Myös ensi kesänä?
Lama tulee...älkää jääkö eteen.
Minä ajattelin myödä mopon pois ja ostaa lehmän...porsaan ja pari kanaa.
SUZUKI B-KING
Mua ei pikku lamat pysäytä. Pyörän osto edessä...
No lamahan tarkottaa sitä että sekä prätkiä että bensaa saa halvalla. Ajan kahta kauheammin!
![]()
Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
Yeah, investoin nyt ratapyörän normi kilvellisen pelin lisäksi. Näyttäisi siltä, että keväällä laitan kilvellisen myyntiin. En kyllä raaskisi rakkaasta SP1:sestä luopua.. mut eipä taida olla järkeä pitää kahta pyörää, kun on mahdollisuus kuitenkin isoveljen äffäläisellä ajaa kadulla, jos mieli tekee.
täältä näet mitä milloinkin harrastelen... www.youtube.com/jabe84
Mopo kuluttaa vähemmän kun mun auto ja se puolustaa mulle riittävästi asiaansa
Eikä sieltä mitään lamaa oikeesti tuu![]()
Outoa, että kaikki älykkäät ihmiset ovat samaa mieltä kanssani.
no en minäkään meinaa hankkiutua mopoilusta eroon...pari lypsävää ei silti olis paha juttu ...ja porsasta ja kanaa että riittää apetta pöydässä
Olen silti varma että ne kenellä rahaa on tulee heillä olemaan aika hienoja hetkiä tulevaisuudessa mopomarkkinoilla
SUZUKI B-KING
Tulkoon lama... se ei mun vähiä mopoiluja hetkauta
(enemmänkin ajaisin, mut tuo työ haittaa aika pahasti vapaa-aikaa...)
moottoripyöräily, parasta mitä voi housut jalassa tehdä![]()
Köyhänä opiskelijana muutenkaan ois varaa ajella, eli tuskinpa tuo laman tulo paljon hetkauttaa, ja jos pahalta näyttää niin siirrytään kaurapuuroon.
Superbike #7
Hyvällä harrastuksella ei ole hintaa! Tarvittaessa tingitään jostain muusta!
GSX 1400 -06
Kaurapuuro on halpaa ja terveellistä.
Talvi-illat voi tuijotella paketin kuvan tyttöä![]()
Kuljettajaksi todettiin paikallinen toimeton sekatyömies.
BMW F900R K23
BMW K1300S K15
BMW Nine T Pure K17
BMW K1300S K14
Suzuki GSX-R 1000 K9
Honda CB 1000R K8
Suzuki GSR 600 K6
Rainbow puuro vielä halvempaa, tosin ei ole edes sitä tyttöä mitä katsella(Sytky @ Loka. 13 2008,07:40) kirjoitti
![]()
Monster 1100S in red
Vespa Primavera -68
Helkama Major -69
ex
-Kawasaki KX 125
-MS2R1000
-MS4
Vastausten perusteella moni siirtyy mopoihin, mutta mä ajattelin edelleen ajaa prätkällä![]()
+1(referee @ Loka. 12 2008,23:08) kirjoitti
![]()
Honda 1000XL -09
Eikun lisää leluja vaan. Kulutusta, kulutusta, sillä ne lamat torjutaan.
Ainoa asia joka pitää päänupin koossa on prätkä. Muuten tässä olis jo nöyrtynyt vastoinkäymisten alle. Lamaa ei tule, pelkkää propagandaa. Kuluttaa vähemmän kuin kotilo. Saa raitista ilmaa. Ei pääse lihomaan kun pitää mahtua nahkoihin. Ne rahat menis kuitenkin turhempaan, niin ne meni ennenkin.
Ei tule alkoholistia kun täytyy ajaa. Tässä oli niin paljon + että moottoripyöräily minulle on terve vaihtoehto![]()
Honda CBR 1000, Magna 1100 Kawa ZR7s, BT1100, XJR1300,Triumph Speedmaster 900
Taitaa aika kullata muistot.
Jos yhtä syvään mutaa sukelletaan, kun 90-luvulla, niin aika moni näiltäkin sivuilta putoo pois. (minä) Sitä kun aletaan miettiä millä rahalla pennuille ostetaan leipää vai ajetaanko mopolla.
Jotta eiköhän sovita, että mitään LAMAA EI TULE.
Ai jaa?
Lama, hah! Persaukisten ja poliitikkojen höpinää koko paska.
Heinäpään Härkä, zx-10r
+ 1(Sämby @ Loka. 13 2008,09:53) kirjoitti
KTM 1290 Adv.S -23,KTM 690,Duke-12,Suzuki VL 1500-02 KTM Duke 1290 GT-23 Triumph Rocket GT-20,Suzuki M1800R-10,Yamaha XV 1900 Midnight Star.Yamaha XV 1600.Intruder VS 1400.KTM690SMR.Yamaha FZ1-S.Kawasaki Z1000.KTM950Supermoto, KTM690E.
Joo tilataan mopoon lisää palikkaa ulkomailta.(Kelvoton @ Loka. 13 2008,09:12) kirjoitti
Nii ja itse kysymykseen on rahaa ainakin toistaiseksi. Mopo on maksettu ja vakuutukset on maksettu vuodeksi eteenpäin että eiköhän sitä ensi kesänäkin ajella jos en sitten katkee totaalisesti *
Alkaa kohta ketutttaa tämä ainainen jauhaminen lamasta, media oikein lietsoo näitä näkymiä. Kohta kukaan ei uskalla ostaa yhtään mitään.(Huntter @ Loka. 13 2008,10:30) kirjoitti
Mutta sovitaan että kaikki menee hyvin talaudellisesti ja laitetaan raha kiertoon vaikka nyt esim. mp-osiin![]()
Tulkoon vaikka maaliman loppu ens kesänä ajetaan![]()
Sitten kun kasvan isoksi hankin elämän*Eiku Pappa tunturin
Naurattaa kyllä nämä iltapäivälehtien otsikot, joka päivä hehkuttavat että huomenna on kauhun päivä, talous romahtaa jne jne jne. Silti kummasti olen aamulla mennyt töihin, kauppa käy kuten ennenkin ja palkka tulee tilille samalla lailla? Ei vaikuta luultavasti paljoakaan minuun tämä tuleva lama, mutta saanpahan ainakin nostettua itseni suoraan yläluokkaan kun muut eivät ehdi vouhottamiseltaan töitä tehdä![]()
GSX-R600 K6
+1(Ampparix @ Loka. 13 2008,09:23) kirjoitti
Moision Mopoilija
Kawasaki Z750 -09
Kawasaki ZX-6R -05
En usko kovinkaan suuriin muutoksiin jokapäiväisessä elämässä.
Totta kai ne jotka ovat pelanneet osakkeiden kanssa upporikasta
tai rutiköyhää tämä pankkialan kriisi vaikuttaa.
Jotenkin on aivan eri tunnelma kuin 90-91 kun lama
iski täydellä voimalla suomeen.
Meillä vissiin osattiin otta opiksi pankkien suhteen kun me veron-
maksajat maksettiin pankkien toilailu ulkomailla 90 luvun aikana.
Hidas ja vanha.
hitto kun oliskin mahdollista luopua koko peltilehmästä, mutta perheellisenä ei onnistu, tai elämä menee liian hankalaksi. Pärrällä on pirun vaikea hakea 4 kassilista ruokaa kaupasta ja muutenkin noita matkakilometrejäkin kertyy ihan kiitettävästi myös talvella.
Toisessa elämäntilanteessa myisin auton huis vithuun ja ajaisin vain pärrällä / fillarilla talvisin. Nyt näin.
Mutta melkoinen tilanne pitää tulla, ennen kuin pyörästä luopuisin. Muista jutuista voin tinkiä (paitsi lapsien kohdalla mistään), omalla kohdalla siis, mutta pärrästä en tingi.
Kyllähän tuo silti pistää nykyinen kansantalouden tilanne mietityttämään. Onneksi töitä tuntuisi riittävän ainakin omalla kohdallani, joten eiköhän tästä selviä.
- P
Hä, ai mikä lamamissä, kenellä? No tottakai sitä enskesänäkin päästellään *pitää koputtaa puuta, kop kop*!
Itestähän se vaan on kiinni miten asiansa järkkää![]()
Kun on korviaan myöten k*sessa, on parempi pitää suunsa kiinni..
Oli GSX-750-F - nyt pelkät jalat alla..
Älä huoli, jos lama pamahtaa päälle, ei sitä sinun pyörääsi kukaan osta(Perkele @ Loka. 13 2008,11:40) kirjoitti
![]()
Kenpä tietää sen? En mä ainakaan noin pitkälle suunnittele elämääni. Lapsen mieli on muuttuvainen ja tokas mistä mä tiedän riittääkö elinpäiviä nuin kauas.
Olettaisin kuiteskin ajavani ja jos oikeen innostun tässä, niin päivitys tuoreempaan Bussukkaan
Elämä alkaa 308km/h:sta ja jatkuu 313km/h:ssa (vuosihan oli -05)
Ja lähtee uuteen nousuun 302km/h:sta (Suzuki Hayabusa 1300R)