Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
    Tuli tossa mieleen, et jos päivitän vanhemman tuonon perän uuden malliseen eli -04 --> -06 malliin, niin sopiiko uudempi takahäkki suoraan päittäi vai joutuuko katteet vaan jollain sorvaamaan vanhan häkin päälle?

Vai saako uudet muovit suoraan vanhan kanssa samoihin reikiin (tuskin kuitenkaan)?

Mistäs tollasta uudempaa perää kannattais mettästää?
    Sopivasti täysillä!!

749R (0001) + s4r + 999S + TRX 850
    Aika mielenkiintoinen projekti sulla. Tyylillisesti tuon vanhan perä on tosiaan aika "dated" skootterivaikutteisine takavaloineen ja uusi on ihan eri planeetalta. Mitään en tosiaan osaa noista kiinnikkeistä sanoa, mutta uuden perää lähtisin katsomaan vaikka italian ebaysta.
    <br />
    Joo toi perä ja etuvalot mulla eniten pistää silmään...

Muuten tossa vanhemmassa on jopa nätimpiä toteutuksia ku uudemmassa, ainakin mun mielestä.

Meinasin ton kaulankin tehdä uudestaan. Muotti vanhasta ja sit sovittelen jonkun uuden valototeutuksen siihen vanhan paikalle.
    vanha pleksi jää paikalleen, mut valot menee vaihtoon!

Täytyy ny tota perää kattoa, et mistä hommaan ja onhan noita muitakin periä ku Aprilian... Jos vaikka speed triplen perän tohon sovittais
    Sopivasti täysillä!!

Kauneus on kattojan silmässä. Omaan makuun vanhan Tuononkin perä uuden ohella näyttää sata kertaa paremmalta kuin näiden nykytyylin typistettyjen 1,5 paikkaisten pyörien perät. Onneksi ei Aprilli lähtenyt tälle 1,5 paikkaiselle linjalle edes 2. sukupolven Tuonon tapauksessa
    T U O N O 2 0 0 5 R
    Aprilia Club Finland
    Taas näitä "peränvaihtajia!", heh... Aikanaan kun opiskeluaikana työskentelin moottoripyöräliikkeessä niin useita kertoja tuli törmättyä peränvaihtajiin. Siihen aikaan se ehkä oli ymmärrettävämpää, sillä useissa pyörissä oli aivan järjettömän suuret takalokarit.

Minusta jotenkin kuitenkin alkuperäinen design on kaunista sellaisenaan.

Todennäköisesti uudemman tuonon takaosa on sovitettavissa vanhaan, tuskimpa se kovin iso urakka on. Joitain osia joutunee valmistamaan yksittäiskappaleena.
    Mulla olis tommonen hopeinen 05-06 takakate, aika siistissä kunnossa, jotain pieniä jälkiä, mutta menee maalaamatta.
    we cannot tolerate zero tolerance!

BMW R1200GS & Speed triple 1050
    Lainaa (jaket @ Loka. 31 2008,22:08) kirjoitti
    Mulla olis tommonen hopeinen 05-06 takakate, aika siistissä kunnossa, jotain pieniä jälkiä, mutta menee maalaamatta.
    Sait viestiä!
    Sopivasti täysillä!!

8.  
    Kiitos jaket!

Peräkate on tallissa ja odottaa rojektin alotusta.

Jos joltain löytyy -06 perään (mille -04) sopivaa valoa ja vilkkuja niin otan mielelläni yhteyksiä!
    Sopivasti täysillä!!