Jossain ässä mallin telluissa olen nähnyt ns. kokokatteet eli niihin on lisätty alakatteet sivuihin. Tekee kyllä mielestäni pyörän paremman näköiseksi ja sellaiset olisi saatava. Tietääkö ketään mistä noi on telluihin ilmestynyt. Suomen Suzukin jälleenmyyjät eivät osanneet kertoa ja googlestakaan en euroopasta löytänyt. Olisko se aikoinaan ollut joku merkkikohtainen lisävaruste. SV:hen ym. pyörämerkkiin löytyy katesarjoja suomestakin ja telluun saa ns. bellyban katettakin. Jenkkilästä löysin jonkun alakatesarjan hintaan 600 $ muttei sitäkään löydy enää.
Varmaan tellun valmistuksen lopettamisella on vaikutusta asiaan. Ebayssa olen törmännyt jonkun saksalaisen valmistamaan koko ratakate sarjaan hintaan 150 e. Eli eipä ole hinnalla pilattu mut eipä siinä ollut kuin kuoret ilman mitään reikiä. Tosiaan jos joku osais heittää jotain vinkkiä/linkkiä niin olisin kiitollinen..
Kun olis kielimiehiä niin tuolta löytys ainakin tollasta sarjaa http://global.ebay.com/gbh/viItem?ItemId=200270164702
Tuolla Teuvo Riezillä on ainakin kuvan mukaan ollut kokokatettu tellu http://www.mpmaailma.com/?op=item&pID=3093 kannattaa ainakin kysyä että onko katteet vielä tallessa.
Suzuki GSX-R750 -88 -> Suzuki GSX750F -92 -> Suzuki GSX-R1100 -93 -> Suzuki TL1000R -99 -> Aprilia RSV1000R -04 -> Triumph 1050 Speed Triple -06 + Suzuki GSX-R1000 -03 (kilvetön ratalelu)-> Suzuki GSX 1300R Hayabusa -06 -> Suzuki GSX1100F -93
Niin toikin ebayn katesarja on tarkoitettu ratakäyttöön. Joutuisi siis itse tekemään kiinnitysreiät ja tohen tarkoitetun tuulilasin. Enkä usko että toi palvelisi parhaiten arkiajossa. Olisi tarkoitus päästä helpommalla jos mahdollista. Mietein kyllä jos irrottaisi tosta alaosan jos muokkaisi sen vakioylä katteeseen. Siis lasikuiduttaisi itse sopivaksi yläketteeseen.
Tota nettimoton purkupyörää kyselin joskus kesällä ja katteet myyty (varattu) jo ennen varsinaista purkua. Niistä tullut satoja kyselyitä. Luulisi kyllä että joku ns. muottiyritys, katevalmistaja tai ns. alan harrastaja vääntäisi tollaset aika nopeesti, kun kysyntää varmaan olisi. Ainakin jos saisi isomman tilauksen. Joku autotuunaajakin vääntäis sivukatteet varmaan illassa jos olisi vähän suunnittelusilmää. Tehdäänhän noita autoon mitä ihmeellisempiä spoilereita,puskureita ja veneitäkin autotalleissa lasikuidusta. Varmaan joku projektiton
bomber kyhääjä tekis sellaset huvikseen..