Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 39:sta
    Tuli mieleen tuosta autoilija ojentaa keskustelusta..

Kesällä olin menossa Taipalsaarelle mutkapätkälle mielessä kanttailut. Eikös perkele poliisiskoda liimautunut taakse just ennen mutkapätkän alkua Olipa nautinnollista ajaa suorat ja jokaikinen mutka tismalleen sallittua 80:ä. Vihdoin tuli riittävän pitkä suora että aloin himmailemaan vauhtia entisestään ja lopulta ne kurvasi ohi. Sitten vaan pudottamaan entisestään nopeutta että saa edes yhden mutkan laskea normaalisti..

Joojoo, töitähän ne vaan tekee

Muilla vastaavia mukavia muistoja?
    Heritage Softail -97 + S&S 124" (2030 CC)
    Lainaa (puruskai @ Loka. 06 2008,13:56) kirjoitti
    On. Tuollaisissa tilanteissa heitä on mukava viihdyttää ajamalla risteykset hidastamatta, lain sallimaa suurinta nopeutta käyttäen..
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
    Kerran matkalla apparalle tuli jatskikauppias vastaan wanhalla tiellä vähän ennen myllykukkoa. Vetäs uukkarit ja ajoi Hämeenlinnaan asti peesissä. Tuli tuijoteltua nopeusmittaria vähän useammin kuin normaalisti
    dYNY

"Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
    *David Jefferies 1972-2003

FEEL THE NOISE * *

* Kawasaki ZX-10R '07*
    Mä olen mennyt muutaman kerran hidastelevasta poliisiautosta ohi mutkatiellä. PAri mutkaa taustapeiliin katsellen ja sitten kun ei sinivuokkoja enää näy, niin hanaa !
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
    Viimesyksynä kiihdyttelin yhden huoltoaseman ohi sillätavalla puolironskisti kuten tulee usein tehtyä. Eli käytin nopeusmittarin viisaria 200km/h paremmalla puolen, josta sitten hidastin 170km/h:iin niskalihaksia säästääkseni (nakupyörä)..
    Samalla huomasin että taakse oli liimautunut poliisimoottoripyörä, oli varmaan ollut siinä huoltoasemalla parkissa. Pumppu löi pari hutia kunnes muistin missä olen ja samalla se jäätelökauppiaskin poistui rampista sivutielle.

Suzuki GSX1200 -00
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    aikoinaan ajelin mäntsälästä helsinkiin motaria pitkin ja himmasin poliisi-auton perään. Pojat poistuivat rampista ja hiljentelin sillan päällä ja näin kuinka ajoivat suoraan yli ja takaisin rampista motarille. Laskin kiltisti kaverit eteeni ja sama homma toistui seuraavassa rampissa.
    Välillä joutui vilkuttelemaan jarruvaloja kun takaa lähestyi pyörä nätisti kallellaan kaarteessa ja heppu jäikin sitten nätisti taakse.
    Kehä-1:sen liittymässä olikin sitten jo poistuttava sivulle, kuitenkin rinnalle ajaen ja toverillisesti moikaten
    Dirty Nasty Furriner
    Lainaa (Athene @ Loka. 06 2008,14:23) kirjoitti
    Mä olen mennyt muutaman kerran hidastelevasta poliisiautosta ohi mutkatiellä. PAri mutkaa taustapeiliin katsellen ja sitten kun ei sinivuokkoja enää näy, niin hanaa !
    Poliisitkin tuntee tämän tempun ja siksi niillä on nykyään keskinopeusmittarit, joten "poissa silmistä, poissa tutkasta" ei välttämättä pelasta.

Sain itsekin kerran jätskimopon rampista perään vaikka hidastelin päästääkseni sen edelle, se hidasti myös jotta pääsisi perään. Sitten seurasi tätä perinteistä nopeusmittarin tuijottamista ja ohittavia autoja. Uskoisin että ainakin mopogyy tulee perään ajamaan päästäkseen hieman piiloon eikä niinkään kyttäämään just sinua. Yleensä sitä odottaa että jätskimopo tulee yksin vastaan, joten jos se onkin jonkun "parina" niin voi päästä yllättämään. Jos tämän tempun tekee sivarimopo niin kyseessä on käytännössä täydellinen ansa, kuten tulikin huomattua kun tällainen parivaljakko tuli vastaan kesällä. Jälkimmäinen matkasportti vastasi moikkaukseen kirjallisesti.
    ex-636B '03 -> ex-R1 '05 -> ex-690 Duke R '11 -> ex-1190 RC8 '08 -> polkupyörä
    Muutama viikko sitten laskettelin kolmostietä pimeässä aamuyön tunteita...kunnes eteen osui henkilöauto vilkut katolla. Sheriffejä ei onneksi kiinnostanut edes xenonit vaikka reippaanlaisesti jouduin jarruttamaan heidän peräänsä...nousivat seuraavasta liittymästä Hyvinkäälle.
    Ei puu miestä kaada, ellei mies puuta.
    --------------
    Lainaa (sunshine @ Loka. 06 2008,14:51) kirjoitti
    Poliisitkin tuntee tämän tempun ja siksi niillä on nykyään keskinopeusmittarit, joten "poissa silmistä, poissa tutkasta" ei välttämättä pelasta.

Sain itsekin kerran jätskimopon rampista perään vaikka hidastelin päästääkseni sen edelle, se hidasti myös jotta pääsisi perään. Sitten seurasi tätä perinteistä nopeusmittarin tuijottamista ja ohittavia autoja. Uskoisin että ainakin mopogyy tulee perään ajamaan päästäkseen hieman piiloon eikä niinkään kyttäämään just sinua. Yleensä sitä odottaa että jätskimopo tulee yksin vastaan, joten jos se onkin jonkun "parina" niin voi päästä yllättämään. Jos tämän tempun tekee sivarimopo niin kyseessä on käytännössä täydellinen ansa, kuten tulikin huomattua kun tällainen parivaljakko tuli vastaan kesällä. Jälkimmäinen matkasportti vastasi moikkaukseen kirjallisesti.
    ...paikkakunnalla, jossa on tasan 1 poliisiauto... ...
    Lady, Sexy Lady.

Moottoripyoräpoliisit eivät koskaan liiku yksin. Aina on esim. autopartio lähimaastossa.
    Lady, Sexy Lady.
    Onpas siella pikkusieluista porukkaa sinisissa uniformuissa!

Taalla valilla ajetaan kilpaa poliisien kanssa, varsinkin mp-sellaisten, pienta ylinopeutta kayttaen. Jossain valissa sitten poliisiseta pysayttaa ja antaa ystavallista palautetta tekniikasta, esim linjoista ja jarrujen kaytosta, ja antaa heidan BikeSafe-kurssin lapyskan.
    Lainaa (Gecko @ Loka. 06 2008,15:05) kirjoitti

Taalla valilla ajetaan kilpaa poliisien kanssa, varsinkin mp-sellaisten, pienta ylinopeutta kayttaen. Jossain valissa sitten poliisiseta pysayttaa ja antaa ystavallista palautetta tekniikasta, esim linjoista ja jarrujen kaytosta, ja antaa heidan BikeSafe-kurssin lapyskan.
    Pitääpä alkaa harkitsemaan muuttoa sinne ison ssaaren suuntaan.
    "The Slow And Pathetic"
    Lainaa (Athene @ Loka. 06 2008,15:02) kirjoitti

Moottoripyoräpoliisit eivät koskaan liiku yksin. Aina on esim. autopartio lähimaastossa.
    Toi pitää paikkansa. Jos ei tuu toista mp-poliisia niin sitten on auto jossain lähettyvillä.
    "The Slow And Pathetic"
    Ei mun ollut suinkaan tarkoitus väitellä sun kanssa mutta sen keskinopeuden se yksikin auto mittaa kun pistää pillit päälle ja kaahaa sut kiinni, jos häviät näkyvistä. Jos olet paikassa B aikaisemmin kuin mitä sinne pitäisi laillisella nopeudella päästä paikasta A, niin käry kävi.

Mitä jätskimopon esiintymiseen tulee, väittäisin että vaikka ne tukijoukot on lähimaastossa, niin se pyörä itsessään tulee usein vastaan tai perään yksin. Mutta jos se roikkuu jonkun perässä, niin se pääsee hyvään piiloon tutkaamaan vastaantulijoita. Esim omassa tapauksessani koko tie ja rampit olivat kyllä täynnä LP:n kalustoa, mutta tämä katuhaukka liikkui yksin. Jos lähdetään valvomaan liikennettä usealla yksiköllä niin ei siinä varmaan olis järkeä että ne ajais jonossa.

Eli tässä yksin esiintyvässä jäämopossa oli nyt pointtina tuo "viattoman" pyörän taakse piiloutuminen vastaantulijoiden hämäämiseksi, eikä se, minkälaisella koostumuksella LP ratsioihinsa lähtee. Eiköhän se ole konstallekin selvää että kun hän liimautuu sieltä rampista prätkän perään niin siinä edessä ei ajeta mitenkään muuten kuin täydellisen laillisesti.
    ex-636B '03 -> ex-R1 '05 -> ex-690 Duke R '11 -> ex-1190 RC8 '08 -> polkupyörä
    Lainaa (Duudsoni @ Loka. 06 2008,13:18) kirjoitti
    Pitääpä alkaa harkitsemaan muuttoa sinne ison ssaaren suuntaan. *
    Taalla vaan saamari aina sataa.
    Tanaankin uskoin saa tiedotukseen etta sataa enka tullut mopolla toihin (koska olen tehty sokerista). Nyt tietenkin paistaa aurinko.
    On tilastollinen mahdottomuus että olen aina väärässä.
    Lainaa (Gecko @ Loka. 06 2008,15:53) kirjoitti
    Pitääpä alkaa harkitsemaan muuttoa sinne ison ssaaren suuntaan.
    Taalla vaan saamari aina sataa.
    Ei voi sataa enemmän kuin Suomessa. Ei sitten millään. Yst. terv. nimimerkki "ja kyllä kyrsii". Ja sori OT:stä...
    Yamaha YZF-R6 (-04) --> KTM 690 SM (-07/08) --> fillarilla jokunen vuosi --> Husqvarna TE-450 (-05)
    Pakko kertoo tähän yks kotilo-juttu..
    Meillä oli hää-menopelinä GTR Skyline ja isobroidi kuljettajanamme hehkutti kirkon pihassa että kohta nimittäin mennään ja kovaa..
    Hihi, heti kirkon risteyksestä lähti kytät perään ja skyllessä vielä siirtokilvet ja kaikki ihan p**kat housussa että pysäyttääkö ne..
    Eipä pysäyttäny, mutta mussutettiin sitten kuuttakymppiä melkein koko matka.. Eihä siinä, olo oli kuin Räikkösellä kun oli oikein poliisi saattue hääauton perässä *
    Noh, ihan sama vaikka olis luukuttanukki koko matkan.. Tänä kesänä nekin kyydit olis kumminki unohtunu kun sai mopolla "pikkusen" hurjemmat kyydit ja kiksit
    Menee jo reteesti OT:ksi, siksipä aloittajan oikeudella noihin 1Tiinan kickseihin liittyen lisään oman osioni:

Vähän aikaa sitten yksi naiskyytiläinen sanoi että otti mahanpohjasta kun laitoin pari kertaa "All in" kiihdytyksissä. Käytiin kyllä kakkosella..enkä tarkoita vaihdetta.. Ja itsestä tuon mopon potku ei tunnu enää missään.. saisi olla reilusti enemmän tehoa..

Tässä on iso osa mopoilun iloa, saa kivasti suorituskykyä pikku rahalla.. ja sitä on mukava edes joskus käyttää mutkatiellä, siis jos ei ole koppiauto takana tai väijyssä
    Lainaa (puruskai @ Loka. 06 2008,17:21) kirjoitti
    Käytiin kyllä kakkosella..enkä tarkoita vaihdetta.. *
    Itte en tosta kakkosesta niinkään perusta. Kyl se ykköne on iha ykköne.. no, jotku tykkää äitistä, jotku tyttärestä
    (ei papui)

636 -06
    Lainaa (Gecko @ Loka. 06 2008,14:05) kirjoitti

Taalla valilla ajetaan kilpaa poliisien kanssa, varsinkin mp-sellaisten, pienta ylinopeutta kayttaen. *Jossain valissa sitten poliisiseta pysayttaa ja antaa ystavallista palautetta tekniikasta, esim linjoista ja jarrujen kaytosta, ja antaa heidan BikeSafe-kurssin lapyskan.
    Asiaa!
    Dixi et animam levavi
    215 kakspäällä eli mä tykkään kyllä kakkosesta . Kokeiltu on.. useastikin.. Mutta tietysti vain suljetulla kun ei oo mitään lasten katteltavaa

Tää oli niiin OT.. Mut silti.. *

Lainaa (1Tiina @ Loka. 06 2008,18:20) kirjoitti
    215 kakspäällä eli mä tykkään kyllä kakkosesta . Kokeiltu on.. useastikin.. Mutta tietysti vain suljetulla kun ei oo mitään lasten katteltavaa

Tää oli niiin OT.. Mut silti.. *
    aina välillä pitää käyttää myös kakkosella
    ZZR 1100 Myyty!
    CBR 600 Myyty!

watch it dude ! ! !
    Lainaa (Gecko @ Loka. 06 2008,15:53) kirjoitti
    Pitääpä alkaa harkitsemaan muuttoa sinne ison ssaaren suuntaan. *
    Taalla vaan saamari aina sataa. *
    Ei aina... On omakohtaista kokemusta...
    Syteen tai saveen ja pubiin...
    Kuulkaapas kakkostelijat tottakai se oli suljettu alue, en kai minä nyt tieliikenteeseessä
    On sattunut todella surkeita provokaatioyrityksiä siviilipoliisiautoilijan toimesta ja sitten on sellainen todella ikimuistoinen positiivinen yllätyskin.
    Homma meni näin:

Olin kurvailemassa Pirkanmaan mutkaisia ja hyväpintaisia pikkuteitä hymy korvissa ja nopeusmittari vahvasti ylinopuden osalla. (paikoin jopa 2x sallittu)... Olin tietysti 7. taivaan tunnelmissa ja lähestyn sellaista kivaa mutkasarjaa, jossa tiesin polvenlaaahauspaikan olevan oivallisen ja näin sitten teinkin, todella piiiiitkä ja maaaaakeeea veto kipinöiden lennellessä paloista...

Kun tuli eka suora mutkien jälkeen ja vilkaisin tarkemmin peiliin, niin voi PER***E siellähän on jätskikuski ihan "tappi" tuntumalla perässä, ihme kyllä ei edes vilkut päällä, eikä yritäkkään pysäyttää mua.. Sydän jumputellen himmailen nopeusrajoituksen lukuihin ja tulee samassa T-risteys eteeni.. Vilkkua vasemmalle ja jädemies vilkkua oikeelle.. Pitää pysähtyä, kun tulee auto ja jädemies pysähtyy viereeni, avaa kypäränsä ja karjaisee : MAHTAVAT MUTKAT, sit lähtee vetään omalle tahollensa!!!

Kyllä pitää sanoa, että on ne mutkat mahtavat!!!

jaa..jotain uutta taasen...ettei olis harhaluulo?

monesti liikkuvat yksikseen...etenkin kun tekevät paljon pr-hommia kouluilla, kerhoilla yms. tapahtumis.
    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
    Lainaa (puruskai @ Loka. 06 2008,13:56) kirjoitti
    Onhan sitä toki tuommoisiakin, mutta pistetään nyt yksi täysi päinvastainenkin.

Elikkäs Porvoolaiset, tai Porvoon maalaiset varmaankin muistavat, että tuossa kahdeksan - yhdeksänvuotta sitten oli kuninkaantiellä, välillä Porvoo - Sipoo, revitty asfaltista, koko tienleveydeltä ja hiekalle asti semmoisia ajoittain esiintyviä 20m - 30m suikaleita?

Näiden tietöiden aikana oli luonnollisesti kyseisten "suikaleiden" läheisyydessä 50km/h rajoitukset.

Ajelin äipän autolla ja äippä kyydissä Porvoosta Sipoon suuntaan ja motskaripoliisi ilmestyi perään siinä tyysterin risteyksen hujakoilla.

Tottahan toki ajelin sitten nopeusrajoitusten mukaan, sillä seurauksella että Hinthaaran jälkeen sillä poliisilla paloi vissiin käpy?

Se latas täysillä ohi ja ohituksen perään olikin sitten edessä loiva vasen, jossa oli kyseinen "suikalekohta". Joutu kyllä kieltämättä ja vähän huuli pyöreänä ihailemaan ajosuoritusta, kun se sen enempiä hötkyilemättä pisti perä vinossa menemään hiekkaosuuden, otti vailla kummempia "voblauksia" vastaan asfaltin pidon hiekan jälkeen, lisäsi vauhtia ja katosi kylki kallellaan seuraavaan ylämäkioikea - mutkaan.

Spontaanin stereonaurahduksen jälkeen, aprikoitiin vain äipän kanssa, että se tais saada ykskaks tärkeän hälytyksen ja unohti vain siinä kiireessään pistää vilkut päälle.
    I'm just asking. Olen vain persekuningas.
    Sarjassamme moukan tuuria; olin vanhalla TDM:lläni matkalla tuonne erääseen saariston kolkkaan töihin, Naantalista kun siirrytään Luonnonmaan puolelle on sellainen n. 300 m pitkä tunneli joka kaartuu sen verran vasemmalle, ettei tunnelinsuulta näe kuin joku 100 metriä sisään. Hyvien tapojen mukaisesti ko. tunnelissa piti twinillä kurnuttaa, ykkösellä keulaa rajaa päin, kakkonen ja..onneksi tajusi, mistä oli kysymys kun näki samalla kaistalla olevan auton jarruvalojen loiston. Liinat kiinni ja puhallutusratsiaan. Poliisisetä katsoi tuimasti, ja nollan puhallettuani totesi alta kulmiensa "Kuulosti hieman kovalta tuo siun kiihdytyksesi, koitapa hiukan rauhoittaa.." ..jonka jälkeen poistuin hissukseen paikalta, toivoen etteivät pojat näe kankailla olevaa takarengastani ja hieman jarrukahvaa painaen, että takavalosta tulisi edes jonkinlainen valonpilkahdus.
  30.  
    Ei ole muuten täälläpäin noita linkissä mainittu sympaattisia skoudeja. Ne lähettää tänne stadiin ne kaikki pohjanmaalaiset lehmähormooneilla ruokitut peräkamarin pojat. Niillä on yhtä paljon huumoria ja sympatiaa kun kuolleella Upon pakastimella. Ainoo asia on aina vittuilu ja sakot
    tapsa
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen