Tulokset 1:stä 3:een 3:sta
    Voiko mopoon laitta tavallista pakkasnestettä kun esim: autossa käytetään? Tarviiko olla just sitä oikeata silikaativapaata ainetta jonka ei pitäis vahingoittaa vesipumpun tiivisteet?
    Onko kellään kokemusta että olisi ollut jotain merkitystä kumpaa mömmöä käytetään?
    Allt kva rinnär fran nesan te mun e heimååt. Käännös: Kaikki mikä valuu nenästä suuhun on kotiinpäin.
    Riippuu ihan siitä kumpaa siellä on ollut, jos ei nyt koko järjestelmää huuhtele jonka jälkeen ei ole mitään väliä. Silikaattivapaa on periaatteessa parempaa ohutseinäisille alumiinisille jäähdyttimille ja vesipumpuille ym., mutta kaikissa pyörissä minulla on tähän mennessä ollut uutenakin laitettuna ihan perus vihreät nesteet.

Eli sitä mitä on ollut ja jos oikein hifistelee niin vetenä käyttää tislattua akkuvettä ettei tule kalkkisaostumia.

e: ja pahin mitä voi tehdä on se nesteiden sekoittaminen.. punaisen ja vihreän, siitä syntyy paakkuja mitkä estävät nesteen kierron.

3.  
    Kiitos vinkeistä, tuli vähän enemmän selvyyttä asiassa.
    Tulipahan vaihdettua ihan perinteiset aineet koneeseen ja huuhdeltua samalla koko systeemi.
    On niitä jäähdytysnesteitä tullut vaihdettua autoihin mutta tää silikaatti juttu näis mopoissa on ihan uutta.
    Allt kva rinnär fran nesan te mun e heimååt. Käännös: Kaikki mikä valuu nenästä suuhun on kotiinpäin.