PIPARIA TARJOLLA
Elikkäs, Turku.Org juhlii pikkujoulua 21.11 klo 18 alkaen.
Paikkana tällä kertaa on TYS:n kerhotila, osoitteessa Inspehtorinkatu 4B (yläkerrassa, käynti talon takaa). Paikalle pääsee busseilla 50, 51, 53, 54 ja tietysti taksilla. Hiljaisuuden jälkeen jatkamme juhlintaa Zanzibarissa.
Tilaisuudessa esiintyy suuren suosion saavuttanut Skandinavian Drunk´s
Tarjoilusta ja tilavuokrasta johtuen tilaisuus maksaa 5€ / hlö. Maksu kerätään illan aikana. (tarjoilut ovat vähälaktoosisia, jos muita ruokarajoituksia, ilm. privalla)
".. kauneus tekee kyyniseksi .."
Mutta näköjään ainakin lukijoita aiheelle on riittänyt melkoisesti, näin se markkinointi toimii.![]()
<br /><br type="_moz" />
Kawasaki Zx-10R kilvetön, Honda Vtr 1000 F, Aprilia Pegaso 650, Honda Crf 250 R, Husqvarna Te 310
Suap nähjä piäseekö paekalle...
Onkos tarkotus laitella jotain lappuloita rinnuksille, jotta 'minä olen Matti ja nicknameni Teppo' tms?
Syteen tai saveen ja pubiin...
Pipari on kyllä ihan lempiherkkujani... hmmh...
Pyörätön motoristi...
Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
eikö yhtään ilmoa? No saadaan sitte kuitenki turun edustus isommaksi kun koko muu suomi yhteensä =p
Haasteita on heitelty päydön alle juonnista ja piparin halkasusta. Katotaan kalkkiviivoilla kuka lunastaa lupauksia. Yks kova luu jo on ilmottanu luopuvansa kruunun tavottelusta, pelko on paha
Näkyy reeneissä![]()
Who is this clown? Unfortunately no one can be told, you have to see him for your self...
kotisivuräpellys
Eiku mitä per..
ZX-10R '04 - "Think Han Solo and making the jump to lightspeed." - Motorcyclist
Aika houkutteleva tarjous!! Ei muuta kuin![]()
Moision Mopoilija
Kawasaki Z750 -09
Kawasaki ZX-6R -05
Riippuu paljon piparista, esim. milloin se on valmistettu(*SERIFFI* @ Marras. 01 2008,19:34) kirjoitti
![]()
Moision Mopoilija
Kawasaki Z750 -09
Kawasaki ZX-6R -05
Halvalla lähtee...(*SERIFFI* @ Marras. 01 2008,19:34) kirjoitti
![]()
Eiköhän Tallinnan reissulla saada lisää porukkaa ylipuhuttua mukaan![]()
Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
Mallipipareita vaan matkaan...(Earthend @ Marras. 03 2008,12:17) kirjoitti
Pyörätön motoristi...
Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
Elikkäs, ennakkoilmottautuminen ko. bileisiin, enemmän kuin suotavaa. Näin mun on hieman helpompi hahmottaa tarvittavan safkan määrää....![]()
Kaipa sitä täytyy lähteä kotikuntien kerho"kavereihin" tutustumaan eli +1 tulossa... Mikäs tuolla on noin niinkuin yleensä meininki...?![]()
![]()
TL1000S 1999 Kadulle
GSXR600 -08 Radalle
GSX1300R -02 Tourinkiin
Suzuki DR650 -99 EX
RSV1000R -04 EX
Piparin lisäksi siis myös suuhun pantavaa. *(Niiskuneiti @ Marras. 05 2008,20:39) kirjoitti
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vahva ehkä, pitäähän nyt PORI olla edustettuna *
Majapaikkapaikka haussa... ketä halu... huolii ??
Honda VTR 1000 f
All for one
Tom *& Jerry team
Tää happeninki onkin 21 päivä, lukihäirioöinen oletti sen olevan 28 pvä... katsotaas miten nyt käy![]()
Honda VTR 1000 f
All for one
Tom *& Jerry team
Pitäähän sitä lähteä varmistamaan etteivät turgulaiset jää omissa bileissään vähemmistöksi eli +2 ilmoittautunutta![]()
*harrastukset on väärät jos kaikki rahat ei mene*
pistäppä joku lista, kutka on laskettu ilmottautuneiksi(Niiskuneiti @ Marras. 05 2008,20:39) kirjoitti
Who is this clown? Unfortunately no one can be told, you have to see him for your self...
kotisivuräpellys
Saattaapi olla monelle haasteellinen tuo päivämäärä. Todella monilla firmoilla samaan aikaan pikkujoulut, joihin "täytyy" mennä. Myös meikäläisen työpaikalla...
Kawasaki Zx-10R kilvetön, Honda Vtr 1000 F, Aprilia Pegaso 650, Honda Crf 250 R, Husqvarna Te 310
Tuo vois olla hyvä idea. Kaikki ei oo kuitenkaan täällä pitäneet osallistumisestaan ääntä.(flamedragon @ Marras. 10 2008,20:32) kirjoitti
Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
Yleisön pyynnostä tehdään lista osallistujista. Ilmottakaa, jos ja kun korjattavaa löytyy.. Mä oon saikkarilla, niin on aikaa päivitellä listaa.. *
(mä olen kyllä maailman onnettomin listojen tekijä..) *
Osallistujat:
Minä *(hih, aina oma nimi ensimmäiseks..)
PoS
Earthend
Little
Flamedragon
FrOZi x 2
Teisku
Seppomies
ouzi
Lanat x 2
peikkotyttö x 2 *(oliskohan toinen ankanpoika??)
ämmä x 2
Kepa09 ?
Millamus?
Kappas, ompas hyvät lukemat.. Ja pahoitteluni, täytyykin heti korjata
eli millamus 1?
Kohti ääretöntä - ja sen yli!
uskaltaako sinne tulla![]()
![]()
partanen. net
aina ei elämä onnistu eka kerralla.
Mersedes ja Volvo tekniikka hallussa
Moottori pyörien katteiden maalaukset ja korjaukset ammatti taidolla.
En kyllä valitettavasti taida päästä paikalle.(Niiskuneiti @ Marras. 11 2008,10:18) kirjoitti
Ehkä jo ensijouluksi... *
Syteen tai saveen ja pubiin...
hmmm... en mä tosta piparista niin perusta mutta Flamedragonin juopotteluhaasteen otan kyllä vastaan *(Niiskuneiti @ Marras. 11 2008,10:18) kirjoitti
eli ämmä +1 tulee paikalle (ja toinen meistä tykkää kyllä piparistakin...)
saadaan kohdilleen tää susirajankin edustus!
" kuolema kuittaa univelan "
mä nyt kuitenkin merkkasin mun listaan ämmä x 2 (en + 1) ettette ole poikkeavia... *(ämmä @ Marras. 14 2008,19:05) kirjoitti