Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
  1. #1
    Jep,näin on näreet,ilmeisesti ylilatausta,kun lyhyt valo,eli käytetympi,palaa yhtenään,saa vaihtaa aika usein.Lataussäädin antaa ilmeisesti hiukka liikaa,kummallista on vaan että nyt on yleensä palanut aina oikean puolen lamppu ,kasilamppuinen kun apriliamme on.(lienee sattumaa)Kuulin mp-liikkestä että toisenkin lataussäätimen voisi laittaa johtojen väliin,noinko se vaan onnistuu?



    Wrooooom
  2. #2
    Tulisikohan helpommaksi ja paaaljon edullisemmaksi suoraan uusia se varsinainen lataussäädin, ennen kuin muita sähköosia poksahtelee...
    RS125->GPZ500S->ZX-6R 636a->ZX-6R 636c->RSV1000R->ZX10R"c"->950SM->ZX10R"c" 9"extended->SV1000S->XR650R/SM->ZX-6R 636a->KTM350FR->CBR1000RR(SC57) + KLX450R->Magna(RC43)->RC390->HM796->Multistrada1000DS->VMX1200
  3. #3
    Ehkä kannattaisi tosiaan uusia se lataussäädin, akullakin tulee muuten tarpeettoman nopeasti tunnit täyteen. Mittaa latausjännitteen akun navoista, sellainen 14.6V alkaa olla ylärajoilla, alle 13.8V sitten jo turhan vähän - ei tule akku täyteen. Jotkut mopot lataa yli 15V:lla ja niin ne akut ja polttimot onkin sitten kulutustavaraa.
    Reissukuviani: http://picasaweb.google.com/halti.traveller
    -- DL650 -04 --
  4.  
  5. #4
    Toisen polttimon kiinnitys-kannasta on ilmeisesti irronnut jokin nippeli,joten polttimo pääsi täristämään ihan holtittomasti "pesässään".Ihmetyttikin jo että miksi aina saman puolen lamppu sammuu .. *nyt tais selvitä
    Wrooooom