Tulokset 1:stä 2:een 2:sta
    Eli otsikon mukaisesti. Pyörä oli ulkona 48 tuntia Suomen loistavassa syyssäässä ja tänä aamuna starttaus jäi haaveeksi. Luulin kastelleeni tulpat, mutta eipä lähtenyt nyt illallakaan. Taisipa tulla akku tiensä päähän aamuisissa yrityksissä, kun nyt antaa vain 9 volttia kuormitettuna (startatessa).

Olen huolestuneena lueskellut erilaisista starttailuhuolista mutta löytämäni informaation perusteella vaikuttaisi siltä, että kyseessä tosiaan olisi vain akun ehtyminen kun hälyääniä ei kuulu eikä mittarit pimene, ja moottori kuitenkin pyörii. Onko mielipiteitä?

Ymmärtänyt olen kuitenkin sen, että tuolla akulla ei kauheasti kannata enää yrittää mitään ihmetemppuja, jos ei halua useamman eri paikan poksahtelevan. Jos huomenna kuitenkin koittaisi kaapeleilla käymään.
    Kawasaki Gpz900R '86, ZL1000 Eliminator '87, ZZR1100C '90, Ltd454 '88, KZ440D '75
    H#nda CR 250R '96 (viimein valmis)
    Aprilia RSV Tuono '03, RS250 '97
    ex: Kawasaki Z750 LTD Twin '83, ZZR1400 '09, Aprilia RSV Mille '03, Tuareg 125 '88
  2.  
    Lainaa kirjoitti
    vaikuttaisi siltä, että kyseessä tosiaan olisi vain akun ehtyminen kun hälyääniä ei kuulu eikä mittarit pimene, ja moottori kuitenkin pyörii. Onko mielipiteitä?
    Jep. Akkumulaattori latinkiin tai uusi tilalle.

Lainaa kirjoitti
    Ymmärtänyt olen kuitenkin sen, että tuolla akulla ei kauheasti kannata enää yrittää mitään ihmetemppuja, jos ei halua useamman eri paikan poksahtelevan.
    Jep. Voipi kosahtaa startin laakeri. Akkumulaattori latinkiin tai uusi tilalle.
    Talveksi akkumulaattori seetekkiin tai irti moposta.
    Kankea käynnistyminen kylmällä on Aprilioiden ominaisuus, niin vaihtelevien kelien vuoristomaasta kuin se Rotaxin kone tuleekin.