Tarkoitus olisi talven aikana asentaa autolaturia varten pistoke jolla ladattaisiin navia,puhelinta yms.
Mutta mihin olette sijoittaneet sen "pistorasian" ?
Kyseessä ST1100 Mahdollisia paikkoja olisi minusta katteen "kotelot" niiden sisäpuolelle Piiloon.
Muissa paikoissa jotenkin häiritsevät tai muuten vaan ei sovi omaan silmään.
Mihin ne teidän pyörissä on kytketty/asennettu.
..."asensin" Hayabusaan takapenkin alla olevaan poikkirautaan nippusiteillä kiinni ja hyvin pysyy. Piuha penkin alta ja katteitten välistä mittariston vierhen ja navin pistokkeeshen että saatto ladata reissunpäällä...puhelimen laitoin taas latinkhin suorhan sinne penkin alle sen ajaksi kun tartti ladata.
edit: ...sori, luin vähän tarkemmin viestisi ja tästä ei taia olla kauhiasti apua tuohon pyörämalliisi
Hayabusa -01 mm. Norjanreissusta albumilinkki! kuva s. 7
319km/h Hallin kentällä 2014 liki 160tkm ajetulla tourinki-Busalla
http://www.moottoripyora.org/cgi-bin...ansytytin;st=0
Tässä yksi vanha topica aiheesta.
You gave me a curse, Holy fathers, I give you a blessing: "may your conscience be as clear as mine and may you be as moral and religious as I"
Ja vaikka ma laps olen pieni vain,
niin jumalten riemut ma juoda sain
ja juoda ne täysin siemauksin -
niin riemut kuin murheetkin.
Linkissä mun versio
virtaa
Autolla ajetaan pakosta ja pyörällä ilosta.
www.cbr.fi
(Pandemia @ Loka. 20 2008,14:33) kirjoitti
Laiton Wäinöön navia varten virtaulosoton. Tökkelin ostin Biltemasta(!), venemalli tosin eli siinä on kuminen suojaläppä. Virta tulee releen kautta, mitä ohjaa parkkivalo. Saman releen kautta tulee virta myös kahvalämppäreillekirjoitti
.
Itse "pistorasian" asensin ilmaputsarilta vapautuneeseen korvakkeeseen rungon vas. puolelle syylärin kupeeseen.
Paljon kuutioita ja vähän pyttyjä
Beta 350 RR kannonkiertäjä
Yamaha TT600R 673 cc isolohkona vääntävä soransiirtäjä/rospuutto/talviajokki
V-tyylin vääntöhirviö: Kawasaki VN 2000
Biltema ei enää myy venemallin "pistoketta", mutta Motonetistä löytyy vastaava. Sulakekotelokin valmiina.
Itse vedin GS500E:ssä johdot akulta tankin alta eteen, asianmukaisesti kutistemuovilla ja sähkötepillä suojattu pistoke sitten nippusiteellä kiinni sopivalle korkeudelle jarruletkuun.
Tuossa kuvassa vähän pilkistää asennuspaikassaan:
http://ffp.dnsalias.net/temp/gs500e/DSCF5255.jpg
Kawassa pistoriasia majailee penkin alla, työkalupussin päällä. No tuotahan ei livenä paljoa käpistellä, mutta eipä myöskään näy systeemistä jälkeäkään kun ei ole käytössä. Ja navaria kun tarttee, viritän johdon nätisti joka kerta erikseen tankin reunan alta samalla kun sen navinkin telineeseen tuikkasen ennen liikkeelle lähtöä. Ei paha rasti![]()
- Pyörä myyty jo pois -