Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 47:een 47:sta
    Toi musta väri koneelta oli yhdestä pakasta kulunu pois, sen mä muistan. En muista että öljyt olis menny, en voi kuitenkaan ihan varmuudella sanoa, oli kai siinä pienoinen shokkiki päällä vaikka ei tullutkaan kauheen pahoja vammoja, en ole siis omin silmin tätä pyörää sen jälkeen nähny.

Mitä nyt sanoisin hinnaksi, yli 2000€ nyt ainaki sillä on jo tullut kovempiakin tarjouksia kun toi 2K. Täytyy toki sanoa että vaikka käyn sitä hakemassa ensi viikolla niin mulla on näistä asioista sen verran vähä kokemusta että en itse voi arvoa arvioida. Sen tietää paremmin sitten kun joku on käynny kattomassa ja tehnyt tarjouksen... Sillä menee ku sitä haluatte ostaa =:P
    Lainaa (jaket @ Loka. 30 2008,21:03) kirjoitti
    aika pahasti mennyt. ehkä joku 5000 olis hinta avk:lla.
    5000€.. no huh huh..
    Nuole nyt vaan henkiset haavat ja pistä mopo kuntoon. Ei tuo nyt näytä niin paljon kärsineeltä etteikö siitä pyörää saisi. Suorakin on mitätodennäköisimmin. j a ootpahan nyt lipannut sen verran huolella että tiedät miltä se tuntuu, tekee sinusta toodella turvallisen motoristin itelle ja muille.

Osia on maailma pullollaan. Aattele tuota vaikkapa 3d palapelinä.

Jatkaa vaanmopoilua parhaan kaveris kanssa, se ei sentään vieny sun henkeä.
    a
    BMW R1200RS
    Life is for the living. Never waste a minute of it on regret.
    Luultavasti saa pitkäli enempi kuin 2000..B-foorumi on tosiaan hyvä paikka kaupitella lipattuja varsinkin tähän vuodenaikaan kun ihmiset etsii puuhattavaa talveksi, varsinkin noin tuoreille on kysyntää.
    Lainaa (amaunu @ Loka. 30 2008,23:55) kirjoitti
    Nuole nyt vaan henkiset haavat ja pistä mopo kuntoon. Ei tuo nyt näytä niin paljon kärsineeltä etteikö siitä pyörää saisi. Suorakin on mitätodennäköisimmin. j a ootpahan nyt lipannut sen verran huolella että tiedät miltä se *tuntuu, tekee sinusta toodella turvallisen motoristin itelle ja muille.

Ääni tälle.
    "Olen turvassa tekniikan ympäröimänä aivot on kahlittuna turvavöillä"

- Ismo Alanko

K 1200 R -06 & remontoitu 1992 GSX 750 F reservissä. Emännän mopo Honda CBF 600 SA, joskus ajelen silläkin.
    Lainaa (Geeäsäxähvä @ Loka. 31 2008,08:06) kirjoitti
    Nuole nyt vaan henkiset haavat ja pistä mopo kuntoon. Ei tuo nyt näytä niin paljon kärsineeltä etteikö siitä pyörää saisi. Suorakin on mitätodennäköisimmin. j a ootpahan nyt lipannut sen verran huolella että tiedät miltä se *tuntuu, tekee sinusta toodella turvallisen motoristin itelle ja muille.

Ääni tälle.
    +1

Joku viisas opn sanonut: Motoristeja on vain kahden laisia, niitä jotka on kaatanut pyöränsä ja niitä jotka tulevat sen tekemään.

Kuulut jo siihen ryhmään joka on sen jo tehnyt, eli
    Mielipiteeni vain omiani, eikä minua kiinnosta mitä muut niistä ajattelee. Tietoisesti en kuitenkaa loukkaa ketään tai mitään.

Yamaha FJR 1300A -08
    Lainaa (ilkka75 @ Loka. 31 2008,10:34) kirjoitti
    Lainaa (Geeäsäxähvä @ Loka. 31 2008,08:06) kirjoitti

Ääni tälle.
    +1

Joku viisas opn sanonut: Motoristeja on vain kahden laisia, niitä jotka on kaatanut pyöränsä ja niitä jotka tulevat sen tekemään.

Kuulut jo siihen ryhmään joka on sen jo tehnyt, eli *:D :orgmp:
    Hehe, en kyllä usko että pistän sen kuntoon, joku muu saa sen tehdä jos huvittaa ja riittää taidot. Tiedoksi kuitenkin että en minä tätä harrastusta lopeta! Mul on tälläkin hetkellä 10v+ pyörä käytössä joka oli vielä myynnissä ennenku vedin lipat =;) En minä mitään semmoisia traumoja saannut että lopettaisin ajamisen, ei todellakaan =:)
    No huh, mä jo säikähdin
    "Olen turvassa tekniikan ympäröimänä aivot on kahlittuna turvavöillä"

- Ismo Alanko

K 1200 R -06 & remontoitu 1992 GSX 750 F reservissä. Emännän mopo Honda CBF 600 SA, joskus ajelen silläkin.
    Ite kun vuosi takaperin kippasin pyörän, niin Artsicycle oli jättänyt yhteystietonsa mopoon. En tosin soitellut ja kysellyt, mikä heillä oli mielessä.
    <p><strong>&nbsp; </strong></p>
    Nonii, hieman tarkempaa tietoa niille joita se kiinnostaa. Käyn hakemassa mopon tiistaina, eli joskus kl 15:00 --> nii ei muuta ku Lauttasaareen kattelemaan ja tekemään kaupat =;) Jos joku haluaa tulla katsomaan nii ei muuta ku viesti niin annan sähköpostini, puhelinnumeroni sekä osoitteen missä prätkä sijaitsee.
    Lainaa (-dq- @ Loka. 31 2008,01:21) kirjoitti
    Luultavasti saa pitkäli enempi kuin 2000..B-foorumi on tosiaan hyvä paikka kaupitella lipattuja varsinkin tähän vuodenaikaan kun ihmiset etsii puuhattavaa talveksi, varsinkin noin tuoreille on kysyntää.
    Kertoisko joku osoitteen siihen B-foorumiin? en jostain syystä sitä löydä. Lisätään myös yksi toinen pikkujuttu kun multa on jo pari kysellyt: tämä on minun omistamani pyörä, eli se on mun nimissä ja kaikki paprut ovat ok... Suomipyörä tottakai.
    Lainaa (RR80 @ Loka. 30 2008,23:40) kirjoitti
    Lainaa (jaket @ Loka. 30 2008,21:03) kirjoitti
    aika pahasti mennyt. ehkä joku 5000 olis hinta avk:lla.
    5000€.. no huh huh..
    aika paljon olen seurannut avk hintoja, ja kyllä se tommosissa liikkuu, kun on noin tuore malli. vaikka moni katsoo sen aivan romuksi, niin siinä on kuitenkin jos osiakin aika suuresta rahamäärästä ja lisäksi se on suomen kilvissä, eli arvo on vähintään sen veron arvo joka menisi kun hakisi saksasta vastaavan. tämä on vielä helpompi kuin avk peli, koska taitaa olla kilvissä, joten ei tarvitse mitata runkoa,(kuin itse), ja ei tarvitse rekisteröidä. nämä kaksi toimenpidettä tekevät 200-300ekeä.

tämä on melko uusi malli, jota on varmaan rakennettu ratapyöräksi, joten täydellisiä katesarjoja voi liikkua kohtuuhintoihin.

ratapyörän etsijälle se verraton lähtökohta. miksi ostaa priimaa mällättäväksi, kun voi ostaa halvemmalla kolarirautaa. kisakatetta niskaan ja radalle.!

b foorumi on www.bomber.fi ja sieltä myydään pyörät osioon vaan.

we cannot tolerate zero tolerance!

BMW R1200GS & Speed triple 1050
    Eihän tuo ole edes paha! 1000€ niin se on jo ratakunnossa ja toinen tonni niin sitten ajelee jo kadulla.
    <p>Tunturi Tiger - Honda 125 MTX - Honda 750 CBX - Suzuki GSX 750 R - Suzuki GSX 750 F - Suzuki GSX-R 600 - Suzuki GSX-R 600 kilvetön - Yamaha R6 kilvetön - Honda Fireblade 1000 - Ducati Hypermotard 1100-&gt; ?</p>
    Noniii ei muuta ku Lauttasaareen kattelemaan ja tekemään kaupat =;) Jos joku haluaa tulla katsomaan nii ei muuta ku viesti niin
    annan sähköpostini, puhelinnumeroni sekä osoitteen missä prätkä sijaitsee.
    Nonii, nyt on kuvia lisää. Jos kiinnostaa niin laita viesti säkhöpostisi kera niin lähetän.
    Nyt kannattaa olla nopea, 3000€ on tarjottu, 3500€ kun tuo mukanaan niin HETI lähtee, ei muuta kun fillari kyytiin.
  17.  
    Myyty! Hinta oli lopulta 3200 Euroa. 5 päivää myynnissä ja milten 10 jäbää kerkes tulla kattoo, huikeaa... Kiitos kaikille avusta ja kiinnostuksesta.
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12