Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
  1. #1
    Ohessa Bike Worldissä mitatut ( säädetyt ) bläkkärin vm 06 *käppyrät.Tehot kampiakselilta.Takapyörältä luullakseni n 15 hv
    vähemmin.
    Löytyykö mahdollisesti keltään vakiopyörän mittaustuloksia
    olis mielenkiintoista verrata varsinkin vääntökäyrää joka
    " normaalissa " ajossa on kuitenkin tärkeempi lukema.
    Myös " viritettyjen " käppyröitä olisi mukava vertailla. *

    Akran kokoputkisto / PC 3 usb / K & N.

    KÄPPYRÄT
  2. #2
    Tässä mun entisen -97 bläkkärin käppyrät samasta penkistä muutama vuosi sitten. Pyörässä oli silloin pelkkä Sharkin kokoputkisto, jonka vaimennin oli mallia "paska", semmoinen tukkoinen kammiovaimennin joka ei hengittänyt yhtään originaalia paremmin. Käppyrä.

    Melkein samat lukemat siis kuin sullakin, vaikka kaiken järjen mukaan sulla pitäisi olla selkeästi enempi tehoja. Hiukan epäilyttää tuo BW:n penkkaus, vetääkö ne vaan jotkut vakiokaavat jostain. Kävin tuolla samalla putkistolla ja K&N+Dynojetillä vetämässä Viaberilla, siellä sai 124 hv takapyörältä, vaihdoin sitten Akran kokoputken ja samoilla säädöillä 135 hv takapyörältä samassa penkissä. Toisin sanoen BW:n penkki ei ehkä ole mikään paras mahdollinen referenssipenkki...
  3. #3
    vm. 97 oli vielä " täystehonen " kaasutinversio
    ruiskumalleissahan tehoja on tiputettu n 10 kunta heppaa
    kaasutinversiosta.
    Pelkällä putken vaihdolla ja ruiskun säädöllä käsittääkseni vain
    ikäänkuin " palautetaan " koneessa olevat tehot alkuperäiseksi.
    Siinä mielessä tehokäyrä on aika hyvin linjassa.
    Vääntökäyrässä näyttäisi olevan kuitenkin suurempi muutos ruiskun eduksi.
  4.  
  5. #4