Osaako joku kertoa paljonko ruiskupyörän säätö penkissä kustantaa suuripiirtein. Omat kokemukset on vain vanhasta 600 cc kaasarin koneen penkityksestä. Oli todella työlästä vaihtaa suuttimia yms. ja lopputulos oli lähes sama kuin vakiona. Hintaa kertyi 300 e + mölyvaimentien hinta (turhaa). Käsittääkseni ruiskupyörissä helpompaa/halvempaa kuin kaasarikoneissa. Kannattaako myös tps säätää samassa yhteydessä? Tarkoitus olisi laittaa telluun sliparit ja k&n suodatin (on jo hommattu) ja säätää penkissä.Nouseekohan tossa muu kuin äänet ja miten käy kulutuksen. Toivottavasti ainakin pienoinen nykiminen loppuisi alakierroksilla. Toiset sanoo, että kulutus nousee kun saa soppaa enemmän ja toiset väittää kulutukset tippuvan paremmin hengittävien putkien takia. Olisi kiva kuulla muiden kokemuksia tehojen ja kulutuksen suhteen sekä eri paikkojen säätö hinnoista.
Tossa yks esim http://www.pr-powercontrol.fi/index.php?p=hinnasto
Viime keväänä tuolla oli viel 300e vakiohinta, nyt näköjään tuntivelotus.
Sillon meni vähän yli 2h; -05 ninja 636.
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."