Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    terve

tuossa oon hieman miettinyt, kun ilmansuodattimen vaihto lähenee, niin onko mitään hyötyä/haittaa laittaa vakio putsarin tilalle vapaavirtaussuodatin, jos pyörä on muuten ihan vakio?
    ja jos on hyötyä, mitä suodatinta suosittelette?
    mikä on vakioputsarin hinta(ihan vertailu mielessä)?
    Ajossa et huomaa kyllä eroa millään muotoa. Joku KN pestävä suodatin varmasti ajaa asian aikas mukavasti, ainut nyt ostohinta on muistaakseni huomattavan korkea, ihan perus suotimeen verrattuna.
    Maku juttuja onko perus vai vapasti virtaileva.
    CBR 600F -98 --> CBR 1100 XX -99 --> CBR 929 RR01 -->Busa 2000 --> SV650S -02 -->CBR 1100 XX -99 --> ZX9R -98 --> Yamaha XJ 650 1981 kahvilakilpuri--> Yamaha TY 250 -82-->Honda SS125A 1969 + ZX9R -96.
    Alkuperäisen ovh. 44,00€
    HONDA, SUZUKI, VICTORY, INDIAN ja POLARIS mekaanikko / valtuutettu huolto => SEFOTEC
    http://www.sefotec.fi
    Jos et kuitenkaan päädy pestävään vapariin niin ÄLÄ osta alkuperäisen kaltaista Hi-Flo- tarviketta vaan aito Honda-tuote. Itse tein tuon virheen ja eihän se edes mennyt paikalleen. Ei auttanut kun viedä takaisin ja tilata alkuperäinen.
    Lainaa (mopokuume @ Loka. 18 2008,11:37) kirjoitti
    Ajossa et huomaa kyllä eroa millään muotoa. Joku KN pestävä suodatin varmasti ajaa asian aikas mukavasti, ainut nyt ostohinta on muistaakseni huomattavan korkea, ihan perus suotimeen verrattuna.
    Maku juttuja onko perus vai vapasti virtaileva.
    Ostin K&N suotimen kun pyörä oli menossa penkkiin muutenkin commanderin takia. Hintaa taisi jäädä vajaa 60€.
    Muutaman kerran kun putsaa niin on maksanut itsensä takaisin.

Ja kyllä vaikuttaa huomattavasti ainakin muiden muutosten ohessa. Tuli paras käppyrä sillä penkillä säädetyistä, joka oli "vaan" pelkillä slipareilla+muut mutta ei uudella koko putkistolla.

Luulen että vakiossa ei eroa juuri huomaa mutta taloudellisesti tulee edullisemmaksi. Sitten jos erehtyy vielä vaihtamaan sliparit vaparin kanssa, niin kone on jo vaarallisen laihalla.

6.  
    Jeah..

En tiedä mikä versio sun pyöräsi on. mutta xx menee jo valmiiksi laihalla ja jos heität vaparin paikalleen niin se laihentaa sitä entisestään. Itse laitoin vaparin xx-ään putken kanssa niin en selvinnyt sitä ilman dynojetin apua. Kyseessähän oli kaasutin versio luonnollisesti.
    Honda cbr 1100 Super Blackbird
    Honda XRV 750 Africa Twin