Hei kaikille!
Olen "uusi" foorumeilla ja ihan uteliaisuudesta haluaisin tietää paljonko täällä Espoon Kivenlahdessa / Soukassa on motoristeja. Itse olen vasta muuttanut "etelään" tuolta "pohjoisesta" ja lisää uusia tuttavuuksia lähiseudun motoristeista toivoisin
Itselläni on pyöränä KTM Super Duke vm. 08, tosin pyörä on vielä keskisuomessa säilytyksessä kevääseen saakka, mutta ensi kevättä odotellessa..
Olisi mukava myös tietää näitä paikallisia mutkapätkiä![]()
---------------------------
Mattipoeka
KTM 690 Enduro R 2012
Husqvarna FE 350 2014
ex. KTM 990 SM-T 2010
ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
ex. Husaberg TE 250 2009
ex. KTM 690 Enduro 2009
ex. KTM 990 Super Duke 2008
www.mattipoeka.com
Itse asustelen Laurinlahdessa eli siinä Kivenlahden ja Soukan välissä... Tervetuloa kulmille.
Usein tulee suunnattua tonne Kirkkonummen mutkateille (länsiväylän ali ja Kauklahden ohi), sieltä löytyy hyviä pätkiä, joissa ikävä kyllä on usein poliisejakin *![]()
Muita hyviä "lähipätkiä" tietysti Porkkalan-pätkä, Inkoossa Fagervikin museotie, Bodomin-pätkä jne...
Org:n ajeluille kun menee niin aika monipuolisesti saa tutustua paikallisiin pätkiin. Toki kun ajokelit taas tulee niin laita viestiä, voin lähteä "oppaaksi" *![]()
Life sucks and then you die...
Kuolema kuittaa univelat...
Teretuloa joukkoon.(mattipoeka @ Loka. 26 2008,20:58) kirjoitti
Itsekin muutin tänne vasta viime syksynä. Tänä kesänä tuli pörräiltyä näitä lähiseutujen teitä noin 13tkm. ja jokunen kerta tuli vedettyä jonkinlaista letkaakin mukana.
Eikun keväällä Pk-ajeluille mukaan niin tutustuu porukkaan ja mutkiin ihan mukavasti.
Noni onhan täällä muitakin!
Joo, ens kesänä kyl pitää lähtä kiertään nuit tapahtumia / kokoontumisia niin pääsee tutuiksi seudun motoristeihin. Tuossahan tulikin jo hyviä vinkkejä mutkapätkistä. Pitää käydä eka autol tutustumas![]()
---------------------------
Mattipoeka
KTM 690 Enduro R 2012
Husqvarna FE 350 2014
ex. KTM 990 SM-T 2010
ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
ex. Husaberg TE 250 2009
ex. KTM 690 Enduro 2009
ex. KTM 990 Super Duke 2008
www.mattipoeka.com
Terve terve! Espoonlahdesta ilmoittautuu tämä motoristi. tervetuloa kulmille.
Kawasaki Er-5 -05
Kawasaki Z750s -06
Honda CBF1000S -08