Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234
Tulokset 91:stä 97:een 97:sta
    Lainaa (arimikko @ Marras. 07 2008,00:25) kirjoitti
    Ajelin tuolla WMB:n GT:llä viimo kesänä pätkän enkä ihmettele yhtään jos sen puikoissa kuuma tulee, on se vaan niin jäykkä.
    Omaa RS:ääni en kokenut kankeaksi kuin hidasajossa kaupungilla. Vanhempi GT ja RS taipuvat mutkiin vain määrätietoisella vastaohjauksella - ei mitenkään muuten.
    Jos noita yrittää ohjastaa painopistettä siirtämällä, niin tuskanhiki tulee aivan varmasti. GT / RS haluavat mennä suoraan kuin luotijuna ja otteiden pitää olla sen mukaisia.

No jaa, pitkät ajotaipaleet mutkaisilla alppiteillä, matkustaja kyydissä ja kaikki laukut täynnä tavaraa sai kyllä minunkin kädet puutumaan..

S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.
    Lainaa (pthuone @ Marras. 06 2008,20:26) kirjoitti
    Minkälaisia hälyttimiä pyöriinne olette asentaneet.
    Miten hälyttimet pyörässä toimivat, kun en 80-luvulla muista nähneeni ensimmäistäkään.
    Pystyykö itse asentamaan.
    Gemeli on mulla ja en kyllä itse ruvennut sitä asentamaan. Taitaa Gemel olla se bemarin alkuperäinenkin.
    Olen aina oikeassa, jos en, niin olen kuitenkin.
    BMW K 1200 RS
    Oikean käden pysyvä pronatio...V..tu, haitta-aste 4%
    http://www.bmwkltibmixof.com/
    Jovvain..

Juu ja yks mikä näillä keleillä vielä tulee mieleen on noi surkiat peilit joista ei näje paljoo mitään eikä ne myöskään suojaa yhtään.....(vert. esim K100RT !)

Lainaa (mchuurre @ Marras. 11 2008,17:58) kirjoitti
    Jovvain..

Juu ja yks mikä näillä keleillä vielä tulee mieleen on noi surkiat peilit joista ei näje paljoo mitään eikä ne myöskään suojaa yhtään.....(vert. esim K100RT !)

RS:n peilit taitaa olla vähän suuremmat ja erimalliset mutta en tiedä onko muuten sen paremmat.
    K 100 en ole ajanut, mutta mielestäni R1200rt katteessa olevista peileistä ei näe kaupunkiajossa niin hyvin kun varren päässä olevista.
    Lainaa (pthuone @ Marras. 12 2008,21:40) kirjoitti
    Lainaa (mchuurre @ Marras. 11 2008,17:58) kirjoitti
    Jovvain..

RS:n peilit taitaa olla vähän suuremmat ja erimalliset mutta en tiedä onko muuten sen paremmat.
    K 100 en ole ajanut, mutta mielestäni R1200rt katteessa olevista peileistä ei näe kaupunkiajossa niin hyvin kun varren päässä olevista.
    Joo, ainakin 1150RT:n peili meni ihan pimeeks kun laitto vähänkin leveemmän rullan takapenkille.
    Mistä saa ostettua rs:stä puuttuvat katteen levennykset ylös ja polvien eteen alas? Saako jostain ylimmäisiä alkuperäisvärein maalattuna.
  7.  
    Lainaa (pthuone @ Marras. 16 2008,22:20) kirjoitti
    Mistä saa ostettua rs:stä puuttuvat katteen levennykset ylös ja polvien eteen alas? Saako jostain ylimmäisiä alkuperäisvärein maalattuna.
    Entiseen RS:ääni ostin ne yläpalikat joskus 2004 mototripistä. Alkuperäisvärisinä ne olis maksaneet maltaita ja pohjamaalattuinakin melkoisesti. Edullisin vaihtoehto oli malli poliisi, eli ilman maaleja.. Kaupan päälle siinä vaaan sai sellaset ylimääriset pikku kolot. Lienevät jotain hälytysvaloja tms. varten, mutta ei niitä käytännössä edes huomaa. Lisäpalat maalautin automaalaamossa samalla värillä kuin katekin.
    Niillä alakatteen palikoilla mitään tee, kai...

Jos oikein muistan, niin hinta olis ollut luokkaa 25 € / kpl

S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.
Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234