Tulokset 1:stä 14:een 14:sta
  1. #1
    Hakusessa olisi ensi kaudeksi ykspyttynen käytetty MP?
    Mistä löytäisi tietoa, mitä merkkejä /malleja on (suomessa)?
    Käyttö on lähinnä maantie/nurkka-ajoa. Japsipyörät ei oikein kiinnosta? KTM vois olla ok,onko muita?
    kaikki tiedot kiinnostaa,kiitos
  2. #2
    Husqvarnat: SM 610 tai TE 610
    Hessu; Suzuki DL1000 + Sherco SE250 Factory + Husqvarna TE250
  3. #3
    Jos olet vaan asfaltilla ajelemassa, niin yks oivallinen ja varsin hauska vaihtoehto ovat 80-luvulla tehty Yamaha SRX600 (tai SR500). Ok, et haluais japsia, mutta kyseinen laite on varsin brittihenkinen kahvilakilpuri yammun xt-endurosta napatulla 1-pyttysellä koneella. Mulla tuommonen oli pari kesää ja se oli helvetin hauska kapistus mutkatiellä! Harvoin noita on tosin myynnissä ja siksi muakin pikkasen harmittaa että omani myin pois...
    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

    H-D Road King Custom 2004
  4. #4
  5. #5
    Komppaan Senioria, mun entinen -79 SR500 jammu oli hauskimpia prätkiä millä olen koskaan ajellut, ja kiksikäynnistys oli miehekäs myös! Mallia myös arvostetaan ihan oikeasti prätkäpiireissä, mistä vanhukseksi hiukan kova hinta.
    Siinä oli fiilistä ja luotettavuutta, mitäpä sitä muuta tarviskaan?





    Gray-haired riders don't get that way from pure luck !
  6. #6
    Kiitti hyvistä vinkeistä
  7. #7
    Itse hommasin tuommoisen.
    http://www.motorcyclespecs.co.za/model....000.htm

    Yksipyttyinen ja ei-japanialainen. Eikä ole kovin kovissa hinnoissakaan.
  8. #8
    Ducatilta löytyy supermono tuolta vuosien takaa. Joitain vähän käytettyjä on silloin tällöin myynnissä ulkomailla.
    Aprilia RSV4 1100 Factory (sold), Ducati 999X, KTM 350 SX-F, Vespa Primavera 50.
  9. #9
    Derbi Muhacen 659 on sit sikamakee mopo ajaa, Jammun yksimukinen ruisku, marsu usd keula,Sachs takaiskari jykevässävalusvingissä Brembon radiaalit ja tosi outo scrambler muotoilu. Näitä on tuotu hemiäisvalkoisena noin 5 kpl suomeen, siis ei kovin yleinen. Sumeko tuopi kun nätisti pyytää?

    http://www.derbi.com/int....mid=272
    zweirad spielen yoda
  10. #10
    Cagiva Canyon 500 on nätti ja hyvä-ääninen sekä oivallinen talvellakin lukuunottamatta käynnistyvyyttä (etelän hetelmäkö?). Ja edullinenkin kun sattuu vaan löytämään. Sachs Roadster 650 on myös sievä mutta harvinainen, DR:n koneella. Lähipiirissä oli takavuosina oli yksi musta.
    Stelvio NTX ´12
    V 650 NTX
    Tuareg 600 Wind
    CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
    RD 250 LC
    Pegaso 650 Trail
    K 75
    R 45
  11. #11
    Lainaa (Desmosedici @ Marras. 03 2008,17:07) kirjoitti
    Ducatilta löytyy supermono tuolta vuosien takaa. Joitain vähän käytettyjä on silloin tällöin myynnissä ulkomailla.
    Onkos Ducatin Supermono muuteltavissa tieliikennekäyttöön? Muistaakseni askarreltiin vain pieni (alle 100 kpl?) sarja tyyppiluokkaan /SoS:iin.

    "Helpommin" saattaisi löytyä Bimotan Supermono (kone BMW F-sarjalaisesta, joten sen suhteen kestävyys ja osiensaanti kunnossa).

    Japanialaisista lähimmäksi pääsee Yamahan SZR660, mutta se on niin s**t*n*n R-U-M-A...



    ...
  12. #12
    Jos japsi-inho ei ole liian syvä, voin suositella Suzuki DR650SE:tä. Sellaisen omistin aikoinaan ja on erinomaisen kiva jokapaikan pyörä, joka ei vierasta metsäpolkuakaan.

    Tuolla on yks, ehkä vähän kalliihko. 1996 eteenpäin ovat SE-malleja joka on siis ihan eri pyörä kuin vanha DR.



    Nettimoto
    "I don't care to belong to a club that accepts people like me as members." -Groucho Marx

    CFMOTO 800MT-X -25
  13. #13
    Jos perus supermoto on haussa niin KTM LC4 tai vaikka Hussen 610 kannattaa tsekata.

    Jos tälläinen streetpyörä, niin alkaa mennä vaikeaksi saatavuuden kanssa, tässä suht tuore malli:
    cagiva river 600

    MuZ Skorpion Sport 660.
  14.  
  15. #14
    Lainaa (r1150r @ Maalis. 26 2009,08:35) kirjoitti
    Cagiva Canyon 500 on nätti ja hyvä-ääninen sekä oivallinen talvellakin lukuunottamatta käynnistyvyyttä (etelän hetelmäkö?). Ja edullinenkin kun sattuu vaan löytämään.
    Kyllä se starttaa, kun ensin on vaihtanut tyhjäkäyntisuuttimen n. 10% suuremmaksi.
    Pakokaasupäästöjen takia nämä nykyhärpäkkeet säädetään tehtaalla aika laihalle (niin kuin sillä tyhjäkäyntipäästöllä olisi jotain tekemistä todellisten päästöjen kanssa...)