalta maalauksen laatu ei näy tämän tasoisissa kuvissa.(Makkeus @ Marras. 12 2008,12:20) kirjoitti
Mites se muuten olis, voitaisko tälle saitille perustaa ihan oma mainososio, mihin kaikki voisivat laittaa julkisesti nähtäväksi törkeitä mainostuksia omista ja muiden käyttämistä palvelualan yrityksistä, että päästäisiin eroon piilomainonnan viesteistä?
Siis kaupallisia ilmoituksia osioon.
Mitäs törkeetä mainostusta tuo on jos on saanut jostain hyvää ja toimivaa palvelua?
Kyllä ite ainaki koen sen niin, että se on kaikille eduksi jos tälläisista kerrotaan.
Paitsi ehkä sit, jos on ite ko. firman pahin kilpailija!
Ex - Honda VFR 800 2009
Ex - Bmw F650GS 2004
EX - Kawasaki ZX-9R 2001
EX - Suzuki Hayabusa 2004
EX - Honda VFR 750 F 1992 x 2
maalauksen laatua ei tod. näe kuvista mutta kuitenki asiallisen näköinen(kake10 @ Marras. 14 2008,20:19) kirjoitti
Mä taidan kanssa vetää ranteet auki ton mainosjutun takii
![]()
Japanilaisten amerikankustomien jaosto kiittää ja kumartaa
Hyvän näköinen-, värinen-, ja merkkinen pyörä. Jos joku maalari näkee noin kovan vaivan piilomainonnasta, se hänelle sallittakoon ja saakoot mun puolestani mainostilansa. Tosiaan, ton maalauksen laatu ei kylläkään näy tuosta kuvasta, että sen puoleen aika huono mainos.. jos on sellainen![]()