Löysin tuolta TDM-foorumin kautta tuollaisen sivun jossa esitellään tavallaan niinkuin tubeless paikkasatsia. Voi olla että tuollainen voisi olla hyvä jos lähtee reissuun. Pitkään en kyllä uskaltaisi tuollaisella paikkauksella ajaa.
Gryyp
Jotenkin se perinteinen tubeless-paikkaussatsi tuntuu varmemmalta.
Mitenkäs nuo muuten oli tuossa mainoksessa saaneet ilman pysymään puhjenneessa renkaassa?
Vai onko tuossa pikku porassa mukana paineilmakin ?![]()
"Kun väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hän tee samoin"
Näkyihän tuossa oleen "painepullo" pakkauksessa.
Kai sillä olis tarkoitus saada riittävästi painetta ajeluun.
Olen ajanut paikatulla renkaalla (paikkauspullo) useampia tuhansia, monellakin eri renkaalla. mutta tuo näyttää kyllä hieman arveluttaavlta.
Mielipiteeni vain omiani, eikä minua kiinnosta mitä muut niistä ajattelee. Tietoisesti en kuitenkaa loukkaa ketään tai mitään.
Yamaha FJR 1300A -08
Syyskuun loppupuolella pysähdyin Tarto - Tallinna välillä 'jeesaamaan' etelänaapurin motoristia, jolla takakumi puhki. Kaverilla oli sellainen perinteinen tubeless -paikkaussetti ja 12V kompura. Reikä oli kuitenkin sen verran suuri ettei paikka pysynyt. Tarjosin oman vaahtopaikkaussettini, vaan eipä auttanut sekään. Iloisesti tursusi ulos vaahto.(Ekku @ Marras. 06 2008,20:05) kirjoitti
Tulipahan livenä nähtyä miten noita käytetään. Ja vironmiehen mallin mukaan hankin seuraavaksi juuri tubeless -setin. Gryypiä en kokeile ainakaan ennen kuin joku raportoi kokemuksistaan. Tuo perinteinen tubeless vaikuttaa kestävämmältä.
Tässä vielä aihetta sivuava vanhempi threadi: Perus "selviytymispakkaus" matka-ajoon?